Εκπαίδευση
Στη ΔΔΕ Δ’ Αθήνας εντοπίζεται το πρόβλημα - Σε άλλες ΔΔΕ έχει ήδη αρχίσει η διαδικασία μονιμοποίησης εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής μετά το πέρας της διετίας

Για την καθυστέρηση της έναρξης της διαδικασίας μονιμοποίησής τους μετά το πέρας της διετίας από την ημερομηνία διορισμού τους, διαμαρτύρεται ομάδα νεοδιόριστων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής μέσα από επιστολή της στον διευθυντή της ΔΔΕ Δ’ Αθήνας.

Επίσης, διαμαρτύρονται περισσότερο γιατί σε άλλες ΔΔΕ έχει ήδη αρχίσει η σχετική διαδικασία εδώ και καιρό και αναφέρουν ως παράδειγμα τη ΔΔΕ Γ’ Αθήνας. Μάλιστα, έχουν ζητηθεί από τους διευθυντές τα ανάλογα ειδικά υπηρεσιακά σημειώματα μονιμοποίησης των δόκιμων εκπαιδευτικών από τους διευθυντές των σχολείων και με καταληκτική ημερομηνία την 30η Ιουνίου 2022.

«Αλήθεια πόσο εύκολο θα είναι να βρεθούν οι διευθυντές των σχολείων τον Ιούλιο ,τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο για να μεριμνήσουν για το παραπάνω έντυπο ,πολύ περισσότερο όταν αρκετοί από αυτούς θα έχουν συνταξιοδοτηθεί και ίσως να βρίσκονται σε άλλα σχολεία;» διερωτούνται οι εκπαιδευτικοί.

Τέλος, αναφέρουν ότι επιφυλάσσονται για κάθε παραπέρα νόμιμη ενέργεια.

Η επιστολή των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών

Ακολουθεί η επιστολή ομάδας νεοδιόριστων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στον Διευθυντή ΔΔΕ Δ’ Αθήνας:

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΑΕ

Έκπληξη και αγανάκτηση σε μας τους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς ειδικής Αγωγής προκαλεί για άλλη μια φορά το γεγονός της καθυστέρησης της έναρξης της διαδικασίας μονιμοποίησής μας με το πέρας της διετίας από την ημερομηνία διορισμού μας (ΦEK 1289 ,τ Γ΄/19-8-2020) από τη ΔΔΕ Δ΄ΑΘΗΝΑΣ

 Διαμαρτυρόμαστε εντόνως πολύ περισσότερο  όταν σε άλλες ΔΔΕ έχει αρχίσει  η σχετική διαδικασία εδώ και  καιρό ( πχ. ΔΔΕ Γ ΄ΑΘΗΝΑΣ)  

moriodotisi.jpg

και έχουν ζητηθεί από τους διευθυντές τα ανάλογα ειδικά υπηρεσιακά σημειώματα μονιμοποίησης  των δόκιμων εκπαιδευτικών από τους διευθυντές των σχολείων και μάλιστα με καταληκτική ημερομηνία την 30η Ιουνίου 2022. Αλήθεια πόσο εύκολο θα είναι να βρεθούν οι διευθυντές των σχολείων τον Ιούλιο ,τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο για να μεριμνήσουν για το παραπάνω έντυπο ,πολύ περισσότερο όταν αρκετοί από αυτούς θα έχουν συνταξιοδοτηθεί και ίσως να βρίσκονται σε άλλα σχολεία;

Επιφυλασσόμαστε για κάθε παραπέρα νόμιμη ενέργεια.

ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»