Τράπεζα Θεμάτων: «Πλήρη κατάργηση του ταξικού – εξεταστικού σφαγείου»
«Πλήρη κατάργηση αυτής της ταξικής –εξεταστικής αθλιότητας» ζητούν οι εκπαιδευτικοί αναφερόμενοι στην Τράπεζα Θεμάτων

Ως ένα από τα πιο άγρια ταξικά μέτρα που έχει εφαρμόσει στην εκπαίδευση το σύστημα χαρακτηρίζουν την Τράπεζα Θεμάτων οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών.

Στη συνέχεια, υποστηρίζουν ότι «οι αντιδράσεις της ΟΛΜΕ απέναντι σε αυτό το άθλιο αντιδραστικό μέτρο ήταν από ανύπαρκτες έως αναιμικές».

«Ο πρόσφατος ελιγμός του ΥΠΑΙΘ σε σχέση με την Τράπεζα Θεμάτων (κλήρωση δύο τριάδων θεμάτων, από τα οποία ο εκπαιδευτικός θα επιλέξει δυο θέματα – ένα από κάθε τριάδα) αποδεικνύει ότι η κυβέρνηση κάτω από το βάρος της γενικής αγανάκτησης που έχει δημιουργήσει η πολιτική της, προσπαθεί να λειάνει τις γωνίες, χωρίς όμως να αναιρέσει την ουσία της πολιτικής της» επισημαίνουν.

Επομένως, εκτιμούν πως «είναι κατάλληλη η στιγμή ώστε το κίνημα των εκπαιδευτικών να παρέμβει με αγωνιστικό τρόπο για την πλήρη κατάργηση αυτής της ταξικής –εξεταστικής αθλιότητας».

«Οι ΕΛΜΕ πρέπει επειγόντως να αποφασίσουν την προετοιμασία στάσεων εργασίας και κινητοποιήσεων στις 18 Μάη, αλλά και να επιδιώξουν την οργάνωση απεργίας την πρώτη μέρα των ενδοσχολικών εξετάσεων καθώς και νέες γενικές συνελεύσεις για τη συνέχιση του αγώνα» καταλήγουν.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Ακολουθεί η ανακοίνωση των Αγωνιστικών Κινήσεων Εκπαιδευτικών Σάμου:

Οι ελιγμοί της κυβέρνησης σε σχέση με την Τράπεζα Θεμάτων δείχνει ότι είναι κατάλληλη η ώρα να αγωνιστούμε για την πλήρη κατάργηση αυτού του ταξικού – εξεταστικού σφαγείου

Πλησιάζει η ώρα για την εφαρμογή ενός από τα πιο άγρια ταξικά μέτρα που έχει εφαρμόσει στην εκπαίδευση το σύστημα τα τελευταία χρόνια ενάντια στα παιδιά του λαού.

Η εφαρμογή της διαβόητης Τράπεζας Θεμάτων έχει τις παρακάτω συνέπειες:

1.      Να δημιουργήσει συνθήκες μαζικής απόρριψης μαθητών από το Λύκειο και την εκπαιδευτική διαδικασία και να τους εξωθήσει στην άγρια πραγματικότητα της ανειδίκευτης μισοδουλειάς με μηδενικά δικαιώματα.

2.      Να αποθαρρύνει μαζικά ακόμα και τους μαθητές που θα συνεχίσουν στην επόμενη τάξη, κάτω από το βάρος της απογοήτευσης της χαμηλής βαθμολογίας.

3.      Να εμπεδώσει συνθήκες καθημερινής εντατικοποίησης και απόλυτης πειθάρχησης της σχολικής ζωής κάτω από κυνήγι να «βγει» η (έτσι κι αλλιώς υπέρογκη) ύλη ανεξάρτητα από τις δυσκολίες των μαθητών ή από το «πώς» (δεν) έχει καλυφθεί αυτή η ύλη (έλλειψη καθηγητών, τηλε-«εκπαίδευση» κλπ).

