Σχολική αίθουσα
Μαθητές με σοβαρά προβλήματα υγείας αποκλείονται από την εκπαιδευτική διαδικασία διότι το υπουργείο Παιδείας δεν έλαβε κανένα μέτρο
Ερώτηση κατέθεσε σήμερα η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας και υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής, προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, σχετικά με τα προβλήματα παρακολούθησης δια ζώσης μαθημάτων, που αντιμετωπίζουν μαθητές ευπαθών ομάδων, με σοβαρά προβλήματα υγείας και τον αποκλεισμό τους από την εκπαιδευτική διαδικασία, διότι το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει καμία πρόβλεψη για το ζήτημα αυτό.
 
Η βουλευτής ερωτά αν στις προθέσεις του Υπουργείου είναι η πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για την παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ή και κατ’ οίκον διδασκαλίας, όπου απαιτείται, στα παιδιά αυτά και με ποιο τρόπο θα λυθεί το φλέγον ζήτημα του αποκλεισμού τους από την εκπαιδευτική διδασκαλία. 

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης:

Εδώ και δυόμιση μήνες, περίπου, από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, μαθητές και μαθήτριες που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, με σοβαρότατα προβλήματα υγείας, δεν μπορούν να παρακολουθήσουν δια ζώσης μαθήματα με αποτέλεσμα να βρίσκονται εκτός του εκπαιδευτικού πλαισίου. Οι συγκεκριμένοι μαθητές και μαθήτριες δεν μπορούν να συμμετάσχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία ούτε με τηλεκπαίδευση ούτε με κατ’ οίκον διδασκαλία, διότι το υπουργείο δεν έχει καμία πρόβλεψη για το ζήτημα αυτό.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Αμαρουσίου από τα μέσα του προηγούμενου μήνα επισήμανε ότι: «μαθητές και μαθήτριες που ανήκουν σε συγκεκριμένες ευπαθείς ομάδες, που χρήζουν κατ’ οίκον διδασκαλίας είτε δια ζώσης είτε μέσω τηλεκπαίδευσης, στερούνται πρόσβασης στην εκπαίδευση, διότι το Υπουργείο Παιδείας δεν προέβλεψε την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για αυτές τις περιπτώσεις».

Μετά τα ανωτέρω ερωτάται η κα Υπουργός:

1. Είναι στις προθέσεις σας η πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών, έστω και την έσχατη ώρα, για την παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ή και κατ’ οίκον διδασκαλίας, όπου απαιτείται, στα παιδιά που έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας και ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες;

2. Σε ποιες άλλες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε ώστε να λυθεί το φλέγον ζήτημα του αποκλεισμού από την εκπαιδευτική διδασκαλία των μαθητών και μαθητριών που αδυνατούν να συμμετάσχουν στην δια ζώσης διδασκαλία λόγω των σοβαρότατων παθήσεών τους;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kallitexnika_mathimata_art.jpg
Καλλιτεχνικά Σχολεία: Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α' Γυμνασίου - Αναλυτικές πληροφορίες
Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025
Καλλιτεχνικά Σχολεία: Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α' Γυμνασίου - Αναλυτικές πληροφορίες
protypapeiramatika.jpg
Ορισμός Εξεταστικών Κέντρων για τη διεξαγωγή τεστ στα Πρότυπα Γυμνάσια-Λύκεια της Θεσσαλίας
Ορισμός Εξεταστικών Κέντρων για τη διεξαγωγή δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για την εισαγωγή μαθητών/τριών στα Πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια της...
Ορισμός Εξεταστικών Κέντρων για τη διεξαγωγή τεστ στα Πρότυπα Γυμνάσια-Λύκεια της Θεσσαλίας