Κεφαλίδου: Στο μουσικό σχολείο Δράμας δεν υπάρχουν εμπειροτέχνες εκπαιδευτικοί
Η Χ. Κεφαλίδου επισημαίνει ότι στο Μουσικό Σχολείο της Δράμας δεν έχουν προσληφθεί οι Εμπειροτέχνες ωρομίσθιοι Εκπαιδευτικοί που διδάσκουν τα μαθήματα παραδοσιακών οργάνων

Αναφορά κατέθεσε η Χαρά Κεφαλίδου, Βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής, προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, με την οποία επισημαίνει ότι, αν και βρισκόμαστε στο τέλος Νοεμβρίου, στο Μουσικό Σχολείο της Δράμας δεν έχουν προσληφθεί οι Εμπειροτέχνες ωρομίσθιοι Εκπαιδευτικοί που διδάσκουν τα μαθήματα παραδοσιακών οργάνων και ζητά την άμεση επίλυση του προβλήματος.

Όπως αναφέρει, την προηγούμενη χρονιά είχαν κληθεί στο διάστημα Αυγούστου- Σεπτεμβρίου να δηλώσουν σε ποιες περιοχές θέλουν να διδάξουν για να ενταχθούν στα Μουσικά Σχολεία, οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί εντάχθηκαν τελικά στο Μουσικό Σχολείο της Δράμας στις 28 Ιανουαρίου, στη μέση της σχολικής χρονιάς.

«Αντί λοιπόν να επιλυθεί το πρόβλημα της έγκαιρης ένταξης τους στα Σχολεία, φέτος η καθυστέρηση έχει πάρει πρωτοφανείς διαστάσεις και είναι αβέβαιο πότε τελικά τα παιδιά θα διδαχθούν τα μαθήματά τους αυτά, τα οποία είναι βασικά για τη μουσική τους παιδεία», επισημαίνει.

Αναλυτικά:

Προς: Την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων κα. Νίκη Κεραμέως

Θέμα: Χωρίς Εμπειροτέχνες Εκπαιδευτικούς στο μέσο της χρονιάς το Μουσικό Σχολείο Δράμας

Έχουμε φτάσει στο τέλος Νοεμβρίου σχεδόν και στο Μουσικό Σχολείο της Δράμας οι Εμπειροτέχνες ωρομίσθιοι Εκπαιδευτικοί, που διδάσκουν τα μαθήματα παραδοσιακών οργάνων (σαντούρι, γκάιντα, ποντιακή λύρα, ούτι κλπ.), δεν έχουν ακόμα κληθεί από το Υπουργείο ούτε καν να ετοιμάσουν τα χαρτιά τους, για να προσληφθούν και να διδάξουν στο σχολείο.

Σε δημοσιεύματα στον τοπικό Τύπο επισημαίνεται ότι ενώ την προηγούμενη χρονιά είχαν κληθεί στο διάστημα Αυγούστου- Σεπτεμβρίου να δηλώσουν σε ποιες περιοχές θέλουν να διδάξουν για να ενταχθούν στα Μουσικά Σχολεία, οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί εντάχθηκαν τελικά στο Μουσικό Σχολείο της Δράμας στις 28 Ιανουαρίου, στη μέση της σχολικής χρονιάς.

Αντί λοιπόν να επιλυθεί το πρόβλημα της έγκαιρης ένταξης τους στα Σχολεία, φέτος η καθυστέρηση έχει πάρει πρωτοφανείς διαστάσεις και είναι αβέβαιο πότε τελικά τα παιδιά θα διδαχθούν τα μαθήματά τους αυτά, τα οποία είναι βασικά για τη μουσική τους παιδεία.

Σας επισυνάπτω τα δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου και παρακαλώ για τις δικές σας άμεσες ενέργειες επίλυσης του προβλήματος, με τη σύντομη ολοκλήρωση από το Υπουργείο σας της διαδικασίας πρόσληψης των Εμπειροτεχνών Εκπαιδευτικών στο Μουσικό Σχολείο Δράμας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

η γλώσσα των παιδιών
Η δύναμη του λόγου μας: οι λέξεις που χτίζουν κόσμους μέσα στα παιδιά
«Η γλώσσα δεν είναι απλώς ένα μέσο επικοινωνίας. Είναι το θεμέλιο της σκέψης και της αυτοαντίληψης. Ο Lev Vygotsky (1978) τόνισε πως η εσωτερική...
Η δύναμη του λόγου μας: οι λέξεις που χτίζουν κόσμους μέσα στα παιδιά
δίκη
Η δικαιοσύνη στα χέρια των μαθητών: Υποδειγματικές δίκες στα Χανιά
Μαθητές στα Χανιά «έντυσαν» τις σχολικές αίθουσες με αέρα δικαστικού μεγάρου, δικάζοντας… συμμαθητές τους. Και στο τέλος, καταχειροκροτήθηκαν.
Η δικαιοσύνη στα χέρια των μαθητών: Υποδειγματικές δίκες στα Χανιά
Copenhagen
5 μαθήματα ευτυχίας από την Κοπεγχάγη, την πόλη που «διδάσκει» ποιότητα ζωής
Πώς η Κοπεγχάγη –η πόλη που αναδείχθηκε η πιο ευτυχισμένη στον κόσμο για το 2025– διδάσκει βιωσιμότητα, ισορροπία και μια πιο συνειδητή...
5 μαθήματα ευτυχίας από την Κοπεγχάγη, την πόλη που «διδάσκει» ποιότητα ζωής