Δυστυχώς, οι αντιδράσεις της ΟΛΜΕ απέναντι σε αυτό το άθλιο αντιδραστικό μέτρο ήταν από ανύπαρκτες έως αναιμικές. Απέναντι σε τέτοια επίθεση, δεν προσθέτουν τίποτα οι εκκλήσεις στην κυβέρνηση ώστε αυτή να συνετιστεί, γιατί ξέρει πολύ καλά τι κάνει. Ούτε οι συλλογές υπογραφών προσθέτουν κάτι όταν δεν συνοδεύονται από αγώνα.

Ο πρόσφατος ελιγμός του ΥΠΑΙΘ σε σχέση με την Τράπεζα Θεμάτων (κλήρωση δύο τριάδων θεμάτων, από τα οποία ο εκπαιδευτικός θα επιλέξει δυο θέματα – ένα από κάθε τριάδα) αποδεικνύει ότι η κυβέρνηση κάτω από το βάρος της γενικής αγανάκτησης που έχει δημιουργήσει η πολιτική της, προσπαθεί να λειάνει τις γωνίες, χωρίς όμως να αναιρέσει την ουσία της πολιτικής της. Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι οι δομές της μεταγυμνασιακής κατάρτισης του Ν.4763 δεν είναι ακόμα έτοιμες.

Αποδεικνύει, δηλαδή, ότι είναι κατάλληλη η στιγμή ώστε το κίνημα των εκπαιδευτικών να παρέμβει με αγωνιστικό τρόπο για την πλήρη κατάργηση αυτής της ταξικής –εξεταστικής αθλιότητας. Πόσο μάλλον που στις 18 Μάη οργανώνονται για πρώτη φορά οι εξετάσεις ελληνικής PISA, εξετάσεις κατηγοριοποίησης και αξιολόγησης σχολικών μονάδων. Ενώ οι διαδικασίες αξιολόγησης πλησιάζουν στον επόμενο σταθμό τους στο τέλος της χρονιάς, μέσω της κακόφημης αποτίμησης του έργου της σχολικής μονάδας.

Με βάση τα παραπάνω, πιστεύουμε ότι οι ΕΛΜΕ πρέπει επειγόντως να αποφασίσουν την προετοιμασία στάσεων εργασίας και κινητοποιήσεων στις 18 Μάη, αλλά και να επιδιώξουν την οργάνωση απεργίας την πρώτη μέρα των ενδοσχολικών εξετάσεων καθώς και νέες γενικές συνελεύσεις για τη συνέχιση του αγώνα.

·        Αμεση κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων.

·        Να ματαιωθούν οι εξετάσεις της «ελληνικής PISA».

·        Να ανατραπεί όλο το πλαίσιο της αξιολόγησης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι πολύ σοβαρό θεραπεύουν οι τηγανητές πατάτες;

ΕΛΜΕΠΑ: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής για εκπαιδευτικούς

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σοβαδες 10ο ειδικο δ.σ αθηνας
Επικίνδυνα σχολεία: Εξοργισμένοι οι γονείς από την πτώση σοβάδων στο 10ο Ειδικό Δ.Σ Αθήνας
Πρόκειται για μια ακόμα περίπτωση διακινδύνευσης της σωματικής ακεραιότητας μαθητών και εκπαιδευτικών σε ασυντήρητα σχολικά κτίρια
Επικίνδυνα σχολεία: Εξοργισμένοι οι γονείς από την πτώση σοβάδων στο 10ο Ειδικό Δ.Σ Αθήνας
amfitheatro.jpg
Καταγγελία Πανεπιστημιακών: «Το νομοσχέδιο που κατατέθηκε είναι χειρότερο από αυτό που αναρτήθηκε για διαβούλευση»
«Το νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή είναι χειρότερο από αυτό που αναρτήθηκε για διαβούλευση», καταγγέλλουν οι Πανεπιστημιακοί
Καταγγελία Πανεπιστημιακών: «Το νομοσχέδιο που κατατέθηκε είναι χειρότερο από αυτό που αναρτήθηκε για διαβούλευση»