Με απόφαση της υπουργού Παιδείας εγκρίνεται η αποδέσμευση, από την άσκηση των εκπαιδευτικών τους καθηκόντων, των κάτωθι εκπαιδευτικών Δ.Ε., προκειμένου να μεταταχθούν σε διοικητικές θέσεις σε υπηρεσίες ή/και φορείς του Ελληνικού Δημοσίου μέσω Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας στα πλαίσια του Β΄ Κύκλου Κινητικότητας 2021:
Παρακαλούνται οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής οργανικής των εκπαιδευτικών να ενημερώσουν σχετικά με την απόφαση αυτή τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς και τους Φορείς Υποδοχής σύμφωνα με τις προτιμήσεις των εκπαιδευτικών