Πανελλήνιες 2022 – Κραυγή αγωνίας μαθητή σε Κεραμέως: «Έχουμε χάσει δεκάδες ώρες μαθήματος»
«Η ψυχολογική και η σωματική μας πίεση έχει φτάσει σε οριακό σημείο» λέει μαθητής απευθυνόμενος στην υπουργό Παιδείας

Ο μαθητής Διονύσης Κατάκαλος, με επιστολή του προς τη Νίκη Κεραμέως την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr, ζητά μείωση της ύλης των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της σχολικής χρονιάς 2021-2022.

Ο μαθητής κάνει λόγο για «πραγματικά πρωτόγνωρες καταστάσεις» και επισημαίνει ότι «η ψυχολογική και η σωματική μας πίεση έχει φτάσει σε οριακό σημείο».

«Μαθητές και καθηγητές σε καραντίνα κατά χιλιάδες με αποτέλεσμα να χάνουν πολλά μαθήματα και με μια ύλη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων να μην επιδέχεται την απουσία από τα μαθητικά καθήκοντα ούτε για μία μέρα» αναφέρει σε άλλο σημείο της επιστολής του.

Η επιστολή

Αναλυτικά, η επιστολή μαθητή της Γ’ Λυκείου:

Προς την Υπουργό Παιδείας,

Είμαι ένας από τους χιλιάδες μαθητές που προετοιμάζονται για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Οι καταστάσεις που βιώνουμε είναι πραγματικά πρωτόγνωρες τα δύο τελευταία χρόνια. Από την αρχή της χρονιάς έχουμε χάσει δεκάδες ώρες μαθήματος είτε λόγω κρουσμάτων σε εκπαιδευτικούς είτε λόγω των κρουσμάτων που προκύπτουν στα τμήματα και την διαδικασία ιχνηλάτησης που ακολουθούμε(rapid tests ).

Όλα αυτά αναμένονται να πάρουν τεράστιες διαστάσεις το επόμενο χρονικό διάστημα  λόγω της ραγδαίας εξάπλωσης του ιού στη χώρας μας και σε ολόκληρο τον πλανήτη και έτσι είναι αυτονόητο ότι θα χαθούν ακόμα πολλές ώρες μαθήματος. Μαθητές και καθηγητές σε καραντίνα κατά χιλιάδες με αποτέλεσμα να χάνουν πολλά μαθήματα και με μια ύλη των πανελλαδικών εξεταζόμενων μαθημάτων να μην επιδέχεται την απουσία από τα μαθητικά καθήκοντα ούτε για μία μέρα.

Η ψυχολογική  και η σωματική μας πίεση έχει φτάσει σε οριακό σημείο. Η σχολική χρονιά που διανύουμε δεν μπορεί να χαρακτηριστεί φυσιολογική, πόσο μάλλον μετά από 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης. Η ύλη είναι σε πρωτόγνωρες διαστάσεις μεγάλη με αποτέλεσμα να πιέζονται μέχρι και οι ίδιοι μας οι καθηγητές οι οποίοι "τρέμουν" στην ιδέα να ασθενήσουν μήπως βρεθούν πίσω στην ύλη.

Περνάμε το ίδιο δύσκολα όπως και τα περσινά παιδιά της Γ' Λυκείου.

Ζητάμε να εξετάσετε το θέμα της μείωσης της ύλης των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της σχολικής χρονιάς 2021-2022 γιατί είναι κάτι που κρίνεται αναγκαίο.

Σας ευχαριστώ εκ' των προτέρων.

Παναγιώτης Τσουρής - Μαθητής Γ'  Λυκείου

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τεχνητή Νοημοσύνη
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ανάλυση Συναισθημάτων (Emotion AI): Ηθικά Διλήμματα και Ο Κίνδυνος της «Συναισθηματικής Επιτήρησης» στον Χώρο Εργασίας
«Οι εργαζόμενοι θεωρούν τα συναισθήματά τους ως ιδιαίτερα ευαίσθητες πληροφορίες, συγκρίσιμες με ιατρικά δεδομένα , και αντιλαμβάνονται την αυτόματη...
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ανάλυση Συναισθημάτων (Emotion AI): Ηθικά Διλήμματα και Ο Κίνδυνος της «Συναισθηματικής Επιτήρησης» στον Χώρο Εργασίας
amfitheatro
Ιδιωτικά πανεπιστήμια: Aπό τις εξαγγελίες «Harvard και Yale» στα ΝΠΠΕ της μίας Σχολής
Νέα ρύθμιση «χαλαρώνει» ακόμη περισσότερο το πλαίσιο – Πολιτική παραδοχή αποτυχίας βλέπει η Νέα Αριστερά
Ιδιωτικά πανεπιστήμια: Aπό τις εξαγγελίες «Harvard και Yale» στα ΝΠΠΕ της μίας Σχολής