Καταγγελία του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαϊας

Όπως είναι γνωστό, προηγούμενη εβδομάδα το ΥΠΑΙΘ, για άλλη μια φορά προκάλεσε την οργή εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών, καθώς αντί να παραδεχτεί το μπάχαλο που δημιούργησε σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα , από την εμμονή του να γίνει τηλεκπαίδευση λόγω καιρού, ζητούσε με οδηγία του να δηλώσουν οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων ποιοι εκπαιδευτικοί δεν έκαναν τηλεκπαίδευση!

Η απαράδεκτη αυτή οδηγία αποτελεί μνημείο αυταρχισμού όσο και αποποίησης των ευθυνών που έχουν για την κατάσταση που βίωσαν οι εκπαιυδετικοί . Δε φτάνει  που δεν υπήρξε καμία επίσημη ενημέρωση παρά μόνο λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, δε φτάνει που χιλιάδες εκπαιδευτικοί ή μαθητές δεν έχουν τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό, το ΥΠΑΙΘ τους λέει πως ευθύνονται κιόλας! Την ώρα μάλιστα που και το ίδιο με τις αποφάσεις του για τη μη πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης την Τρίτη και την Τετάρτη παραδέχεται ότι αυτή ήταν πρακτικά ανέφικτη να πραγματοποιηθεί.

Σύμφωνα με καταγγελία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Πάτρας, την σκυτάλη  πήρε ο Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Αχαΐας (τέως Πρόεδρος του Συλλόγου  και Αιρετός του ΠΥΣΠΕ)  και ο μηχανισμός της Διεύθυνσης, οι οποίοι επικοινωνούσαν με σχολικές μονάδες αφήνοντας ανυπόστατες υπόνοιες ότι οι εκπαιδευτικοί αρνήθηκαν να παράσχουν τηλεκπαίδευση με τρόπο μάλιστα ενοχλητικό, πρακτικές που μας γυρίζουν χρόνια πίσω σε άλλες εποχές που έχουν καταδικαστεί ομόφωνα από τους εκπαιδευτικούς. 

Είναι γνωστό ότι οι συνάδελφοι που πήγαν στα σχολεία τους για να κάνουν τηλεκπαίδευση , όπως είχαν κάθε δικαίωμα , στις περισσότερες περιπτώσεις δεν τα κατάφεραν όχι με δική τους ευθύνη αλλά λόγω έλλειψης εξοπλισμού.

Η Καταγγελία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Πάτρας για τις πρακτικές του ΥΠΑΙΘ και του Διευθυντή Εκπαίδευσης Αχαϊας

Την προηγούμενη εβδομάδα το ΥΠΑΙΘ, για άλλη μια φορά προκάλεσε την οργή εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών,καθώς αντί να παραδεχτεί το μπάχαλο που δημιούργησε σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα ,από την εμμονή του να γίνει τηλεκπαίδευση λόγω καιρού, ζητούσε με οδηγία του να δηλώσουν οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων ποιοι εκπαιδευτικοί δεν έκαναν τηλεκπαίδευση!

Η απαράδεκτη αυτή οδηγία αποτελεί μνημείο αυταρχισμού όσο και αποποίησης των ευθυνών που έχουν για την κατάσταση που βιώσαμε . Δε φτάνει  που δεν υπήρξε καμία επίσημη ενημέρωση παρά μόνο λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, δε φτάνει που χιλιάδες εκπαιδευτικοί ή μαθητές δεν έχουν τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό, το ΥΠΑΙΘ τους λέει πως ευθύνονται κιόλας! Την ώρα μάλιστα που και το ίδιο με τις αποφάσεις του για τη μη πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης την Τρίτη και την Τετάρτη παραδέχεται ότι αυτή ήταν πρακτικά ανέφικτη να πραγματοποιηθεί.

Το θράσος και η υποκρισία από την πλευρά του ΥΠΑΙΘ έχει σπάσει όλα τα κοντέρ! Αντί να ασχοληθεί με το πώς θα παρθούν όλα εκείνα τα μέτρα για να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια και θα υποδεχθούν τους μαθητές τις επόμενες ημέρες, επιδίδεται σε ένα ανούσιο κυνήγι μαγισσών για το ποιος έκανε ή δεν έκανε τηλεκπαίδευση.

