6ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός για τον Ποντιακό Ελληνισμό
Στον μαθητικό διαγωνισμό, «Ποντιακός Ελληνισμός: μνήμες και όνειρα, παρελθόν, παρόν και μέλλον», μπορούν να συμμετάσχουν μαθητές όλων των τάξεων νηπιαγωγείων, δημοτικών σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Ομογένειας

H Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, το Υπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης) και το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υ.ΠΑΙ.Θ. συνδιοργανώνουν με την υποστήριξη της Έδρας Ποντιακών Σπουδών του Α.Π.Θ. και του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ποντίων Εκπαιδευτικών τον μαθητικό Διαγωνισμό: «Ποντιακός Ελληνισμός: μνήμες και όνειρα, παρελθόν, παρόν και μέλλον»

Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές όλων των τάξεων νηπιαγωγείων, δημοτικών σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Ομογένειας, δημόσιων και ιδιωτικών και υλοποιείται με την έγκριση του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας και του υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου.

Βασική επιδίωξη του διαγωνισμού είναι να γνωρίσουν οι μαθητές όλων των βαθμίδων (από την Ελλάδα και την Ομογένεια) τον Ποντιακό Ελληνισμό και συγκεκριμένα την ιστορία του, τον πολιτισμό του και τη συμβολή του στην ανάπτυξη της Ελλάδας και στη διαμόρφωση της πολιτιστικής της ταυτότητας.

(προτεινόμενοι) Θεματικοί άξονες διαγωνισμού

  • Η ιστορία του Πόντου.
  • Η καθημερινότητα στον κόσμο: ήθη, έθιμα, τραγούδια, ενδυμασίες, διατροφή.
  • Η ποντιακή διάλεκτος.
  • Οι ποντιακές κοινότητες ανά τον κόσμο.
  • Η Παναγία Σουμελά και τα μοναστήρια του Πόντου.
  • Ο Πόντος μέσα από εικόνες και κείμενα.
  • Η συμβολή των Ελλήνων του Πόντου στην ανάπτυξη της Ελλάδας.
  • Οι πρόσφυγες Έλληνες του Πόντου του προηγούμενου αιώνα και το προσφυγικό πρόβλημα σήμερα.
  • Οι Έλληνες του Πόντου σήμερα.

Κατηγορίες δημιουργιών των μαθητών: 

  • Διήγημα, μυθιστόρημα
  • Παραμύθι  
  • Ποίημα
  • Μουσική σύνθεση (μουσική σύνθεση ή ολοκληρωμένο τραγούδι ή μελοποίηση γνωστού ποιήματος, στη νεοελληνική γλώσσα ή στην ποντιακή διάλεκτο)
  • Εικαστικό έργο (ζωγραφιά, αφίσα, σκίτσο, τρισδιάστατη κατασκευή)
  • Ταινία μικρού μήκους (μυθοπλασίας ή ντοκιμαντέρ)
  • Σχολική εφημερίδα
  • Ιστοσελίδα ή blog
  • Project

Ποιοι μπορούν να συμμετάσχουν:

Ομάδες μαθητών της πρωτοβάθμιας (όλων των τάξεων των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων) και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (όλων των τάξεων) δημόσιων και ιδιωτικών σχολικών μονάδων της Ελλάδας και της Ομογένειας (ελληνικά σχολεία ή μεμονωμένα τμήματα που λειτουργούν σε χώρες του εξωτερικού). Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος:

  • ένα μεμονωμένο τμήμα ενός σχολείου
  • μια ή περισσότερες τάξεις ενός σχολείου
  • μια ομάδα μαθητών από περισσότερα τμήματα ή τάξεις ενός σχολείου
  • ένας  μεμονωμένος μαθητής (ή μαθήτρια)
  • δύο ή περισσότερες τάξεις από διαφορετικές σχολικές μονάδες

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχει αναλάβει την παιδαγωγική καθοδήγηση της μαθητικής ομάδας ένας ή περισσότεροι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας. Άλλη προϋπόθεση, είναι η εξασφάλιση της έγγραφης συγκατάθεσης των γονέων των μαθητών που αφορά στη συμμετοχή στον διαγωνισμό αλλά και στην ανάρτηση των μαθητικών δημιουργιών στην ιστοσελίδα του διαγωνισμού.

