Μπακαδήμα: Ερώτηση στη Βουλή για το «χάος» με τα self tests
INTIME NEWS / ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ερώτηση στη Βουλή, για τα χιλιάδες κενά των εκπαιδευτικών στα σχολεία, κατέθεσε η Βουλευτής Β Πειραιά και Γραμματέας της ΚΟ του ΜέΡΑ25 Φωτεινή Μπακαδήμα

Με αφορμή έγγραφο της ΕΛΜΕ Πειραιά, το οποίο αποκαλύπτει χιλιάδες εκπαιδευτικά κενά στα σχολεία, η Βουλευτής Β Πειραιά και Γραμματέας της ΚΟ του ΜέΡΑ25 Φωτεινή Μπακαδήμα, κατέθεσε σχετικό ερώτημα προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.

Στο ερώτημα της η κα. Μπακαδήμα ρωτά την υπουργό Παιδείας αν είναι ενήμερη για την κατάσταση με τα εκπαιδευτικά κενά στα σχολεία, καθώς σύμφωνα με το έγγραφο της ΕΛΜΕ Πειραιά, υπάρχουν σχολεία τα οποία μέχρι και σήμερα δεν έχουν διδαχθεί καθόλου Βιολογία ή Φυσική Αγωγή.

Μεταξύ άλλων, η βουλευτής του ΜέΡα25 ρωτάει την υπουργό για ποιο λόγο εκπαιδευτικοί προσλήφθηκαν τώρα, στην Δ’ Φάση, για τα Τμήματα Υποδοχής, παρότι τα προσφυγόπουλα έρχονται σχολείο από την αρχή της χρονιάς καθώς και για ποιο λόγο δεν υπήρξε μέριμνα ώστε να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις βελτίωσης εκπαιδευτικών που προσλήφθηκαν με την Α’ φάση στην Παράλληλη Στήριξη και οι οποίοι ζητούν το αυτονόητο, να συγκεντρώσουν το ωράριο διδασκαλίας τους σε ένα σχολείο και σε συγκεκριμένους μαθητές που είναι βέλτιστο και για την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία.

Η ερώτηση όπως κατατέθηκε στη Βουλή

Προς:  την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα:  ΕΛΜΕ Πειραιά: Να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά σε εκπαιδευτικούς

Η ΕΛΜΕ Πειραιά με το Α.Π 313/14-11-2021 έγγραφό της ζητά να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά σε εκπαιδευτικούς καθώς, μέχρι και σήμερα χιλιάδες διδακτικές ώρες συνεχίζουν να χάνονται εξαιτίας των ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς.

Ειδικότερα αναφέρει:


«Παρά τη συστηματική προσπάθεια του ΥΠΑΙΘ να συγχωνεύσει τμήματα πανελλαδικά και στον Πειραιά, τις πιέσεις να αναπροσαρμοστούν ωρολόγια προγράμματα για να φαίνεται πως διδάσκονται τάχα όλα τα μαθήματα, η αλήθεια δεν κρύβεται. Οι προσλήψεις αναπληρωτών, που έρχονται με το σταγονόμετρο, δεν επαρκούν για να καλύψουν τις χαμένες διδακτικές ώρες.

Συγκεκριμένα στον Πειραιά, ακόμα και μετά τη Γ’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών συναδέλφων, συνεχίζουν να χάνονται περίπου 2.500 διδακτικές ώρες (μόνο στη Γενική Εκπαίδευση-στοιχεία ΔΙΔΕ Πειραιά). Ακόμα και η Δ’ φάση προσλήψεων, μέσα Νοέμβρη (72 Γενικής Εκπαίδευσης-2 ΜΝΑΕ Μειωμένου Ωραρίου-9 για τα Τμήματα Υποδοχής Μειωμένου Ωραρίου-23 στην Ειδική Αγωγή) σε καμία περίπτωση δεν επαρκεί για να καλύψει τις παραπάνω ώρες.

Κοντεύουν Χριστούγεννα και υπάρχουν τμήματα που δεν έχουν διδαχτεί ούτε μία ώρα σε συγκεκριμένα μαθήματα (ενδεικτικά αναφέρουμε Βιολογία, Φυσική Αγωγή). Δύο  σχολεία Ειδικής Αγωγής στον Πειραιά λειτουργούν ακόμα με πεντάωρα, ενώ εκπαιδευτικοί για τα Τμήματα Υποδοχής προσλήφθηκαν τώρα (Δ’ Φάση), παρότι τα προσφυγόπουλα έρχονται σχολείο από την αρχή της χρονιάς.

Στην Ειδική Αγωγή και ιδιαίτερα στην Παράλληλη Στήριξη, οι προσλήψεις μέχρι τώρα (στη Β’ και Γ’ φάση) ήταν κυριολεκτικά με το “σταγονόμετρο”. Απόδειξη των μεγάλων κενών μέχρι σήμερα (δηλαδή των μαθητών που παρέμεναν μέσα στο Νοέμβρη χωρίς εξειδικευμένη βοήθεια και στήριξη) είναι ότι στη Δ’ φάση-μέσα Νοέμβρη- προσλήφθηκαν 17 συνάδελφοι στην Παράλληλη, διπλάσιοι από όσους προσλήφθηκαν στη Β’ και Γ’ φάση μαζί!

Επιπλέον των μαθητών που παρέμεναν χωρίς ειδική στήριξη σε μια σειρά μαθήματα, οι ελάχιστες προσλήψεις είχαν σαν αποτέλεσμα να μην ικανοποιηθούν οι αιτήσεις βελτίωσης πολλών συναδέλφων που προσλήφθηκαν με την Α’ φάση στην Παράλληλη Στήριξη (ζητούν το αυτονόητο, να συγκεντρώσουν το ωράριο διδασκαλίας τους σε ένα σχολείο και σε συγκεκριμένους μαθητές). Δηλαδή, περιφέρονται μέχρι σήμερα από σχολείο σε σχολείο και από μαθητή σε μαθητή, κάνοντας από λίγο μάθημα σε πολλούς, στη λογική “λίγο από όλα”.»


Κατόπιν των παραπάνω που αποδεικνύουν πως η αξιολόγηση που νομοθετήθηκε δεν μπορεί εν τοις πράγμασι να εφαρμοσθεί, καθώς τα κενά σε εκπαιδευτικούς και οι ελλείψεις σε υλικοτεχνικές και κτηριακές υποδομές λόγω αδυναμίας του Κράτους να ανταποκριθεί στις αυτονόητες υποχρεώσεις του, δυναμιτίζουν την ίδια τη διαδικασία,

Ερωτάται η κα Υπουργός:

  1. Είναι ενήμερη για όσα αναφέρονται στο έγγραφο της ΕΛΜΕ Πειραιά;
  2. Είναι ενήμερη πως μέχρι σήμερα κάποια σχολεία δεν έχουν διδαχθεί καθόλου Βιολογία, Φυσική Αγωγή, όπως ενδεικτικά αναφέρεται στην ανακοίνωση και αν ναι, ποια άμεσα μέτρα θα ληφθούν ώστε να αναπληρωθούν οι χαμένες διδακτικές ώρες των μαθητών;
  3. Είναι ενήμερη πως δύο  σχολεία Ειδικής Αγωγής στον Πειραιά λειτουργούν ακόμα με πεντάωρα και αν ναι, ποια άμεσα μέτρα θα ληφθούν ώστε να λειτουργεί πλήρως τα δύο αυτά σχολεία;
  4. Για ποιο λόγο εκπαιδευτικοί προσλήφθηκαν τώρα, στην Δ’ Φάση, για τα Τμήματα Υποδοχής, παρότι τα προσφυγόπουλα έρχονται σχολείο από την αρχή της χρονιάς.
  5. Για ποιο λόγο δεν υπήρξε μέριμνα ώστε να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις βελτίωσης εκπαιδευτικών που προσλήφθηκαν με την Α’ φάση στην Παράλληλη Στήριξη και οι οποίοι ζητούν το αυτονόητο, να συγκεντρώσουν το ωράριο διδασκαλίας τους σε ένα σχολείο και σε συγκεκριμένους μαθητές που είναι βέλτιστο και για την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία;

Η ερωτώσα βουλευτής

Φωτεινή Μπακαδήμα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμεπα
ΕΛΜΕΠΑ: Το ΤΕΕ ζητά άμεση αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων των σχολών Μηχανικών
Tο θέμα αυτό αποτελεί σημαντικό «αγκάθι» για το Ίδρυμα καθώς εκκρεμούν τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων της Σχολής Μηχανικών που...
ΕΛΜΕΠΑ: Το ΤΕΕ ζητά άμεση αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων των σχολών Μηχανικών