pistopoihsh agglikwn LTE golearn AEP
Στην ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων έφτασε η καταγγελία για mail σε 2 σχολεία σε κατάληψη, που αναφέρει το ένα ότι ο ΔΔΕ θα προχωρήσει σε ΕΔΕ και το άλλο ότι θα προχωρήσει σε περικοπή μισθού αν κάποιος συνάδελφος δεν κάνει webex

Τα ΔΣ των ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων – Ζεφυρίου – Φυλής και Θριασίου – Μεγαρίδας – Ειδυλλίας πραγματοποίησαν μαζί με συναδέλφους των ΕΛΜΕ παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής στις 13/1/2022.

Τα σχολεία άνοιξαν σχεδόν όπως έκλεισαν κι αυτό είναι απαράδεκτο και εγκληματικό! Ένα self test επιπλέον κι ορισμένοι έλεγχοι παραπάνω σε περιπτώσεις κρουσμάτων δε συνιστούν σε καμιά περίπτωση αντιμετώπιση του τεράστιου πανδημικού κύματος! Από την πρώτη κιόλας μέρα επαναλειτουργίας των σχολείων με τις τραγελαφικές παραβιάσεις των υγειονομικών πρωτοκόλλων – λόγω των οδηγιών των υπουργείων – προσπαθούμε “με ολίγον μάθημα και πολύ μελέτη να λύσουμε τις εξισώσεις του ΕΟΔΥ” για το «τι πρέπει να κάνει ο εμβολιασμένος με τρεις δόσεις όταν συναντηθεί με κρούσμα» που διαφέρει από το «τι μάσκα φορά ο εμβολιασμένος με μία δόση J&J που έχει γίνει πριν από 2 μήνες χωρίς ενισχυτική δόση, 5 μέρες μετά την επαφή με κρούσμα»! Όμως το ΥΠΑΙΘ ασχολείται με τα σχέδια δράσης της αξιολόγησης, την τράπεζα θεμάτων, την ΕΒΕ, τις εξετάσεις PISA και με το τι θα κάνουν οι εκπαιδευτικοί αν οι μαθητές -που ασφυκτιούν από την πίεση τόσο της πανδημίας όσο και των λαιμητόμων αυτών που πλησιάζουν- διεκδικήσουν τα αιτήματά τους με κατάληψη. Τα θέματα αυτά και άλλα επίκαιρα τέθηκαν από τις ΕΛΜΕ στην παράσταση διαμαρτυρίας.

1. Η τηλεκπαίδευση σε σχολεία που τελούν υπό κατάληψη.