Ακόμη η Οργανωτική Επιτροπή του διαγωνισμού θεωρεί ιδανική συνθήκη τη σύμπραξη σχολικών μονάδων από την Ελλάδα και την Ομογένεια με σκοπό τη συνεργασία, την επαφή του μαθητικού δυναμικού και του εκπαιδευτικού προσωπικού και την από κοινού υποβολή δημιουργιών. Οι συμπράξεις και οι συνεργασίες είναι όχι απλά θεμιτές, αλλά κρίνεται ότι πρέπει να αποτελούν στόχο και επιδίωξη όλων των εμπλεκόμενων.

Σε ποιες ώρες του ωρολόγιου προγράμματος μπορούν να υλοποιηθούν σχετικές δράσεις;

Ο διαγωνισμός προσφέρεται για διαθεματική αξιοποίηση σε όλα σχεδόν τα γνωστικά αντικείμενα. Στο μάθημα της ιστορίας (αρχαίοι αποικισμοί, βυζάντιο και νεότερη ιστορία), στα γλωσσικά μαθήματα των δύο βαθμίδων (ο Πόντος στη λογοτεχνία, εξέλιξη της γλώσσας, διάλεκτοι), στη φυσική αγωγή (ποντιακοί χοροί), στα εικαστικά (εικαστικές δημιουργίες), στη μουσική (ποντιακά τραγούδια), στην Πληροφορική (συγκέντρωση πληροφοριών από το διαδίκτυο, δημιουργία παρουσιάσεων, δημιουργία ιστότοπου κλπ).

Οι εκπαιδευτικοί, λοιπόν, θα μπορούσαν να υλοποιήσουν ένα ολοκληρωμένο πολιτιστικό πρόγραμμα για τον Πόντο (στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης ή διαθεματικά σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα) ή να υλοποιήσουν μεμονωμένες δράσεις (για παράδειγμα: γνωρίζω τους ποντιακούς χορούς, μαθαίνω την ποντιακή κουζίνα, η ποντιακή γλώσσα και η σχέση της με τα αρχαία ελληνικά κλπ).

Ποια είναι τα χρονοδιαγράμματα του διαγωνισμού

Ο διαγωνισμός ξεκινάει στις 13 Σεπτεμβρίου 2021 και λήγει στις 8 Απριλίου του 2022.

Τον Μάιο του 2022 θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού και οι καλύτερες μαθητικές δημιουργίες θα βραβευθούν σε ειδική εκδήλωση (που θα πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο ή τον Νοέμβριο του 2022 στη Θεσσαλονίκη, στην αίθουσα τελετών του ΑΠΘ ή στην αίθουσα τελετών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας).

Πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή όσα σχολεία ενδιαφέρονται;

Τα σχολεία που θέλουν να λάβουν μέρος θα πρέπει να εκδηλώσουν ενδιαφέρον συμμετοχής με ένα απλό email στο [email protected] ως τις 30  Νοεμβρίου  2021. Θα λάβουν πίσω το λινκ μιας ηλεκτρονικής φόρμας συμμετοχής.

Υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις ή τεχνικά  χαρακτηριστικά για τις μαθητικές δημιουργίες;

1 Η χρονική διάρκεια για την ταινία μικρού μήκους είναι μέχρι 10 λεπτά και σ’ αυτή  δεν περιλαμβάνονται οι τίτλοι αρχής και τέλους. Σε περίπτωση που η γλώσσα της ταινίας ή του ντοκιμαντέρ είναι η ποντιακή διάλεκτος, θα υπάρχουν και υπότιτλοι στη νεοελληνική.

2.Για να γίνει δεκτή μια ταινία στην κατηγορία ντοκιμαντέρ, είναι απαραίτητο να μην είναι μόνο μια ψηφιακή αφήγηση (φωτογραφίες, αποσπάσματα βίντεο, μαθητές αφηγητές) αλλά να περιλαμβάνει έρευνα, συνεντεύξεις, επαφή με ιστορικά αρχεία κλπ.

3.Διήγημα, μυθιστόρημα, χωρίς περιορισμό στις λέξεις. Σε περίπτωση που είναι γραμμένο στην ποντιακή διάλεκτο, θα υπάρχει και μεταφορά στη νεοελληνική.

