«Υποκριτές, δάσκαλε. Ας φύγουμε καλύτερα, γιατί έχω εκνευριστεί πάρα πολύ!»
«Με το υπουργείο μιλήσατε;», «Προσπαθήσαμε. Αλλά αυτοί δεν προλαβαίνουν. Έχουν την αξιολόγηση...», «Ωραία! Με τόσα κενά στα σχολεία αυτοί σκέφτονται την αξιολόγηση…»

-Καλημέρα, δάσκαλε
-Καλημέρα, Βασίλη. Χαίρομαι, που σε ξαναβλέπω.
-Κι εγώ. Τι γίνεται στο σχολείο;
-Τα παιδιά μέσα στο άγχος για τα διαγωνίσματα κι εμείς να προσπαθούμε να τα πείσουμε να προσέξουν στα υπόλοιπα μαθήματα
-Κι αυτά δεν προσέχουν;
-Πού να προσέξουν; Εδώ σου ζητάνε να τα αφήσεις να διαβάσουνε στο μάθημά σου, γιατί την άλλη ώρα γράφουν διαγώνισμα.
-Δίκιο έχεις. Κι ο γιος μου έχει αναστατωθεί πολύ με τα διαγωνίσματα στο Γυμνάσιο και διαβάζει μόνο το μάθημα, που γράφει την άλλη μέρα...
-Ωραία Παιδεία...Αντί να μας αφήσουν να προσπαθήσουμε ν' αναπληρώσουμε τη χαμένη ύλη της τηλεκπαίδευσης, αδιαφορούν πλήρως…
-Και γεμίζουνε με άγχος τα παιδιά για το τίποτα. Γιατί ενδιαφέρονται τόσο πολύ με τα διαγωνίσματα και τους βαθμούς, όταν τα παιδιά δεν έχουν μάθει σχεδόν τίποτα τα τελευταία δύο χρόνια;
-Ναι, αλλά μερικοί γονείς επιμένετε να απαιτείτε βαθμούς απ' τα παιδιά τη στιγμή που ξέρετε τι έχουν περάσει !
-Υπάρχουν και κάποιοι σαν κι αυτούς που λες. Αυτοί νοιάζονται μόνο για το παιδάκι τους. Είναι αυτοί, που τρέχουν πρώτοι στα φροντιστήρια ζητώντας να έχουν λίγους μαθητές στο τμήμα…
-Ενώ για το ίδιο θέμα στα σχολεία "κάνουν την πάπια" …
-Δυστυχώς…
-Τι να το κάνω εγώ το "δυστυχώς", Βασίλη μου; Δεν το βλέπετε ότι με το συνωστισμό στις τάξεις και το προαύλιο κινδυνεύουμε όλοι μας;
-Και τι να κάνουμε;
-Να διαμαρτυρηθείτε. Εσύ δεν έχεις εκλεγεί στο σύλλογο γονέων του σχολείου σου;
-Ναι.
-Έχετε μιλήσει με τους γονείς;
-Έχουμε μιλήσει. Και μάλιστα αποφασίσαμε να ζητήσουμε να γίνει συζήτηση των γονέων του σχολείου με την ΕΛΜΕ, για να δούμε τι θα κάνουμε.
-Πολύ σωστή κίνηση. Με το υπουργείο μιλήσατε;
-Προσπαθήσαμε. Αλλά αυτοί δεν προλαβαίνουν. Έχουν την αξιολόγηση...
-Ωραία! Με τόσα κενά στα σχολεία αυτοί σκέφτονται την αξιολόγηση…
-Λυπάμαι, που θα το πω, αλλά στο χωριό μου λένε: "Ο κ@λος μας βρακί δεν έχει, κόκκινα λουλούδια θέλει".
-Σου λέει: "Τι τον θέλει ο μαθητής με μειωμένη όραση στη Χαλκίδα τον καθηγητή παράλληλης στήριξης; Τι χρειάζονται τα καλλιτεχνικά; Καλά, τρελοί είναι και ζητάνε ενισχυτική στη Μήλο;"
-Δυστυχώς, δάσκαλε. Αυτοί δε νοιάζονται για τα παιδιά μας. Αλλά ούτε για τα τσιγγανόπαιδα, ούτε γι' αυτά των μεταναστών...
-Ναι, αλλά γι' αυτά που θέλουν νοιάζονται. Για την αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση των σχολείων, για την επιβολή της Τράπεζας Θεμάτων, την ΕΒΕ, τις εξετάσεις πανελλαδικού τύπου στη ΣΤ' Δημοτικού και την Γ' Γυμνασίου...
-Αλήθεια, δάσκαλε, γι' αυτά που είπες γιατί βιάζονται τόσο;
-Αυτά θα τα συζητήσετε με την ΕΛΜΕ. Αλλά μια πρόχειρη απάντηση είναι ότι δεν ενδιαφέρονται να μπορούν όλοι οι μαθητές να τελειώσουν το δημόσιο σχολείο...ούτε βεβαίως να σπουδάσουν. Μόνο, όσοι έχουν οι γονείς τους λεφτά...
-Α, έτσι ε;
-Έτσι και χειρότερα !
-Να σε ρωτήσω κάτι, ρε δάσκαλε; Τι έγινε με κείνον τον καθηγητή στο Μενίδι που χαστούκισε τη μαθήτρια;
-Εσύ τι κατάλαβες ότι έγινε;
-Δε μάθαμε και πολλά. Μισό βίντεο, κάτι φωνές παρουσιαστών στα κανάλια και ότι απολύθηκε !
-Ναι.
-Αυτόν πότε πρόλαβαν και τον απέλυσαν, αφού είναι απασχολημένοι;
-Δεν ξέρω, Βασίλη.
-Συγγνώμη, κάθε μέρα βλέπουμε τόσους απατεώνες, καταχραστές, ναρκέμπορους να κυκλοφορούν χωρίς να τους ενοχλεί κανείς. Αυτός πώς απολύθηκε; Έγινε δίκη; Απολογήθηκε πουθενά; Ή τον έσφαξαν;
-Το τελευταίο, Βασίλη. Και τι ζήτησε;
-Τι ζήτησε;
-Ζήτησε από τα παιδιά να τον παρακολουθούν όταν κάνει μάθημα και να μην παίζουν με τα κινητά.
-Καλά έκανε ο άνθρωπος. Δάσκαλος είναι, δεν είναι ούτε παλιάτσος ούτε επιστάτης.
-Δάσκαλος, αναπληρωτής.
-Απ' αυτούς, που τους απολύουν κάθε χρόνο;
-Ναι.
-Ωραία προστασία δίνει το κράτος στους δασκάλους…
-Έτσι είναι, Βασίλη. Να σου πω: θυμάσαι ποιος έδωσε τελευταία giga στους μαθητές;
-Ο "ανέμελος";
-Ακριβώς.
-Υποκριτές, δάσκαλε. Ας φύγουμε καλύτερα, γιατί έχω εκνευριστεί πάρα πολύ!
-Εντάξει, Βασίλη.
-Και θα σε ενημερώσω για τις κινητοποιήσεις, που θα κάνουμε. Αυτά δε θα περάσουν έτσι...

