Η θεωρία του «αγέννητου παιδιού» στα σχολεία με σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας!
"Η γυναίκα προορίζεται να σώσει τη σχέση", "οι έγκυες γυναίκες δεν πρέπει να κάνουν παρέα με ελαττωματικούς", "Ο αγ Πορφύριος και η ευγονική" είναι κάποια απ' όσα αναφέρονται στη σελίδα της Ελληνικής Εταιρείας προγεννητικής αγωγής, στην οποία ανατέθηκε να μορφώσει τα παιδιά.

Το Υπ. Παιδείας έχει δώσει άδεια -με υπογραφή του γγ κ. Αλ. Κόπτση- σε ένα "πρόγραμμα για τα Γυμνάσια της χώρας" με τη μορφή τριών βίντεο και με τίτλο «Προγεννητική Αγωγή, προετοιμασία για την γονεϊκότητα, Σεξουαλικότητα-Γονιμότητα-Γονεϊκότητα, μια αδιαχώριστη ενότητα».

Αναφερόμαστε σε τρία «εκπαιδευτικά» βίντεο που στάλθηκαν στα γυμνάσια της χώρας με θέμα την Προγεννητική Αγωγή τα οποία αναπαράγουν τη θεωρία του «αγέννητου παιδιού», που υποστηρίζει ότι η ζωή του βρέφους αρχίζει με τη σύλληψη.

Τα βίντεο μάλιστα επιγράφονται "Εκπαιδευτικό video για λογαριασμό του Υπουργείου Παιδείας με θέμα την Προγεννητική Αγωγή"

Δείτε εδώ την απάντηση του ΙΕΠ


Στα βίντεο αυτά προβάλλεται και υποστηρίζεται η αντιεπιστημονική θεωρία, ότι η σύλληψη ξεκινά τη στιγμή που η μητέρα συλλαμβάνει την ιδέα να κάνει ένα παιδί, ότι η μητέρα εκτός από το αίμα της περνάει στο έμβρυο τις σκέψεις της, την πνευματική τροφή ή ότι όλες οι ασθένειες του παιδιού ακόμα κι αν εκδηλώνονται δεκαετίες μετά, έχουν σχέση με την εγκυμοσύνη.

Πρόκειται για αντιλήψεις αντιεπιστημονικές, αναχρονιστικές και εξαιρετικά προβληματικές οι οποίες εκτός από το ότι ενοχοποιούν τη γυναίκα, άνοιξαν σε αρκετές χώρες την κερκόπορτα για την απαγόρευση των αμβλώσεων. 

Όπως πολύ σωστά επισημαίνει η Φωτεινή Λαμπρίδη στο tvxs.gr, ερωτήματα προκαλεί το γεγονός ότι η κ. Κεραμέως, έδωσε έγκριση σε αυτό το βίντεο, μετά μάλιστα και την ηχηρή ακύρωση που κατάφερε το φεμινιστικό κίνημα, του «1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Γονιμότητας και Αναπαραγωγικής Αυτονομίας». Μετά τον σάλο του συνεδρίου που τελούσε  μάλιστα υπό την αιγίδα της προέδρου της Δημοκρατίας, αποσύρθηκε τόσο η πρόεδρος όσο και χορηγοί και ΜΜΕ. 

Για να δούμε αναλυτικά ποιες πληροφορίες καλούνται να εμπεδώσουν μαθήτριες και μαθητές στη χώρα.

«Τα πάντα ξεκινούν τη στιγμή της σύλληψης του παιδιού» λέει η Μαλαματένια Ρούλια από την Εταιρεία Προγεννητικής Αγωγής και στηρίζει το επιχείρημα στην αρχαία Κίνα που μετρούσαν την ηλικία του παιδιού από τη στιγμή της σύλληψης, στις πεποιθήσεις κάποιας φυλής στην Αφρική της οποίας τα μέλη θεωρούσαν ότι η ηλικία του παιδιού ξεκινάει από την ώρα που η γυναίκα συλλαμβάνει την ιδέα (!) να κάνει παιδί. 

Από τα ατράνταχτα επιχειρήματα δεν λείπουν και οι πληροφορίες από την αρχαία ελληνική γραμματεία «Ο Σωκράτης λέει ότι μετά τη γέννηση είναι αργά για την οποιαδήποτε αγωγή προς το παιδί» ούτε η εκκλησία «...ο άγιος Πορφύριος υποστηρίζει ότι αγωγή υγείας αρχίζει με τη σύλληψη γιατί τότε από την ανυπαρξία περνάμε στην ύπαρξη». 