Στην ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων έφτασε η καταγγελία για mail σε 2 σχολεία σε κατάληψη, που αναφέρει το ένα ότι ο ΔΔΕ θα προχωρήσει σε ΕΔΕ και το άλλο ότι θα προχωρήσει σε περικοπή μισθού αν κάποιος συνάδελφος δεν κάνει webex! Θυμίζουμε ότι στην περίπτωση κακοκαιρίας της 15-10-21 και ενώ ο ΓΓ του ΥΠΑΙΘ δήλωνε ότι η τηλεκπαίδευση είναι προαιρετική, με mail η ΔΔΕ ενημέρωνε ότι για τη Δυτική Αττική υπάρχει υποχρεωτικά τηλεκπαίδευση!... Είναι ακατανόητη η σπουδή της ΔΔΕ και απαράδεκτη η δημιουργία κλίματος φόβου και απειλών που δυναμιτίζουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων. Επιτέλους, οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε πολύ καλά τις υποχρεώσεις μας, και το να επισείεται η πιθανή εφαρμογή ποινών μας προσβάλλει και μας προκαλεί! Έχουμε διατυπώσει τη θέση ότι οι καθηγητές δεν μπορούν να λειτουργήσουν απεργοσπαστικά σε κινητοποιήσεις μαθητών, ανεξάρτητα από το πόσο ολοκληρωμένα θέτουν τα αιτήματά τους ή αν επιλέγουν κάθε φορά την κατάλληλη μορφή διεκδίκησης. Παράλληλα υπενθυμίζουμε ότι η ΟΛΜΕ έχει με διαδοχικές αποφάσεις της, εξαγγείλει απεργία – αποχή από την τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία (απόφαση 29/9, Συνέλευση Προέδρων 25/9, 16/10, 16/1, 17/1). Τα σωματεία μας επισήμαναν επίσης στον ΔΔΕ ότι δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο που να μας υποχρεώνει να διαθέτουμε ή και να χρησιμοποιούμε δικό μας εξοπλισμό, σύνδεση και το χώρο κατοικίας μας για την εκτέλεση των καθηκόντων μας. Ο ΔΔΕ διέψευσε την ύπαρξη mail και των απειλών για ΕΔΕ εις βάρος συναδέλφων. Όταν επιμείναμε δήλωσε ότι θα καλέσει εγγράφως τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων που μετέφεραν την πληροφορία να απολογηθούν! Όταν συνάδελφος από τα Άνω Λιόσια βεβαίωσε ότι έχει ο ίδιος δει το περίφημο “ανύπαρκτο” mail ο Διευθυντής Εκπαίδευσης ισχυρίστηκε ότι, αν δεν έχει την υπογραφή του, δεν εστάλη από τη Διεύθυνση αλλά πιθανόν από κάποιο μέλος του προσωπικού της ΔΔΕ! Το ότι κατά τη διάρκεια της συζήτησης υπήρξε συχνή αναφορά σε έγγραφες αναφορές και «απολογίες», επιβεβαιώνει ότι θεωρούνται ως πρώτη λύση για τα προβλήματα που ανακύπτουν.. Δήλωσε μάλιστα ότι για όλα αυτά θα επικαλεστεί αίτημα της ΕΛΜΕ! Αν όμως έρχονται στα σχολεία ηλεκτρονικά μηνύματα που αναφέρουν ως πηγή προέλευσης τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας και ΔΕΝ είναι από τον ΔΔΕ, ούτε στέλνονται κατόπιν εντολής του, αλλά αποτελούν πρωτοβουλία υπαλλήλου, θα πρέπει να επισημάνουμε προς τους Διευθυντές και τις Διευθύντριες των σχολικών μονάδων ότι στο εξής δεν θα πρέπει να τα λαμβάνουν υπόψη τους και δεν  πρέπει να υλοποιούν τις κατευθύνσεις που περιέχουν, παρά μόνο αν φέρουν ηλεκτρονική (ψηφιακή) επικυρωμένη υπογραφή του ΔΔΕ. Ενδεχομένως αυτό να λύσει το πρόβλημα του τι λέγεται, τι γράφεται και τι εφαρμόζουμε. Ως προς την έλλειψη εξοπλισμού ο ΔΔΕ ανέφερε ότι αναγνωρίζει ότι είναι βάσιμο και ότι όποιος συνάδελφος επικαλείται τα προβλήματα αυτά θα πρέπει να το αναφέρει και ο ίδιος θα φροντίσει τόσο την κάλυψη των μέσων, όσο και του χώρου σε γειτονική σχολική μονάδα. Οι ΕΛΜΕ ζήτησαν η εντολή αυτή να είναι γραπτή και να αναφέρεται η νομολογία με βάση την οποία ο συνάδελφος θα πρέπει να κάνει webex από άλλη σχολική μονάδα, διαφορετική από τη μονάδα στην οποία έχει τοποθετηθεί. Αυτή είναι απολύτως απαραίτητη όταν στα σχολεία εφαρμόζονται πρωτόκολλα επίσκεψης και παρουσίας - πόσο μάλλον εργασίας – εκπαιδευτικού που ανήκει σε άλλη σχολική μονάδα.

