upourgeio
Προγεννητική Αγωγή: «Η απαγκίστρωση από την αρχική απόφαση δεν θα πρέπει να αποτελέσει το χαλί κάτω από το οποίο θα «κρυφτεί» το σκεπτικό της επιλογής αυτής επιστημονικά, παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά»

Εξηγήσεις από το υπουργείο Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) για την αρχική έγκριση του προγράμματος για την Προγεννητική Αγωγή ζητά η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ).

Όπως αναφέρουν οι καθηγητές, το εν λόγω πρόγραμμα «αποτελούσε όχημα διάχυσης αναχρονιστικών αλλά και βαθιά αντιεπιστημονικών αντιλήψεων». Το πρόγραμμα αυτό αποσύρθηκε μετά την ένταση και την έκταση των αντιδράσεων.

«Είναι εξαιρετικά κρίσιμο να παρουσιάσει το Υπουργείο  Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής  -ως υπεύθυνοι για τη χάραξη των δημοσίων πολιτικών στην εκπαίδευση- την τεκμηρίωση της ένταξης του προγράμματος αλλά και τις στοχεύσεις που πλαισίωναν το πρόγραμμα αυτό. Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αλλά και του ΙΕΠ πρέπει να εξηγήσουν γιατί ενέκριναν αυτό το βαθιά σκοταδιστικό υλικό» επισημαίνουν. 

Η ανακοίνωση των καθηγητών

Ακολουθεί η ανακοίνωση της Προοδευτικής Ενότητας Καθηγητών (ΠΕΚ):

Οι σκοταδιστικές αντιλήψεις δεν έχουν θέση στο σήμερα

Σχετικά με το πρόγραμμα με θέμα την προγεννητική αγωγή 

Ποιος να περίμενε ότι το Υπουργείο και το ΙΕΠ θα προχωρούσαν στην έγκριση διανομής «εκπαιδευτικού;;» υλικού με αυτό το πρόσημο και περιεχόμενο;

Το πρόγραμμα με θέμα την προγεννητική αγωγή  αποτελούσε όχημα διάχυσης αναχρονιστικών αλλά και βαθιά αντιεπιστημονικών αντιλήψεων. Το πρόγραμμα αυτό αποσύρθηκε μετά την ένταση και την έκταση των αντιδράσεων.

Η απόφαση του Υπουργείου και του ΙΕΠ ωστόσο δεν πρέπει να οδηγήσει στο να ξεχαστεί το πώς και το γιατί. Είναι εξαιρετικά κρίσιμο να παρουσιάσει το Υπουργείο  Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής  -ως υπεύθυνοι για τη χάραξη των δημοσίων πολιτικών στην εκπαίδευση- την τεκμηρίωση της ένταξης του προγράμματος αλλά και τις στοχεύσεις που πλαισίωναν το πρόγραμμα αυτό.

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αλλά και του ΙΕΠ πρέπει να εξηγήσουν γιατί ενέκριναν αυτό το βαθιά σκοταδιστικό υλικό.  Η έγκριση αυτή συνδέεται με μια υπερσυντηρητική και  αντιδραστική πολιτική θεώρηση η οποία δεν έχει θέση σε μια ευρωπαϊκή χώρα, σε μια κοινωνία αξιών και προόδου. Η απαγκίστρωση από την αρχική απόφαση δεν θα πρέπει να αποτελέσει το χαλί κάτω από το οποίο θα «κρυφτεί» το σκεπτικό της επιλογής αυτής επιστημονικά, παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά.

Τέτοιες αντιλήψεις δεν έχουν θέση στην κοινωνία του σήμερα, ούτε στο αύριο.

Ανήκουν στο παρελθόν. Σε ένα σκοτεινό παρελθόν.

Ζητάμε απαντήσεις.

Το  Υπουργείο και το ΙΕΠ ως «διαπρύσιοι υποστηρικτές της λογοδοσίας και της αξιολόγησης» οφείλουν να δώσουν απαντήσεις και να αξιολογηθούν για τις θεωρήσεις και τις αποφάσεις τους.

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Π.Ε.Κ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλοι
Η παραίτηση ενός διευθυντή σχολείου και η αστοχία της "είδησης" της παραίτησης
Εκπαιδευτική πολιτική που στρεβλώνει τις σχέσεις και μεταξύ των εκπαιδευτικών και με τα παιδιά, που μαραίνει την όποια ζωντάνια, αλήθεια, αυθορμησία,...
Η παραίτηση ενός διευθυντή σχολείου και η αστοχία της "είδησης" της παραίτησης