Την σκυτάλη  πήρε ο Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Αχαΐας (τέως  Πρόεδρος του Συλλόγου μας και Αιρετός του ΠΥΣΠΕ)  και ο μηχανισμός της Διεύθυνσης οι οποίοι επικοινωνούσαν με σχολικές μονάδες αφήνοντας ανυπόστατες υπόνοιες ότι οι εκπαιδευτικοί αρνήθηκαν να παράσχουν τηλεκπαίδευση με τρόπο μάλιστα ενοχλητικό , πρακτικές που μας γυρίζουν χρόνια πίσω σε άλλες εποχές που έχουν καταδικαστεί ομόφωνα από τον κλάδο. 

Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται από καταγγελίες που έχουν γίνει τόσο προς το ΔΣ του συλλόγου μας όσο και προς το ΔΣ της ΔΟΕ. Να ενημερώσουμε το Διευθυντή ότι από τότε που ήταν πρόεδρος του συλλόγου και κατήγγειλε την ανυπαρξία τεχνικής υποδομής ,στα σχολεία δεν έχουν αλλάξει πολλά, αν και νομίζουμε το ξέρει.

Οι συνάδελφοι που πήγαν στα σχολεία τους για να κάνουν τηλεκπαίδευση , όπως είχαν κάθε δικαίωμα , στις περισσότερες περιπτώσεις δεν τα κατάφεραν όχι με δική τους ευθύνη αλλά λόγω έλλειψης εξοπλισμού. Οι εκπαιδευτικοί έχουμε αποδείξει πως σε κάθε δύσκολη στιγμή είμαστε στο πλευρό των μαθητών μας. Έχουμε βαθιά συναίσθηση του ρόλου μας και δε θα δεχτούμε τέτοιες αυταρχικές πρακτικές που προσπαθούν να φορτώσουν στους εκπαιδευτικούς τις  ευθύνες  της  κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ .  Αν η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας είχαν ακούσει τα αιτήματα των εκπαιδευτικών σωματείων δε θα είχαμε ζήσει αυτές τις τραγικές καταστάσεις με την κακοκαιρία.

Είναι δικαίωμα του Διευθυντή Εκπαίδευσης να ταυτίζεται και 

να υλοποιεί τις αντιεκπαιδευτικές πολίτικες της εκάστοτε κυβέρνησης. Κανένα όμως δικαίωμα δεν έχει να παραβιάζει εργασιακά δικαιώματα καλώντας όπως έκανε πρόσφατα τους διευθυντές να αναθέσουν στους συναδέλφους παράνομες απλήρωτες υπερωρίες για να καλύψουν τα κενά , και να ελέγχει ως τηλεπιθεωρητής τους συναδέλφους που από τα σχολεία τους έκαναν αγωνιώδεις προσπάθειες να  παρακάμψουν τα τεχνικά προβλήματα και να κάνουν τηλεκπαίδευση.

Συνάδελφοι απέναντι σε όλο αυτό το κλίμα της ανασφάλειας, του αυταρχισμού ,της αποποίησης και της μετάθεσης των ευθυνών στους εκπαιδευτικούς ,οι οποίοι απέδειξαν με τη στάση τους ,τη συμπεριφορά τους και την αξιοπρέπειά τους ότι στήριξαν το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές τους υπερβάλλοντας εαυτό και καλύπτοντας παθογένειες ετών , ΜΗ διστάζετε νε επικοινωνείτε με τα μέλη του ΔΣ του Συλλόγου και να αναφέρετε ζητήματα παραβίασης των εργασιακών σας δικαιωμάτων .

Το Δ.Σ του Συλλόγου Δ/Ν Πάτρας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ερασαμους
Erasmus+: Το 32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Green Revolution the Best Solution»
Τα θέματα που διαπραγματεύτηκαν μαθητές και εκπαιδευτικοί αφορούσαν την περιβαλλοντική ρύπανση, την υποβάθμιση του περιβάλλοντος και την κλιματική...
Erasmus+: Το 32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Green Revolution the Best Solution»
ανατρεπτικη συμμαχια
Δημοτικός Σύμβουλος: «Να αποσυρθούν τα ρατσιστικά θέματα της Ημερήσιας Διάταξης»
«Όμως οι άστεγοι, ντόπιοι και μετανάστες έχουν ανάγκη από ανθρώπινη κατοικία κάτι που η κυβέρνηση Ν.Δ. το έχει στο στόχαστρο της και την προορίζει να...
Δημοτικός Σύμβουλος: «Να αποσυρθούν τα ρατσιστικά θέματα της Ημερήσιας Διάταξης»