Επιστολή εκπαιδευτικών για την τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία
Η ΕΛΤΕΕ αποστέλλει στο υπουργείο Παιδείας επιστολή, αναφορικά με την τηλεκπαίδευση στα σχολείου που τελούν υπό κατάληψη

Το alfavita.gr έλαβε και δημοσιεύει επιστολή της Ένωσης Λειτουργών Εκπαιδευτικών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, για την εξ αποστάσεων εκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία. 

«Το υπουργείο αναγνωρίζει ότι υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί που δεν έχουν στα σπίτια τους τον κατάλληλο εξοπλισμό για να παράσχουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση  και υποχρεούνται να προσέρχονται στις σχολικές μονάδες για να χρησιμοποιούν τον εξοπλισμό του σχολείου», τονίζουν.

Επιπροσθέτως συμπληρώνουν πως σε περίπτωση κατάληψης, τα εξ’ αποστάσεως μαθήματα πρέπει να γίνουν υποχρεωτικά, ωστόσο η πρόσβαση στο σχολείο είναι αδύνατη.

Αναλυτικά η επιστολή:

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΥΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΧΟΛΕΙΑ

Κυρία Υπουργέ, 

Κυρία Υφυπουργέ,

Κύριε Γενικέ,

Με την με αρ. 111525/ΓΔ4/09-09-21 ΚΥΑ του ΥΠΑΙΘ «Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2021-2022», άρθρο 2, προβλέπεται ότι:

«Σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος, το οποίο καθιστά αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη σχολική μονάδα, όπως, ενδεικτικά, η παρεμπόδιση από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο της πρόσβασης των μαθητών/τριών και/ή εκπαιδευτικών στους χώρους της σχολικής μονάδας, οι σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τόσο οι μαθητές/τριες όσο και οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι υποχρεωτική τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/τριες.»

Στην ίδια ΚΥΑ, άρθρο 4, παρ. 3, προβλέπεται ότι:

«Εκπαιδευτικοί οι οποίοι/ες δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό υπολογιστή, ταμπλέτα  ή έξυπνο τηλέφωνο και εξ αυτού του λόγου αδυνατούν να παράσχουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση, υποχρεούνται να προσέρχονται κατά τις ώρες διδασκαλίας τους  στις σχολικές μονάδες, όπου υπηρετούν, οι οποίες συνεχίζουν κανονικά την διοικητική τους λειτουργία, προκειμένου να προσφέρουν τις εκπαιδευτικές τους υπηρεσίες κάνοντας χρήση των υποδομών και του εξοπλισμού που διαθέτει η σχολική μονάδα».

Εδώ προκύπτει μια προφανής αντίφαση! 
Το Υπουργείο αναγνωρίζει ότι υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί που δεν έχουν στα σπίτια τους τον κατάλληλο εξοπλισμό για να παράσχουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση  και ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να ΠΡΟΣΕΡΧΟΝΤΑΙ στις σχολικές μονάδες για να χρησιμοποιούν τον εξοπλισμό του σχολείου και ταυτόχρονα, σε περίπτωση κατάληψης, τα εξ’ αποστάσεως μαθήματα πρέπει να γίνουν υποχρεωτικά, αλλά η ΠΡΟΣΒΑΣΗ στο σχολείο είναι ΑΔΥΝΑΤΗ ! 

Και επειδή το ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ παραμένει ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ, ακόμα και εάν μια ΚΥΑ διατάξει να γίνει κατορθωτό,

ΖΗΤΟΥΜΕ:

1.    Επιδότηση των εκπαιδευτικών για προμήθεια του απαιτούμενου εξοπλισμού για τη διενέργεια της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης από τα σπίτια τους.

2.    Θέσπιση οικονομικού «εκπαιδευτικού» πακέτου ευρυζωνικής σύνδεσης στο διαδίκτυο για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

3.    Και ως τότε, ΑΜΕΣΗ χορήγηση εξοπλισμού του σχολείου στους εκπαιδευτικούς που το έχουν ανάγκη (αποδεδειγμένα, αφού κατά την προηγούμενη περίοδο διαδικτυακών μαθημάτων προσέρχονταν στο σχολείο για να κάνουν χρήση του εξοπλισμού), έστω επί δανεισμώ.
.

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Πανελλήνιες: Οι σχολές με τις υψηλότερες βάσεις το 2020
Αυτός είναι ο “πρώτος των πρώτων” στις Πανελλαδικές 2025 με 19.640 μόρια - Στόχος του το ΕΜΠ
Ο κορυφαίος υποψήφιος του 2ου Επιστημονικού Πεδίου στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025, συγκέντρωσε 19.640 μόρια - Πώς τα κατάφερε και ποιοι είναι οι...
Αυτός είναι ο “πρώτος των πρώτων” στις Πανελλαδικές 2025 με 19.640 μόρια - Στόχος του το ΕΜΠ