Αξιολόγηση: Νέες επισημάνσεις από το ΙΕΠ και προτάσεις
Νέα παρουσίαση με τίτλο "Συλλογικός Προγραμματισμός - Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του έργου των Σχολικών Μονάδων: Ο ρόλος των Σ.Ε." ανάρτησε στην ιστοσελίδα του για την αξιολόγηση σχολικών μονάδων, το ΙΕΠ.

Νέο κείμενο του ΙΕΠ στο οποίο περιλαμβάνονται προτάσεις Σχεδίων Δράσης για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση παρουσίασε το ΙΕΠ

Σχέδια Δράσης: Έναν νέο οδηγό με επισημάνσεις για το Συλλογικό  Προγραμματισμό Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του έργου των Σχολικών Μονάδων δημοσίευσε  το ΙΕΠ. 

Δείτε εδώ όλη την παρουσίαση
 
Με απόφαση Συλλόγου Διδασκόντων (με τις εξαιρέσεις του άρθρ. 10, Υ.Α. 108906/ΓΔ4Ε/10-09-2021) 
• συγκροτούνται Ομάδες Δράσης (2-5 εκπ/κών) για την ανάπτυξη και υλοποίηση Σχεδίων Δράσης 
• καταχωρούνται στην Πλατφόρμα (σε επίπεδο άξονα): 
-Οι Τίτλοι των δράσεων 
-Ο Βασικός Στόχος κάθε δράσης 
-Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικός της κάθε ομάδας 

2.png

ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ – ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ 
Τα Σχέδια Δράσης συσχετίζονται με άξονες και όχι δείκτες 
Οι δείκτες είναι ενδεικτικοί: Δίνουν ιδέες αλλά δεν είναι υποχρεωτική η χρήση τους 

Αριθμός Σχεδίων Δράσης: ανάλογα με τον αριθμό των εκπ/κών π.χ. 7 εκπ/κοί = 2 Σχέδια Δράσης τουλάχιστον 
Όλα τα σχολεία και ιδιαίτερα τα Μονοθέσια έχουν τη δυνατότητα συνεργασίας με άλλα σχολεία.   
O σχεδιασμός και η υλοποίηση είναι κοινά  αλλά όμως κατατίθενται ξεχωριστές φόρμες στην πλατφόρμα. 

Είναι όλες οι δράσεις «Σχέδια Δράσης»; 

Τα Σχέδια Δράσης: 
- στοχεύουν στη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου ή/και 
- ενισχύουν υπάρχουσες καλές πρακτικές → γενίκευση/διάχυση αποτελεσμάτων 
- Αφορούν /έχουν αντίκτυπο σε όσο το δυνατόν ευρύτερα σύνολα: – Τάξεις (όχι τμήματα) – Ομάδες εκπαιδευτικών (όχι μεμονωμένα άτομα) – Σύνολο σχολικής κοινότητας 
- έχουν ευρύτερη στόχευση καθώς δημιουργούν νέες δομές, νέες πρακτικές, νέες σχέσεις, νέο πλαίσιο λειτουργίας 

1.png

Συχνές ερωτήσεις

• Μπορεί να ενταχθεί ένα Σχ.Δρ. σε περισσότερους από έναν άξονες; • Πρέπει να κάνουμε Σχ.Δρ. σε όλους τους άξονες; • Μπορούμε να καταγράψουμε περισσότερους του ενός στόχους; • Πρέπει να γίνει Σχ.Δρ. στον άξονα με τη χαμηλότερη αποτίμηση; • Εμπλέκεται όλος ο Σύλλογος Διδασκόντων στην υλοποίηση των Σχ.Δρ; • Εργαστήρια Δεξιοτήτων vs Συλλογικός Προγραμματισμός: μπορεί τα Σχ.Δρ. να είναι κοινά; OXI

Τα Σχέδια Δράσης:

 στοχεύουν στη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου ή/και  ενισχύουν υπάρχουσες καλές πρακτικές → γενίκευση/διάχυση αποτελεσμάτων  Αφορούν /έχουν αντίκτυπο σε όσο το δυνατόν ευρύτερα σύνολα: - Τάξεις (όχι τμήματα) - Ομάδες εκπαιδευτικών (όχι μεμονωμένα άτομα) - Σύνολο σχολικής κοινότητας  έχουν ευρύτερη στόχευση καθώς δημιουργούν νέες δομές, νέες πρακτικές, νέες σχέσεις, νέο πλαίσιο λειτουργίας κ.λπ

Τα Σχέδια Δράσης πρέπει να:

 στοχεύουν στη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου ή/και

 ενισχύουν υπάρχουσες καλές πρακτικές → γενίκευση/διάχυση αποτελεσμάτων

 Αφορούν /έχουν αντίκτυπο σε όσο το δυνατόν ευρύτερα σύνολα: - Τάξεις (όχι τμήματα) - Ομάδες εκπαιδευτικών (όχι μεμονωμένα άτομα) - Σύνολο σχολικής κοινότητας

 έχουν ευρύτερη στόχευση καθώς δημιουργούν νέες δομές, νέες πρακτικές, νέες σχέσεις, νέο πλαίσιο λειτουργίας κ.λπ

3.png

Χρήσιμες Ερωτήσεις

Τι θέλουμε να βελτιώσουμε; 
Αποτελεί προτεραιότητα για το σχολείο μας; 
Θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στην εκπ/ση των μαθητών μας; 
Τι επιμέρους δράσεις και ενέργειες μπορούμε να κάνουμε για να το βελτιώσουμε; 
Είναι εφικτό να υλοποιηθούν αυτές στον διαθέσιμο χρόνο και τις δεδομένες συνθήκες (φόρτος εργασίας κ.λπ.); 
Ποιους πρέπει να εμπλέξουμε στις επιμέρους δράσεις; 
Ποιος θα είναι ο ρόλος καθενός από τα μέλη της ομάδας/των εμπλεκομένων; 
Πώς θα δουλεύουμε/συνεργαζόμαστε/ενημερωνόμαστε κατά τη διάρκεια της υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης; 
Μπορούμε να ζητήσουμε υποστήριξη (από φορείς, ΑΕΙ, ειδικούς επιστήμονες κ.λπ.); 
Έχουμε τα απαιτούμενα μέσα και ποια είναι αυτά; 
Ποια είναι τα αναμενόμενα αποτελέσματα; 
Πώς μπορεί να είναι βιώσιμα αυτά τα αποτελέσματα για τη σχολική μονάδα; 
Ποια θα είναι τα κριτήρια επιτυχίας της δράσης; Πώς θα διαπιστώσουμε ότι οι ενέργειές μας πέτυχαν τους στόχους που είχαμε θέσει; 
Πώς θα παρακολουθούμε την πορεία υλοποίησης; 
Πώς θα γίνει η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων; 
Ποιοι θα εμπλακούν; 
Χρειάζονται ειδικά εργαλεία; 
Πώς μπορεί να γίνει διάχυση των αποτελεσμάτων στην εκπαιδευτική κοινότητα;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

anaplirotes_10.jpg
Αναπληρωτές: «Πληθώρα» τοπικών Προσκλήσεων για την κάλυψη θέσεων ΠΕ70 Δασκάλων
Η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων και δήλωσης προτιμήσεων είναι από 09/12/2024 έως και την Παρασκευή 13/12/2024
Αναπληρωτές: «Πληθώρα» τοπικών Προσκλήσεων για την κάλυψη θέσεων ΠΕ70 Δασκάλων
kifisos.jpg
Τροχαίο στον Κηφισό: Σοβαρό μποτιλιάρισμα στην άνοδο και καθυστερήσεις
Μποτιλιάρισμα έχει δημιουργηθεί στην κάθοδο της λεωφόρου Κηφισού απο το ύψος της γέφυρας Μεταμόρφωσης προς τα ΚΤΕΛ λόγω σύγκρουσης οχημάτων
Τροχαίο στον Κηφισό: Σοβαρό μποτιλιάρισμα στην άνοδο και καθυστερήσεις
anapiria.jpg
Ψήφισμα για αξιοπρεπή εκπαίδευση για τα παιδιά Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα
«Αν και η εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για το ελληνικό κράτος, η πραγματικότητα στα σχολεία δεν ανταποκρίνεται...
Ψήφισμα για αξιοπρεπή εκπαίδευση για τα παιδιά Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα