kerameos vouli
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / INTIME NEWS
Τηλεκπαίδευση: Στη Βουλή η «ανυπακοή» Κεραμέως στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων - Η απάντηση της υπουργού μετά την την καταδικαστική για το υπουργείο Παιδείας και την εταιρία Cisco, απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

Απάντηση στην επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Φίλης, θα επιχειρήσει να δώσει η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως για το ζήτημα της τηλεκπαίδευσηςμετά την απόφαση - κόλαφο της Αρχής Προστασίας Δεδομένων.

Ο Νίκος Φίλης ρωτά την υπουργό Παιδείας αν το εκπαιδευτικό σύστημα διαθέτει νόμιμη και ασφαλή «πλάτφόρμα» τηλεκπαίδευσης, στην περίπτωση που χρειαστεί,  λόγω εξελίξεων στο μέτωπο της πανδημίας. Ζητά επίσης να πληροφορηθεί η Βουλή αν το Υπουργείο Παιδείας θα σεβαστεί την απόφαση της Αρχής και αν θα συμμορφωθεί προς τις υποδείξεις της μέσα στα χρονικά όρια που έχει θέσει η ΑΠΔΠΧ.  

Δείτε ζωντανά την απάντηση της υπουργού Παιδείας:

Η ερώτηση του Νίκου Φίλη για την τηλεκπαίδευση

Με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας χωρίς «πλατφόρμα» τηλεκπαίδευσης τα σχολεία, εν μέσω πανδημίας”

Είναι κοινή πεποίθηση στην εκπαιδευτική κοινότητα ότι ένας από τους λόγους που η κυβέρνηση «ανοίγει τα σχολεία όπως τα έκλεισε» και μάλιστα με τη διατήρηση του πρωτοκόλλου «50%+1», οφείλεται στο αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεται το υπουργείο Παιδείας, μετά την de facto «αποβολή» της εταιρίας Cisco από την τηλεκπαίδευση, εξαιτίας της καταδικαστικής για το υπουργείο Παιδείας και τη Cisco, απόφασης της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ). Το υπουργείο Παιδείας, αδυνατεί πλέον να παράσχει εξ αποστάσεως εκπαίδευση, στην περίπτωση που οι εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας την καταστήσουν αναπόφευκτη. Χρησιμοποιεί, λοιπόν, με φανατική προσήλωση την επικίνδυνη και αυθαίρετη ρύθμιση «50%+1» νοσούντων μαθητών προκειμένου να κλείσει ένα τμήμα, όχι για λόγους υγειονομικούς, αλλά για να μην διακόπτει ποτέ κανένα τμήμα τη λειτουργία του και να μην αναδεικνύεται η ανάγκη τηλεκπαίδευσης και η «γύμνια» του ΥΠΑΙΘ στον τομέα αυτόν. Άλλωστε, από μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής μάθαμε πρόσφατα ότι η απόφαση για το «50%+1» είναι πολιτική και ουδέποτε την εισηγήθηκε η Επιστημονική Επιτροπή του ΕΟΔΥ.

Η ΑΠΔΠΧ στις 16/11/2021, με την 50/2021 Απόφασή της-καταπέλτη για την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, αποκάλυψε πλήρως την ύπαρξη και την έκταση του σκανδάλου Cisco που με επανειλημμένες παρεμβάσεις τους είχαν αναδείξει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες. Στις 5 καταδικαστικές επιπλήξεις της η Αρχή, καταδεικνύει με ποιες πράξεις ή παραλείψεις της κυρίας Κεραμέως, κατέστησαν "ξέφραγο αμπέλι" και κτήμα της πολυεθνικής εταιρίας Cisco τα προσωπικά δεδομένα και μεταδεδομένα 1,5 εκατομμυρίου μαθητών και εκπαιδευτικών. Δεδομένα που κατά την Αρχή, διαβιβάστηκαν και έγιναν αντικείμενο επεξεργασίας στις ΗΠΑ κατά παράβαση του Ευρωπαϊκού Κανονισμού για τα Προσωπικά Δεδομένα (GDPR), της απόφασης C-311/18 (Schrems II) του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου και της ελληνικής έννομης τάξης.