4.Παραμύθι, χωρίς περιορισμό στις λέξεις, εικονογραφημένο ή μη. Σε περίπτωση που είναι γραμμένο στην ποντιακή διάλεκτο, θα υπάρχει και μεταφορά στη νεοελληνική.

5.Ποίημα, χωρίς περιορισμό στις λέξεις. Σε περίπτωση που είναι γραμμένο στην ποντιακή διάλεκτο, θα υπάρχει και μεταφορά στη νεοελληνική.

6.Πρωτότυπη μουσική σύνθεση: μουσική σύνθεση ή ολοκληρωμένο τραγούδι, δηλαδή μουσική σύνθεση και στίχοι ή απλώς μελοποίηση γνωστού ποιήματος. Σε περίπτωση που είναι γραμμένο στην ποντιακή διάλεκτο, θα υπάρχει και μεταφορά στη νεοελληνική.

7.Αφίσα, χωρίς περιορισμό στο μέγεθος.

8.Ζωγραφιά, χωρίς περιορισμό στο μέγεθος, με οποιαδήποτε τεχνική ή υλικό.

9.Σκίτσο, χωρίς περιορισμό στο μέγεθος.

10.Σχολική εφημερίδα (τουλάχιστον 8 σελίδες)

11.Project (στην κατηγορία αυτή οι όποιες μαθητικές δημιουργίες θα συνοδεύονται με ένα αρχείο που θα περιγράφει το project, τη φιλοσοφία του, το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, την ακολουθούμενη μεθοδολογία, τις δράσεις που υλοποιήθηκαν, τα αποτελέσματα, τη διάχυση στο σχολείο και την τοπική κοινωνία κλπ

Πώς θα υποβληθούν οι μαθητικές δημιουργίες;

ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά. Οι συμμετέχοντες θα στείλουν ηλεκτρονικά ως τις 8 Απριλίου 2022 (στο [email protected]) :

  • διαβιβαστικό του σχολείου (σε word) όπου θα αναγράφονται οι μαθητικές δημιουργίες που υποβάλλονται καθώς και αναλυτικά στοιχεία των συμμετεχόντων για ΚΑΘΕ κατηγορία (οι διοργανωτές θα προωθήσουν στα σχολεία πρότυπο έντυπο διαβιβαστικού)
  • βεβαίωση της σχολικής μονάδας ότι διατηρεί στο αρχείο της τα έντυπα έγγραφης συγκατάθεσης των γονέων (τα έντυπα θα προωθηθούν από τους διοργανωτές στα σχολεία μετά την εγγραφή τους στον διαγωνισμό)
  • τις μαθητικές δημιουργίες (τα μεγάλα αρχεία που ξεπερνούν το 1Mb θα στέλνονται μέσω wetransfer).

Ειδικότερα για τις ταινίες, οι δημιουργοί θα αναρτήσουν στο διαδίκτυο τις ταινίες τους (στο  Φωτόδεντρο i-create, το Πανελλήνιο Αποθετήριο Μαθητικών Δημιουργιών της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση) και όπου αλλού επιθυμούν και θα αποστείλουν στους διοργανωτές ΜΟΝΟ το λινκ αυτής της ανάρτησης. Οι ταινίες που θα διακρίνονται, θα παίρνουν μετά την ανάρτηση τη σφραγίδα ποιότητας i-create. (η ανάρτηση στο Φωτόδεντρο αφορά εκπαιδευτικούς και σχολικές μονάδες που έχουν λογαριασμό στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, εκ των πραγμάτων, λοιπόν, δεν αφορά τις σχολικές μονάδες της Κύπρου).

Παρακαλούμε τα αρχεία που θα υποβάλλονται να περιλαμβάνουν στην ονομασία τους με κεφαλαία γράμματα πρώτα την κατηγορία (π.χ. ΠΟΙΗΜΑ) και μετά το όνομα του σχολείου. Παράδειγμα: ΔΙΗΓΗΜΑ_ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 25ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ_Γ ΤΑΞΗ

Στην τελική εκδήλωση βράβευσης, θα υπάρχουν ξεχωριστά βραβεία για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ανά κατηγορία δημιουργίας (ποίηση, λογοτεχνία, ταινία κλπ). Τα βραβεία δεν είναι χρηματικά, αλλά έντυποι έπαινοι.

Ποιοι θα αξιολογήσουν τα μαθητικά έργα;

Οι επιτροπές που θα αξιολογήσουν τα έργα ανά κατηγορία, θα οριστούν από τους φορείς που συνδιοργανώνουν τον διαγωνισμό. Θα δοθούν ξεχωριστά βραβεία για κάθε κατηγορία του διαγωνισμού και για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης ενώ ο αριθμός των βραβείων ανά κατηγορία εξαρτάται από την κρίση της επιτροπής αξιολόγησης (και πάντως δε θα ξεπερνούν τα 10 ανά υποκατηγορία βράβευσης).

Υπάρχουν κάποιοι ειδικοί όροι που πρέπει να προσέξουν οι σχολικές μονάδες;

Εκτός από την τήρηση του χρονοδιαγράμματος και την αυτονόητη υποχρέωση των συμμετεχόντων να υποβάλλουν αυθεντικά έργα που δεν αποτελούν προϊόν αντιγραφής, δεν υπάρχουν άλλοι περιορισμοί.

Μια σχολική μονάδα μπορεί να συμμετάσχει με όσα έργα επιθυμεί και σε όσες κατηγορίες επιλέξει. Στον διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν και εκπρόθεσμες δημιουργίες του προηγούμενου σχολικού έτους, δημιουργίες δηλαδή που ολοκληρώθηκαν μετά τις ημερομηνίες λήξης του περσινού προγράμματος. Τα σχολεία που θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό, έχουν δικαίωμα να αναρτήσουν τις όποιες δημιουργίες τους στο διαδίκτυο ακόμη και πριν την ολοκλήρωση της αξιολόγησής τους. Διευκρινίζουμε ακόμη ότι για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό απαιτείται έγγραφη συγκατάθεση των γονέων των μαθητών.

Τα έντυπα της έγγραφης συγκατάθεσης (που θα λάβουν τα σχολεία μετά την εκδήλωση ενδιαφέροντος εκ μέρους τους) δε θα σταλούν στην Οργανωτική Επιτροπή του διαγωνισμού, αλλά θα διατηρηθούν στο αρχείο των σχολείων, ενώ στην Οργανωτική Επιτροπή θα σταλεί μόνο σκαναρισμένη βεβαίωση της διεύθυνσης της σχολικής μονάδας για τη διατήρηση αυτών των εγκρίσεων στο αρχείο του σχολείου. Τέλος, αν οι δημιουργίες είναι οπτικοακουστικές, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί υλικό άλλων δημιουργών χωρίς την άδειά τους ή την άδεια της ΑΕΠΙ. Σημειώνουμε τέλος ότι βεβαιώσεις συμμετοχής (ψηφιακές) θα λάβουν όλοι οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί και επαίνους συμμετοχής (ψηφιακούς) όλοι οι μαθητές.

Ενστάσεις μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων μπορούν να υποβληθούν ΜΟΝΟ από τις σχολικές μονάδες (τα όργανα διοίκησής τους) και μπορούν να αναφέρονται ΜΟΝΟ σε παραβίαση όρων της παρούσας προκήρυξης και όχι στα αποτελέσματα της επιτροπής αξιολόγησης των μαθητικών δημιουργιών. Η επιτροπή αξιολόγησης δε θα συντάξει περιγραφικές εκθέσεις αξιολόγησης για κάθε μαθητική δημιουργία ούτε θα ανακοινώσει αξιολογική κατάταξη όλων των μαθητικών δημιουργιών.

Σημειώνεται τέλος ότι:

α)  Η συμμετοχή των μαθητών/τριών είναι προαιρετική και δεν έχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τους/τις μαθητές/-ήτριες ή το σχολείο

β) Τα κριτήρια αξιολόγησης των έργων αφορούν:

  • στη συνάφεια των μαθητικών δημιουργιών με το θέμα του διαγωνισμού
  • στην αρτιότητα των μαθητικών έργων
  • στα μηνύματα των δημιουργών
  • στην πρωτοτυπία
  • στην τήρηση των ειδικών όρων της παρούσας προκήρυξης
  • στη συμμετοχή των μαθητών
  • στην ποιότητα του υποβληθέντος έργου: εικαστική (για τα εικαστικά έργα) ή φιλολογική (για τα λογοτεχνικά έργα) ή οπτικοακουστική (για τις ταινίες, τις μουσικές συνθέσεις και τις ψηφιακές δημιουργίες)