* εκπαιδευτικός

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αφρικανικη
Η αφρικανική σκόνη ήρθε για να… μείνει: Οι λόγοι που εμφανίζεται συχνότερα – Τι εξηγεί καθηγητής του ΑΠΘ
Το φαινόμενο δεν είναι καινούργιο στη χώρα μας, όμως τα στοιχεία δείχνουν πως η παρουσία της αφρικανικής σκόνης τα τελευταία χρόνια είναι πιο έντονη
Η αφρικανική σκόνη ήρθε για να… μείνει: Οι λόγοι που εμφανίζεται συχνότερα – Τι εξηγεί καθηγητής του ΑΠΘ
εκπαιδευτικός
Αυταρχισμός δίχως τέλος από διευθυντή εκπαίδευσης προς εκπαιδευτικούς για τον αγώνα υπέρ του Δημόσιου Σχολείου
«Οι εκπαιδευτικοί θα υπερασπιστούμε το δικαίωμά μας να αγωνιζόμαστε με κάθε συλλογική μορφή που επιλέγουμε, για τη διάσωση του δημόσιου σχολείου, για...
Αυταρχισμός δίχως τέλος από διευθυντή εκπαίδευσης προς εκπαιδευτικούς για τον αγώνα υπέρ του Δημόσιου Σχολείου