Η γυναίκα για την κ. Ρούλια είναι η «έγκυος που απλά υλοποιεί το σχέδιο» και σύμφωνα με τη θεωρία της εταιρείας, η επιλογή του γενετικού υλικού εξαρτάται από την ποιότητα αγάπης του ζεύγους! Δεν ξέρω τι έχουν να πουν οι βιολόγοι γι’αυτό, όμως αυτό το βίντεο θα το παρακολουθήσουν τα παιδιά μας. 

Εξηγεί λοιπόν πως «...όταν το ζευγάρι τη στιγμή της σύλληψης, βρίσκεται σε ανώτερη πνευματική κατάσταση είναι μια εμπειρία που το παιδί την κουβαλάει σε όλη τη ζωή του. Ποια είναι τα επιστημονικά επιχειρήματα αυτής της «γνώσης»; Τα παραδείγματα αντλήθηκαν από την αρχαία ελληνική μυθολογία, από τα παιδιά που γεννήθηκαν από την ένωση των Θεών, γιατί «... οι μύθοι συμβολίζουν την ποιότητα της πνευματικότητας του ζεύγους». 

Η επιστολή της «Ελληνικής Εταιρείας Προγεννητικής Αγωγής» προς τα σχολεία 

«Αξιότιμε κύριε Διευθυντά, 

Εκπροσωπούμε το μη-κερδοσκοπικό, εκπαιδευτικό-πολιτιστικό Σωματείο «Ελληνική Εταιρεία Προγεννητικής Αγωγής»,  το οποίο στοχεύει στην προετοιμασία των νέων για τον αυριανό γονεϊκό τους ρόλο, ξεκινώντας από την σχολική ακόμη ηλικία.

Το πρόγραμμα αυτό έχει τον τίτλο: «Σεξουαλικότητα-Γονιμότητα-Γονεϊκότητα, μια αδιαχώριστη ενότητα»,  και αριθμό Πρωτ.: Φ.2.1/ΕΧ/101346/149068/Δ7 της 19 Νοεμβρίου 2021 και καλούμε τους Διευθυντές των Γυμνασίων μας να το επιλέξουν…

Για την προετοιμασία των καθηγητών, αλλά και συγχρόνως και για εκπαιδευτικό υλικό, έχουμε ετοιμάσει 3 βίντεο, μιας διδακτικής ώρας το καθένα, και προσφέρουμε επίσης ένα μικρό επιστημονικό βιβλίο 84 σελίδων με ομώνυμο τίτλο: «Προγεννητική Αγωγή, προετοιμασία για την γονεϊκότητα, Σεξουαλικότητα-Γονιμότητα-Γονεϊκότητα, μια αδιαχώριστη ενότητα» από Ιωάννα Μαρή και συνεργάτες.   

Προσφέρουμε επίσης, ως σωματείο την πλήρη διαδικτυακή ή προσωπική μας υποστήριξη για την επίλυση τυχόν αποριών.

Είμαστε έτοιμοι να σας αποστείλουμε (εννοείται, δωρεάν) το ανωτέρω σχετικό εγκεκριμένο βιβλίο μας για την ενημέρωσή σας και ελπίζουμε ότι θα επιλέξετε το πρόγραμμα αυτό, το οποίο, για πρώτη φορά δίνει στους νέους γνώσεις ζωής, που σχεδόν όλοι θα έχουν αργότερα να εφαρμόσουν, και που θα οδηγήσουν την κοινωνία μας σε μια νέα ποιότητα υγείας και αξιών. 

Με εξαιρετική τιμή 

Η Επιστημονική μας Ομάδα»

Το έγγραφο έγκρισης από το υπουργείο Παιδείας

eggrafo_ypaith_agennita_paidia.jpg

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποιο σχολείο έχει βγάλει 9 καθηγητές Πανεπιστημίων

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/10

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pierrakakis
Κυριάκος Πιερρακάκης: Έτσι θα μειώσουμε κατά 50% τον αριθμό των αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Τι είπε ο Κυριάκος Πιερρακάκης για τους όρους επίτευξης του στόχου για μείωση κατά 50% του αριθμού των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
Κυριάκος Πιερρακάκης: Έτσι θα μειώσουμε κατά 50% τον αριθμό των αναπληρωτών εκπαιδευτικών