γ) Η επιτροπή αξιολόγησης των έργων θα περιλαμβάνει: μουσικούς (του Μουσικού Σχολείου Σερρών ή των Διευθύνσεων Π.Ε. & Δ. Ε. Σερρών), φιλολόγους (του Συνδέσμου Φιλολόγων Σερρών ή της Διεύθυνσης Δ.Ε. Σερρών), εκπαιδευτικούς πληροφορικής (της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, Συντονιστές Εκπ. Έργου  του 4ου ΠΕΚΕΣ Κ. Μακεδονίας και του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Σερρών), εκπαιδευτικούς με εμπειρία στην κινηματογραφική παιδεία (του Τμήματος Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υ.ΠΑΙ.Θ.), εικαστικούς (του Εικαστικού Εργαστηρίου ΑΡΤΙΟ Σερρών και της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών), στελέχη της Έδρας Ποντιακών Σπουδών του ΑΠΘ και εκπαιδευτικούς/μέλη του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ποντίων Εκπαιδευτικών και της Εύξεινου Λέσχης Ποντίων Σερρών.  Η ακριβής σύνθεση θα ανακοινωθεί στους συμμετέχοντες τον Μάρτιο του 2021.

δ) Οι φορείς  διοργάνωσης αναλαμβάνουν όλη τη διαδικασία υλοποίησης του διαγωνισμού και θα διασφαλίσουν τα προσωπικά δεδομένα των δημιουργών σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

ε) Ο προτεινόμενος διαγωνισμός δεν εμπλέκεται με την προώθηση εμπορικών προϊόντων,  καθώς και με τη διάθεση, δωρεάν διανομή, διακίνηση ή πώληση πάσης φύσεως υλικού (εντύπου και μη).

στ) Δεν θα υπάρξουν έσοδα για τους  φορείς που προκηρύσσουν τον διαγωνισμό ή για άλλον, από τα υποβληθέντα έργα (με εμπορία ή διαφήμιση κ.λπ.) και η χρήση των έργων θα γίνει μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

ζ) Στην ιστοσελίδα του προγράμματος θα δημοσιευτούν μόνο τα διακριθέντα έργα των μαθητών/-τριών από τους φορείς διοργάνωσης του διαγωνισμού  (για την ανάρτηση θα έχει προηγουμένως εξασφαλιστεί η έγγραφη συγκατάθεση των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών)

η) Ο σχεδιασμός του διαγωνισμού προβλέπει διαδικασίες αποτίμησής του από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς (που θα γίνει μετά τη λήξη του διαγωνισμού)

Σχεδιαστής διαγωνισμού: Πούλιος Ιωάννης, εκπαιδευτικός, Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Σερρών

Οργανωτική Επιτροπή Διαγωνισμού:

  • Καραβασίλης Ιωάννης, Δ/ντής Π.Ε. Σερρών
  • Πούλιος Ιωάννης, εκπαιδευτικός, Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Σερρών
  • Σαμολαδάς Ιωάννης, Προϊστάμενος Τμήματος  Πληροφορικής Π.Ε. Σερρών
  • Παπαδημητρίου Σοφία, Προϊσταμένη Τμήματος Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Θεοδωρίδης Ανδρέας, Πρώτος Λειτουργός Εκπαίδευσης (Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδί
Γιατί βιάζονται να μεγαλώσουν;
«Την ίδια στιγμή, οι γονείς είτε αποφεύγουν να μιλήσουν ανοιχτά για το θέμα της σεξουαλικότητας είτε αδυνατούν να παρέχουν σωστή ενημέρωση και...
Γιατί βιάζονται να μεγαλώσουν;
polixrwma stilo
Εκπαιδευτικοί Λάρισας: Σοβαρές καταγγελίες για αυταρχική διοίκηση στο 7ο ΕΠΑΛ
«Όταν οι συλλογικές Διαδικασίες δεν γίνονται σεβαστές, τα αποτελέσματα είναι τραγικά», καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί
Εκπαιδευτικοί Λάρισας: Σοβαρές καταγγελίες για αυταρχική διοίκηση στο 7ο ΕΠΑΛ