Επισημάνθηκε πολλές φορές από τις ΕΛΜΕ και με ένταση ότι αν επικρατήσει ένα κλίμα απειλών, φόβου και τρομοκρατίας για την εκτέλεση εντολών από την πλευρά της διοίκησης, αυτό μας βρίσκει και θα μας βρίσκει απολύτως αντίθετους γιατί τραυματίζει σοβαρά την εκπαιδευτική λειτουργία και δυσχεραίνει την προσπάθειά μας να ανταποκριθούμε στα καθήκοντά μας σε μία δύσκολη συγκυρία. Ενώ καταβάλλαμε μεγάλη προσπάθεια να πείσουμε ότι πρέπει να ομαλοποιηθεί το κλίμα στα σχολεία, την επόμενη μέρα, Παρασκευή 14 Ιανουαρίου, σε κατάληψη του 2ου Λυκείου Μεγάρων διαπιστώσαμε και πάλι την ύπαρξη προφορικών πιέσεων προς τη Διευθύντρια για τηλεκπαίδευση και το κάλεσμα των συναδέλφων να δηλώσουν γραπτά το λόγο τυχόν μη συμμετοχής τους στην τηλεκπαίδευση. Καλούμε τους συναδέλφους σε κάθε ημέρα κατάληψης, όταν διαπιστώνεται οριστικά, να προχωρούν στα επόμενα βήματα και να ενημερώνουν τις ΕΛΜΕ, αν χρειάζεται. Δεν γινόμαστε καταδότες ποιοι μαθητές είναι καταληψίες και ποιοι όχι, ποιοι πρέπει να πάρουν απουσία ή ποιοι «δικαιούνται» να παρακολουθήσουν μάθημα! Δηλώνουμε απεργία αποχή από την τηλεκπαίδευση σε μέρα κατάληψης με βάση τις αποφάσεις της ομοσπονδίας. Την ημέρα της κατάληψης είμαστε στο σχολείο μας, αναμένοντας οδηγίες για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσουμε. Εναλλακτικά στη δήλωση απεργίας, δηλώνουμε την έλλειψη μέσων και χώρου για τηλεκπαίδευση. Ζητούμε μαζί με τον κατάλληλο εξοπλισμό, γραπτή εντολή για την αλλαγή του χώρου εργασίας μας, αφού το σχολείο μας είναι σε κατάληψη και δηλώνουμε ότι επιφυλασσόμαστε για το νομότυπο της εντολής αυτής. Δεν δηλώνουμε γραπτά το αν συμμετέχουμε ή όχι στην τηλεκπαίδευση και τους λόγους της επιλογής μας σε κάθε περίπτωση: Η γραπτή απολογία αποτελεί διοικητικό πειθαρχικό μέτρο που εφαρμόζεται από τον άμεσο προϊστάμενό μας αν θεωρεί ότι δεν εκτελούμε με συνέπεια τα υπηρεσιακά μας καθήκοντα. Δεν προηγείται αλλά έπεται ως μέτρο ελέγχου και προϋποθέτει επίσης γραπτή εκ μέρους της διοίκησης κλήση σε απολογία.

2. Απόδοση ΜΚ σε νεοδιόριστους και αναπληρωτές.

Είναι προφανές ότι σε μία περίοδο που ο πληθωρισμός μειώνει τα εισοδήματα, η ακρίβεια καλπάζει και οι οικογενειακές υποχρεώσεις διογκώνονται, η μη απόδοση χρημάτων που δικαιούνται οι συνάδελφοι είναι από μόνη της ένα τεράστιο πρόβλημα, για το οποίο δεν ευθύνονται οι ίδιοι αλλά η υπηρεσία, από το ΥΠΑΙΘ μέχρι συνολικά την κυβέρνηση και τις πολιτικές που αφήνουν ανοιχτό το δρόμο αύξησης του κόστους ζωής. Από την άλλη η υποστελέχωση της ΔΔΕ είναι γνωστή και η υπερεργασία των συναδέλφων για να ανταποκριθούν που φτάνει και στην απλήρωτη υπερωριακή τους απασχόληση δεν είναι αποδεκτή σε καμία περίπτωση από τα σωματεία! Με βάση αυτά, ζητήθηκε ενημέρωση για την απόδοση των Μ.Κ. στους νεοδιόριστους συναδέλφους και τους αναπληρωτές. Ο ΔΔΕ μας ενημέρωσε ότι για τους περισσότερους νεοδιόριστους συναδέλφους έχει ξεκινήσει η πληρωμή με το Μ.Κ. στο οποίο εντάσσονται και εκκρεμεί για περίπου 50 συναδέλφους για τους οποίους θα γίνει απόδοση το επόμενο διάστημα. Στη συνέχεια θα γίνει η διαδικασία απόδοσης των μεταπτυχιακών.

3. Υπηρεσιακές μεταβολές

Οι ΕΛΜΕ διατυπώσαμε και πάλι την έντονη διαφωνία μας για σειρά αποφάσεων του ΔΔΕ που αφορά μετακινήσεις συναδέλφων σε άλλες σχολικές μονάδες για κάλυψη κενών. Συγκεκριμένα συνάδελφοι 3 που κάλυπταν πλήρως το ωράριό τους σε μία σχολική μονάδα με μαθήματα πρώτης ανάθεσης, μετακινήθηκαν για λίγες ώρες σε άλλη για την κάλυψη κενού. Τα σωματεία θεωρούν ότι οι αποφάσεις αυτές πρέπει ΤΩΡΑ να ανακληθούν και σε κάθε περίπτωση να μην υπάρχει συνέχεια, διότι καταρχάς δε λύνουν το πρόβλημα των κενών, τα οποία μπορούν να καλυφθούν ουσιαστικά μόνο με προσλήψεις και μόνιμους διορισμούς. Το «μοίρασμα της φτώχειας μας» όχι μόνο δεν απαντά στο πρόβλημα και μάλιστα σε μαθήματα για τα οποία προετοιμάζεται τράπεζα θεμάτων στο Λύκειο (πχ Αγγλικά, όπου ακόμα υπάρχουν κενά), αλλά λειτουργεί εις βάρος των συναδέλφων που αναγκάζονται να μετακινηθούν σε 2 ή 3 σχολεία. Το σημαντικότερο όμως ίσως είναι ότι με τις αποφάσεις αυτές ουσιαστικά ακυρώνεται η όποια δήλωση προτίμησης των συναδέλφων. Η συνέχιση αυτής της τακτικής υπονομεύει στο μέλλον όλη τη διαδικασία ανακοίνωσης κενών και αιτήσεων τοποθέτησης, αφού, ο ΔΔΕ, αξιοποιώντας διατάξεις του νόμου, θα μπορεί να διαθέτει κάθε εκπαιδευτικό κατά το δοκούν. Ζητήθηκε επομένως να σταματήσει η διαδικασία αυτή. Ο ΔΔΕ, ενώ αναγνώρισε ότι ουσιαστική λύση θα ήταν οι προσλήψεις, τελικά υπεραμύνθηκε των αποφάσεών του. Ειδικά σε μία περίπτωση συναδέλφου που μετακινήθηκε για 6 ώρες σε άλλο σχολείο εντός του ίδιου Δήμου Ελευσίνας, όταν έκανε ένσταση στην απόφαση μετακίνησής της, ο ΔΔΕ τη μετακίνησε στα Βίλια! Δεν κατανοούμε ποιο σκοπό εξυπηρετεί μία τέτοια απόφαση, που αποτελεί για τη συνάδελφο δυσμενή μεταχείριση, εφόσον σε περίπτωση που η μετακίνηση γινόταν με μόρια μετάθεσης, και δηλώσεις προτίμησης, η συνάδελφος θα είχε πιθανότατα τα περισσότερα μόρια λόγω αρχαιότητας και θα είχε δικαίωμα παραμονής στο σχολείο της.

Επιπλέον, η Α ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής επισήμανε με έμφαση αντιφάσεις στις τοποθετήσεις και διατύπωσε ερωτήματα για κάποιες περιπτώσεις συναδέλφων οι οποίοι υπήρχαν μόνο ονομαστικά και όχι με φυσική παρουσία στο σχολείο που ανέλαβαν υπηρεσία. Θέσαμε ερώτημα για συναδέλφισσα, η οποία έκανε ανάληψη υπηρεσίας στο ΕΠΑΛ Μεγάρων, δηλωνόταν στο my school στο ωρολόγιο πρόγραμμα για πάνω από 45 ημέρες, χωρίς να εμφανίζεται στο έντυπο πρόγραμμα και χωρίς να έχει διδάξει καθόλου στο σχολείο. Το ερώτημα ήταν αν είναι σε γνώση της Διεύθυνσης και αν η συνάδελφος βρίσκεται τελικά σε κάποια σχολική μονάδα. Ο ΔΔΕ μας επιβεβαίωσε το γεγονός και μας είπε ότι η συνάδελφος άτυπα εργάστηκε στη Διεύθυνση για κάποιο διάστημα για τις ανάγκες της υπηρεσίας και τώρα έχει τοποθετηθεί σε άλλη σχολική μονάδα. Παράλληλα θέσαμε ερώτημα για συνάδελφο ο οποίος τοποθετήθηκε στο ΕΠΑΛ Μεγάρων από μετάταξη και στις 20 Σεπτεμβρίου μετακινήθηκε σε άλλη Διεύθυνση Εκπαίδευσης έχοντας κριθεί υπεράριθμος από το σχολείο και τη ΔΕΔΑ. Στην αναφορά μας ότι αμέσως μετά στο σχολείο προσλήφθηκε αναπληρώτρια, ο ΔΔΕ μας ανέφερε ότι δεν γνώριζε τη διασύνδεση των δυο θεμάτων.

Ο προϊστάμενος εκπαιδευτικών θεμάτων μας είπε ότι ο Διευθυντής του ΕΠΑΛ Μεγάρων είχε στείλει mail στο οποίο ανέφερε ότι >. Από τα παραπάνω προκύπτει ότι στην ίδια θέση του μόνιμου εκπαιδευτικού, στην οποία στηρίχτηκε η μετάταξή του, τοποθετήθηκε αναπληρώτρια, στη συνέχεια έγινε επιλογή αποδέσμευσης του μόνιμου εκπαιδευτικού ο οποίος χαρακτηρίστηκε υπεράριθμος στη βάση παρουσίας της τοποθετημένης αναπληρώτριας, και τελικά παρέμεινε η αναπληρώτρια (!) σε αντίθεση με τις πάγιες διαδικασίες που ισχύουν για την κάλυψη θέσεων μεταξύ μόνιμων και αναπληρωτών. Με τον τρόπο αυτό ενώ ο εκπαιδευτικός πήρε μετάταξη εξαιτίας του οργανικού κενού στο σχολείο αντί να την υπηρετήσει σε ελάχιστο διάστημα επέστρεψε στη Διεύθυνση από την οποία προερχόταν. Παράλληλα από τα παραπάνω θέματα γίνεται αντιληπτή η μεγάλη σημασία της παρουσίας αιρετών και όχι διορισμένων στο ΠΥΣΔΕ οι οποίοι θα μετέφεραν την άποψη του σωματείου και θα διασφάλιζαν τη διαφάνεια στη λειτουργία του υπηρεσιακού συμβουλίου και την έγκαιρη γνώση των μεταβολών που συμβαίνουν και φυσικά τη δυνατότητα έγκαιρης παρέμβασης των ΕΛΜΕ.

Γενικότερα απαιτείται η ανάγκη ύπαρξης διαφάνειας στη δημοσιοποίηση των κενών, τα μόρια των συναδέλφων και τις τοποθετήσεις τους, ώστε να μην υπάρχει περιθώριο λαθών, αβλεψιών και καταστρατήγησης των δικαιωμάτων των συναδέλφων. Σε κάθε περίπτωση η οποιαδήποτε ανάγκη κάλυψης κενών, πρέπει να γίνεται με τη λογική της δήλωσης προτίμησης από τους συναδέλφους και όχι με αποφάσεις του ΔΔΕ όπου η επιλογή του συναδέλφου που μετακινείται γίνεται με άγνωστα κριτήρια.  Ταυτόχρονα, για άλλη μία χρονιά διαπιστώνουμε την ύπαρξη κενών ακόμα και στο μέσον πλέον της σχολικής χρονιάς, που επιχειρείται να καλυφθούν με «κυκλοφορία» προσωπικού, ώστε να διασκεδάζεται η ύπαρξή τους, παρόλο που σε κάποιες περιπτώσεις πρόκειται για μαθήματα με τράπεζα θεμάτων, όπως αναφέρθηκε, ή για κενά σε παιδιά με ειδικές ανάγκες, όπως στα ειδικά σχολεία της Ελευσίνας! Η Διεύθυνση είναι σημαντικό να πιέσει για να γίνει πρόσληψη όλων των απαραίτητων ειδικοτήτων. Από την εμπειρία μας γνωρίζουμε ότι μπορεί να το κάνει και να μην προκρίνει λύσεις όπως αυτές που αυτή τη στιγμή επιλέγει και είναι απαράδεκτες για τις ΕΛΜΕ!

4. Ανάθεση διδασκαλίας τμημάτων σε περιπτώσεις απουσιών συναδέλφων

Οι ΕΛΜΕ θέσαμε το ζήτημα της κάλυψης κενών που δημιουργούνται καθημερινά στις σχολικές μονάδες λόγω απουσίας συναδέλφων εξαιτίας της πανδημίας. Εκφράσαμε τη θέση ότι κανένας συνάδελφος δεν μπορεί να «απασχολεί» τους μαθητές μιας τάξης, επειδή απουσιάζει άλλος καθηγητής, καθώς η δουλειά μας είναι η διδασκαλία σε τμήματα που μας έχουν ανατεθεί (και φυσικά τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που μας έχουν ανατεθεί) και όχι η ¨φύλαξη¨. Παράλληλα υπάρχει συγκεκριμένο διδακτικό ωράριο το οποίο δεν μπορεί να παραβιάζεται. Μόνη αποδεκτή λύση σε περιπτώσεις όπου διαπιστώνονται αρκετές απουσίες λόγω covid -19 είναι η αναμόρφωση του προγράμματος της ημέρας ώστε οι μαθητές να μην έχουν κενά κατά το δυνατόν και να τηρείται το εργασιακό και διδακτικό ωράριο. Ο ΔΔΕ συμφώνησε με τις θέσεις μας αν και διαπιστώθηκε απόκλιση στην ερμηνεία του καθηκοντολογίου. Τέλος να επισημάνουμε ότι η συνάντηση με τον ΔΔΕ προέκυψε κάτω από πίεση των ΕΛΜΕ, διότι ο ΔΔΕ επικαλούνταν έλλειψη χρόνου, φόρτο εργασίας κλπ. Ωστόσο θεωρούμε αναγκαίες αυτές τις συναντήσεις για τα όποια προβλήματα προκύπτουν, πέρα φυσικά από το ότι αποτελεί με βάση το νόμο και υποχρέωση του Διευθυντή Εκπαίδευσης να συναντάται με τα σωματεία μία φορά το μήνα. Πολύ αρνητική θεωρούμε την απαίτηση του ΔΔΕ για παρουσία μόνο τεσσάρων συνδικαλιστών στη συνάντηση, λόγω κορονοϊού, τον αποκλεισμό σε άλλο χώρο όσων μελών των ΕΛΜΕ είχαν προσέλθει, την ίδια στιγμή που στα σχολεία υπάρχει τεράστιο πρόβλημα με τον αριθμό των μαθητών σε αίθουσες ανεπαρκείς. Θεωρούμε δικαίωμα των μελών των σωματείων να παρίστανται ειδικά όταν τα θέματα που συζητιούνται τα αφορούν άμεσα. Οι ΕΛΜΕ από την πλευρά μας, δηλώνουμε ότι θα συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για τις ανάγκες μας, για την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης. Θα είμαστε στο πλευρό κάθε συναδέλφου όταν καταστρατηγούνται τα δικαιώματά του. Θα εξακολουθούμε να οργανώνουμε διαμαρτυρίες όπως η συγκεκριμένη και με ακόμα πιο μαζικούς όρους, για να εμποδίσουμε κάθε απόπειρα αλλαγής προς το χειρότερο των εργασιακών μας όρων, κάθε πιθανότητα υποβάθμισης των διαδικασιών τοποθέτησης που με αγώνες και κόπο έχουν κατακτηθεί στην περιοχή μας. Καλούμε κάθε συνάδελφό μας να στηρίξει αυτές τις προσπάθειες των σωματείων μας!!!

Τα ΔΣ των ΕΛΜΕ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2022: 6+1 αλλαγές που πρέπει να πάρουν υπόψη τους οι 100.000 υποψήφιοι

Το 1ο αναγνωρισμένο από τον ΑΣΕΠ Πιστοποιητικό Ειδικής Αγωγής του Παν.Πατρών για εκπαιδευτικούς

ΑΣΕΠ: Ποια σεμινάρια Πανεπιστημίων μοριοδοτούν στους Πίνακες ΕΙΔΙΚΗΣ αλλά και ΓΕΝΙΚΗΣ - ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Η 1η Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση στον Αυτισμό από το Παν.Πατρών με Μοριοδοτούμενο Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

Μακελειό σε σχολείο στο Τέξας: Παιδιά καλούσαν το 911 και η αστυνομία περίμενε έξω
Απίστευτη ολιγωρία της αστυνομίας στο μακελειό σε σχολείο στο Τέξας: Παιδιά καλούσαν τον αριθμό έκτακτης ανάγκης 911, ενώ 19 αστυνομικοί περίμεναν έξω
Μακελειό σε σχολείο στο Τέξας: Παιδιά καλούσαν το 911 και η αστυνομία περίμενε έξω
apth-mat-traumatismos
Διεθνής Αμνηστία για ΑΠΘ: Οι κυβερνήσεις αποτυγχάνουν να αναγνωρίσουν τις αστυνομικές παραβιάσεις
Καταπέλτης η Διεθνής Αμνηστία για τα γεγονότα του ΑΠΘ - «Οι ελληνικές κυβερνήσεις έχουν αποτύχει να αναγνωρίσουν την κλίμακα των παραβιάσεων από την...
Διεθνής Αμνηστία για ΑΠΘ: Οι κυβερνήσεις αποτυγχάνουν να αναγνωρίσουν τις αστυνομικές παραβιάσεις