10+1 ερωτήματα του alfavita.gr στην υπουργό Παιδείας για το άνοιγμα των σχολείων
10+1 ερωτήματα του alfavita.gr στην υπουργό Παιδείας και σε όσους αποφάσισαν το άνοιγμα των σχολείων χωρίς μέτρα

Το alfavita.gr απευθύνει 11 ερωτήματα στην υπουργό Παιδείας και σε όσους αποφάσισαν το άνοιγμα των σχολείων χωρίς μέτρα

--Πιστεύαμε, βασισμένοι στα δικά σας λόγια, ότι οι επιδημιολόγοι των επιτροπών κάνουν εισήγηση στην κυβέρνηση. Μάλλον κάναμε λάθος. Τελικά, είναι αλήθεια ότι η κυβέρνηση κάνει την εισήγηση και οι επιδημιολόγοι την εγκρίνουν;

--Λέγατε ότι δεν κάνετε κάτι αν δεν συμβουλευθείτε τους ειδικούς της επιτροπής. Τα μέτρα που πήρατε μέχρι τώρα πχ το 50%+1 για το κλείσιμο τμήματος ή το άνοιγμα των νηπιαγωγείων και των φροντιστηρίων,  τα εισηγήθηκαν οι ειδικοί της επιτροπής και αν ναι γιατί δήλωσαν άγνοια μέλη της;

--Τι  θα  πείτε κ. υπουργέ όταν τα σχολεία ανοίξουν χωρίς κανένα ουσιαστικά νέο μέτρο και αναγκαστούν, είτε λόγω  μεγάλου αριθμού κρουσμάτων μαθητών ή εκπαιδευτικών που  δεν  έχουν  να  αναπληρώσουν,  να  κλείσουν;

--Δε συζητήσατε για λιγότερα παιδιά στην τάξη, δεν συζητήσατε για βάρδιες, δεν συζητήσατε για μικρή αναβολή του ανοίγματος μέχρι τις 17 ή τις 24 Ιανουαρίου, και για άλλα μέτρα ουσιαστικά που πρότεινε η εκπαιδευτική κοινότητα για ανοικτά και ασφαλή σχολεία. Τι θα κάνετε αν η διδακτική διαδικασία διαταραχτεί σοβαρά και γρήγορα οι γονείς έχουν απρόβλεπτα προβλήματα από τη μόλυνση που θα μεταφερθεί σπίτι τους και θα επηρεάσει τη δουλειά τους;

--Δηλώσατε ότι «η δια ζώσης λειτουργία των σχολείων σε καιρό πανδημίας διασφαλίζει και τη μεγαλύτερη ασφάλεια των παιδιών μας, καθώς στα σχολεία προβλέπεται ένα αποτελεσματικό δίχτυ προστασίας της εκπαιδευτικής κοινότητας, με τη διενέργεια συστηματικών τεστ κάθε εβδομάδα για την προσέλευση στο σχολείο». Ωστόσο πιστεύετε πραγματικά ότι τα self tests (που αφενός κανένας δε διασφαλίζει αν όντως πραγματοποιούνται και αφετέρου σύμφωνα με αρκετούς επιστήμονες δεν ανιχνεύουν την «Ο») μπορούν να εξασφαλίσουν τίποτε περισσότερο από την πληροφορία ότι ένας μαθητής μολύνθηκε από έναν συμμαθητή του;

-- Διατηρείτε ως έχει το μέτρο των 50%+1 κρουσμάτων σε κάθε τμήμα, γιατί είναι πετυχημένο, ή γιατί αποκρύπτει τεχνηέντως την πραγματική διασπορά του ιού;

--Τι θα γινόταν αν καθυστερούσε το άνοιγμα των σχολείων για 1-2 εβδομάδες όταν με μεγάλη ευκολία κρατήσατε τα σχολεία μήνες κλειστά  την προηγούμενη περίοδο σε λιγότερο δυσμενείς συνθήκες;

--Τι θα γίνει αν τα σχολεία έχουν πολλούς μαθητές κρούσματα; Ποιος θα διαχειριστεί την κατάσταση; Οι μισοί καθηγητές θα πρέπει να ασχολούνται με αυτό: να στέλνουν ονόματα μαθητών, να δίνουν τεστ, να δίνουν χαρτί για δωρεάν ραπιντ... Ποιος και με τι ψυχολογία θα κάνει μάθημα; Πόσα τμήματα θα λειτουργούν κανονικά και πόσα θα λειτουργούν με τους μισούς μαθητές; Πόσοι καθηγητές θα έρχονται και πόσοι θα είναι απόντες είτε επειδή θα νοσούν είτε επειδή θα είναι στενές επαφές κρούσματος; Ποιοι θα προσέχουν τα παιδιά που θα έχουν κενό, να φοράνε μάσκες και να τηρούν τους κανόνες;

--Όπως καλά γνωρίζετε τα περισσότερα παιδιά σχολικής ηλικίας είναι ακόμη ανεμβολίαστα όχι, στις περισσότερες περιπτώσεις, με δική τους ευθύνη. Δεν σκέπτεστε ότι τώρα κινδυνεύουν να μολυνθούν πριν εμβολιαστούν;

--Τα μακροχρόνια επακόλουθα της μόλυνσης δεν είναι γνωστά, αλλά δεν έχετε διαβάσει σε έρευνες ότι ο ιός αφήνει πολλά προβλήματα σε ένα σημαντικό ποσοστό ανθρώπων που έχει μολυνθεί;

--Γνωρίζετε πολύ καλά ότι ένας ικανός αριθμός εκπαιδευτικών, κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα, βρίσκεται σε ηλικία 55 – 65 ετών  ενώ αρκετοί άλλοι ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες. Έχετε πάρει κάποιο μέτρο προφύλαξης γι αυτούς τους εργαζόμενους που είναι οι μόνοι στο δημόσιο τομέα που είναι αναγκασμένοι να εργάζονται σε χώρους 40 τετραγωνικών με άλλους 25 μαθητές;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypsos
Ύψος και σχέσεις: Πόσο μετράει πραγματικά;
Παρά τις αλλαγές στην κοινωνική αντίληψη, η σημασία του ύψους φαίνεται να παραμένει, όπως δείχνουν τόσο τα ζευγάρια της πραγματικής ζωής όσο και τα...
Ύψος και σχέσεις: Πόσο μετράει πραγματικά;
εγκεφαλος
Ο μύθος της παρακμής: Η αλήθεια για τον εγκέφαλο ανα τα χρόνια
Μια νέα επιστημονική μελέτη υποστηρίζει πως οι πραγματικά χρυσές νοητικές μας δεξιότητες εμφανίζονται πολύ αργότερα από ό,τι νομίζουμε.
Ο μύθος της παρακμής: Η αλήθεια για τον εγκέφαλο ανα τα χρόνια
elta
Ικαρία: Στάση εργασίας και συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας για τα τοπικά ταχυδρομεία
Κλείσιμο ΕΛΤΑ σε Χριστό Ραχών και Άγιο Κήρυκο: Μαζική κινητοποίηση ζητά η ΕΛΜΕ Ικαρίας Φούρνων
Ικαρία: Στάση εργασίας και συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας για τα τοπικά ταχυδρομεία
1ο Γυμνάσιο Μεσολογγίου
«Η Παλαμαϊκή Σχολή εκπέμπει SOS» – Η συγκλονιστική επιστολή της διευθύντριας του ιστορικού Γυμνασίου Μεσολογγίου
«Η Παλαμαϊκή Σχολή εκπέμπει SOS»: Το ιστορικό Γυμνάσιο Μεσολογγίου κινδυνεύει να καταρρεύσει στη λήθη
«Η Παλαμαϊκή Σχολή εκπέμπει SOS» – Η συγκλονιστική επιστολή της διευθύντριας του ιστορικού Γυμνασίου Μεσολογγίου