Το υπουργείο Παιδείας με ανακοίνωσή του-μνημείο θεσμικής απρέπειας, καταφέρθηκε εναντίον της Αρχής, επαναφέροντας αιτιάσεις και επιχειρήματα που η Αρχή είχε ήδη ενδελεχώς εξετάσει και απορρίψει.

Κατά τη γνώμη μας η υπουργός Παιδείας θα έπρεπε ήδη να είχε υποβάλλει την παραίτησή της. Δυστυχώς, δεν είχε τη γενναιότητα και την πολιτική ευθιξία να το πράξει. Αντίθετα, με πρωτοφανές θράσος, επιτέθηκε στην Αρχή και στην Αντιπολίτευση.

Για το λόγο αυτό, η ευθύνη για όσα τραγικά συμβαίνουν στο χώρο της Παιδείας και για τα πολλαπλά αδιέξοδα που έχουν δημιουργηθεί, έχει μεταβιβαστεί στον ίδιο τον πρωθυπουργό.

Με δεδομένη πλέον την καταδίκη του υπουργείου Παιδείας για τη διακινδύνευση - παραβίαση των Προσωπικών Δεδομένων του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας και με ισχυρό το ενδεχόμενο άμεσα ή αργότερα να χρειαστεί η μερική ή γενικευμένη χρήση τηλεκπαίδευσης, λόγω της επέλασης της μετάλλαξης "Ο" ή άλλων δυσμενών εξελίξεων στο μέτωπο της πανδημίας,

Ερωτάται η αρμόδια κ. Υπουργός:

1. Αν έχει σεβαστεί την απόφαση της Αρχής, δίνοντας εγκαίρως εντολή να συμμορφωθεί το Υπουργείο Παιδείας στις εντολές της εντός της προθεσμίας των δύο μηνών που ολοκληρώνεται στις 16/1/2021, παραδεχόμενη την ύπαρξη του σκανδάλου Cisco ή αν προτίθεται να την αμφισβητήσει νομικά;

2. Αν στην -απευκταία- περίπτωση που απαιτηθεί εξ αποστάσεως εκπαίδευση για μέρος ή για το σύνολο των εκπαιδευτικών δομών, έχει εξασφαλίσει τη νόμιμη, ποιοτική και ασφαλή διεξαγωγή της μέσω δημόσιας υποδομής, όπως επανειλημμένα έχει ζητήσει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ή έχει τουλάχιστον μεριμνήσει για την εξασφάλιση αντικαταστάτη της εταιρίας Cisco, μέσα από νόμιμες διαδικασίες;

Ο ερωτών Βουλευτής

Φίλης Νίκος

Δείτε εδώ αναλυτικά την ερώτηση του Νίκου Φίλη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

anaplirotes_10.jpg
Αναπληρωτές: «Πληθώρα» τοπικών Προσκλήσεων για την κάλυψη θέσεων ΠΕ70 Δασκάλων
Η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων και δήλωσης προτιμήσεων είναι από 09/12/2024 έως και την Παρασκευή 13/12/2024
Αναπληρωτές: «Πληθώρα» τοπικών Προσκλήσεων για την κάλυψη θέσεων ΠΕ70 Δασκάλων
kifisos.jpg
Τροχαίο στον Κηφισό: Σοβαρό μποτιλιάρισμα στην άνοδο και καθυστερήσεις
Μποτιλιάρισμα έχει δημιουργηθεί στην κάθοδο της λεωφόρου Κηφισού απο το ύψος της γέφυρας Μεταμόρφωσης προς τα ΚΤΕΛ λόγω σύγκρουσης οχημάτων
Τροχαίο στον Κηφισό: Σοβαρό μποτιλιάρισμα στην άνοδο και καθυστερήσεις
anapiria.jpg
Ψήφισμα για αξιοπρεπή εκπαίδευση για τα παιδιά Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα
«Αν και η εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για το ελληνικό κράτος, η πραγματικότητα στα σχολεία δεν ανταποκρίνεται...
Ψήφισμα για αξιοπρεπή εκπαίδευση για τα παιδιά Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα