Αλέξανδρος Κόπτσης
INTIME NEWS/ΚΑΠΑΝΤΑΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Προθεσμίες για την υποβολή των εκθέσεων αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου των σχολείων και τον συλλογικό προγραμματισμό- Νέα εγκύκλιος

Νέα εγκύκλιο αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των διαδικασιών αναφορικά με τις εκθέσεις αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου των σχολείων και τον συλλογικό προγραμματισμό εξέδωσε ο γ.γ. του υπουργείου Παιδείας, Αλέξανδρος Κόπτσης.

Ειδικότερα, υπενθυμίζεται ότι τα σχολεία θα πρέπει να υποβάλλουν έως την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου την «Έκθεση Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων» και έως τη Δευτέρα 29 Νοεμβρίου τον «Συλλογικό Προγραμματισμό».

Και οι δύο εκθέσεις θα υποβάλλονται με ευθύνη των Διευθυντών/Διευθυντριών των σχολικών μονάδων, ενώ μετά τις 16 Νοεμβρίου οι Συντονιστές εκπαιδευτικοί των Ομάδων Δράσης θα μπορούν να εισέλθουν στην εφαρμογή του ΙΕΠ με τους προσωπικούς τους κωδικούς από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) προκειμένου να συμπληρώσουν το Α΄ μέρος της Φόρμας Αποτύπωσης του Σχεδίου Δράσης.

Ακολουθεί η εγκύκλιος: 

Σας υπενθυμίζουμε ότι για την υλοποίηση των διαδικασιών εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων απαιτείται η υποβολή:

Α. «Έκθεσης Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων» που αφορά στο προηγούμενο σχολικό έτος και

Β. «Συλλογικού Προγραμματισμού» που αφορά στο τρέχον σχολικό έτος.

Προκειμένου να υλοποιηθούν οι διαδικασίες που ορίζονται στην με αριθμ. 108906/ΓΔ4/07-09-2021 Υ.Α. «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» (Β΄ 4189), οι σχολικές μονάδες θα πρέπει να υποβάλουν:

την «Έκθεση Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων» έως την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021,

τον «Συλλογικό Προγραμματισμό» για την υποβολή του οποίου η εφαρμογή θα παραμείνει ενεργή έως τη Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021, κατόπιν αιτημάτων σχολικών μονάδων.

Τόσο η «Έκθεση Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων» όσο και ο «Συλλογικός Προγραμματισμός» συμπληρώνονται με ευθύνη των Διευθυντών/-ντριών και Προϊσταμένων σχολικών μονάδων και η σύνδεση πραγματοποιείται με τους κωδικούς του σχολείου από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).

Οι Συντονιστές εκπαιδευτικοί των Ομάδων Δράσης θα μπορούν να εισέλθουν στην εφαρμογή του ΙΕΠ με τους προσωπικούς τους κωδικούς από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ), μετά τις 16 Νοεμβρίου, προκειμένου να συμπληρώσουν το Α΄ μέρος της Φόρμας Αποτύπωσης του Σχεδίου Δράσης («Σχεδιασμός της Δράσης»).

Το Α΄ μέρος θα είναι ανοικτό μέχρι τις 12 Ιανουαρίου 2022.

Σας επισημαίνουμε, τέλος, ότι οι ΣΕΕ Παιδαγωγικής Ευθύνης συνδέονται στην εφαρμογή με τους δικούς τους κωδικούς ΠΣΔ ώστε να:

 παρακολουθούν και να υποστηρίζουν το έργο των σχολείων ευθύνης τους,

 σημειώνουν τις παρατηρήσεις και προτάσεις τους όσον αφορά στο Σχεδιασμό των Σχεδίων Δράσης (μετά τις 22 Νοεμβρίου 2021 και έως 25 Ιανουαρίου 2022). Παρακαλούμε για την ολοκλήρωση των διαδικασιών στις παραπάνω τελικές ημερομηνίες-προθεσμίες.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mourtzoukou
Υπόθεση Μουρτζούκου: Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα
Νέα ανατριχιαστικά στοιχεία για τη Μουρτζούκου - Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα – Μαρτυρίες για απόπειρα το 2017
Υπόθεση Μουρτζούκου: Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα
diapolitismikh_ekpaideush_seminar
Νέο πλαίσιο για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. - Αρκεί ένας τίτλος σπουδών για την αίτηση ελληνικής ιθαγένειας;
Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους ξεκαθαρίζει τις προϋποθέσεις για αποφοίτους αλλοδαπής καταγωγής
Νέο πλαίσιο για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. - Αρκεί ένας τίτλος σπουδών για την αίτηση ελληνικής ιθαγένειας;
αναπληρωτης
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
Η ιστορία του  αναπληρωτή εκπαιδευτικού δεν είναι απλώς ένα «γραφειοκρατικό λάθος». Είναι η αντανάκλαση ενός συστήματος που αφήνει τους αναπληρωτές...
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
ladi
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο
Η ακατάλληλη απόρριψή του φθείρει τις σωληνώσεις, ρυπαίνει το περιβάλλον και μπορεί να επιβαρύνει τον υδροφόρο ορίζοντα.
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο