panelladikes-sxoleia-taksi
Nick Paleologos / SOOC
«Από τη συνάντηση, επιβεβαιώθηκαν για μια ακόμη φορά οι φόβοι μας, κανένα ουσιαστικό σχέδιο μπροστά στο άνοιγμα των σχολείων: ούτε επαναλαμβανόμενα τεστ, ούτε μείωση των μαθητών, δεν «είδαν ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία»

Ελλιπή χαρακτηρίζουν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τα μέτρα προστασίας κατά του κορονοϊού που έχουν ληφθεί στα σχολεία οι εκπαιδευτικοί.

Σε σχετική ενημέρωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών για το επικείμενο άνοιγμα των σχολείων, αναφέρουν ότι δεν έχει ληφθεί κανένα ουσιαστικό μέτρο «επιβεβαιώνοντας τους φόβους τους». 

Αναφερόμενη στην συνάντηση που πραγματοποίησαν η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ με την υφυπουργό Ζέττα Μακρή και τον γ.γ Αλέξανδρο Κόπτση, η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών τονίζει ότι το υπουργείο «ουσιαστικά δεν έδωσε καμία απάντηση παρά τα παρέπεμψε όλα στο μέλλον, με τη λογική του ''βλέποντας και κάνοντας''».

Ακολουθεί η ενημέρωση από την Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών:

Πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις τη Δευτέρα 6/9 του ΔΣ της ΟΛΜΕ και την Τρίτη 7/9 του ΔΣ της ΔΟΕ με την Υφυπουργό Παιδείας κα Μακρή και τον Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κο Κόπτση. Οι συναντήσεις είχαν ζητηθεί εδώ και έναν σχεδόν μήνα ώστε να γίνει πλήρης ενημέρωση για το σχέδιο του ΥΠΑΙΘ μπροστά στη νέα σχολική χρονιά. Από τη συνάντηση, επιβεβαιώθηκαν για μια ακόμη φορά οι φόβοι μας!

Κανένα ουσιαστικό σχέδιο μπροστά στο άνοιγμα των σχολείων! Μοναδική έγνοια για το Υπουργείο είναι η υλοποίηση των αντιεκπαιδευτικών νομοσχεδίων που ψηφίστηκαν άρον – άρον μέσα στο κατακαλόκαιρο πριν κλείσει η Βουλή! Από την πλευρά μας έγινε εξαντλητική προσπάθεια να πάρουμε απαντήσεις στα φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς. Το ΥΠΑΙΘ ουσιαστικά δεν έδωσε καμία απάντηση παρά τα παρέπεμψε όλα στο μέλλον, με τη λογική του «βλέποντας και κάνοντας».

Συγκεκριμένα για το άνοιγμα των σχολείων επιβεβαίωσε πως η κατάσταση θα είναι μια από τα ίδια. Μονότονα επαναλάμβαναν το κλισέ «ακούμε τους ειδικούς της Επιτροπής Λοιμοξιολόγων».

Για τις αποστάσεις και τη μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα (κάτι που σύμφωνα και με τον ΕCDC πλέον είναι απαραίτητο) η κα Μακρή απάντησε με το απαράδεκτο επιχείρημα ότι δεν υπάρχει πρόβλημα μιας και ο μέσος όρος μαθητών στην Ελλάδα ανά τμήμα είναι μικρός! Φαίνεται πως δεν τους ενδιαφέρει το στοίβαγμα των 25 ή και ως 27 μαθητών (στη Β/βαθμια) ανά τμήμα σε ακατάλληλες αίθουσες και κοντέινερς! Η υγεία των μαθητών είναι μια στατιστική που «τσουβαλιάζει» τον αριθμό των παιδιών μιας τάξης σε αστικό κέντρο με την τάξη του Δημοτικού Σχολείου Γαύδου ώστε να βγει ο μέσος όρος! Αυτό εξηγεί και γιατί δε σπάνε τα τμήματα ακόμα και εκεί που υπάρχουν αίθουσες! Είναι πολιτική επιλογή και απόφαση.

Για την ανάγκη ύπαρξης οργανωμένων και συνεχόμενων δωρεάν τεστ με ευθύνη του ΕΟΔΥ ώστε να ελέγχεται η διασπορά στα σχολεία (μιας και η μετάλλαξη Δ’ είναι πιο επικίνδυνη και για τις μικρές ηλικίες), κάτι το οποίο αποτελούσε ένα από τα πρώτα αιτήματα των Σωματείων και πλέον αποτελεί και σύσταση ακόμα και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, η απάντηση ήταν κυνική και σύντομη: ότι δεν μπορεί να γίνει γιατί κοστίζει. Βεβαίως, η κυβέρνηση μπορεί να δίνει 8 δις € από τα αποθετικά των επικουρικών ταμείων μέσα σε ένα βράδυ στα κοράκια των ιδιωτικών ασφαλιστικών και τις τράπεζες, αλλά η ζωή και η υγεία μας κοστίζει.

Δε δόθηκε καμία διευκρίνηση για τα υγειονομικά πρωτόκολλα που ανακοινώθηκαν παρά μόνο ότι θα υπάρξουν περαιτέρω διευκρινήσεις τις επόμενες ημέρες. Δε φάνηκε όμως το ΥΠΑΙΘ να προβληματίζεται για τη σοβαρή στροφή που γίνεται στα πρωτόκολλα, τα οποία μετατρέπονται σε πρωτόκολλα διάδοσης του κορωνοϊού,  με την κατάργηση της καραντίνας, με το κλείσιμο του τμήματος μόνο εάν ο αριθμός των μαθητών που νοσούν είναι άνω του 50%+1! Τέλος, επιβεβαιώθηκε η επι της ουσίας κατάργηση των «ευπαθών ομάδων», μια ρύθμιση που θα αφορά μόνο τις ευπαθείς ομάδες που δεν μπορούν να κάνουν το εμβόλιο για ιατρικούς λόγους (δηλαδή ελάχιστους).

Επιπλέον, αποδείχτηκε για μια ακόμη φορά πως δεν υπάρχει κανένα οργανωμένο σχέδιο, καμία ουσιαστική ενέργεια για την κάλυψη των μορφωτικών και ψυχο-κοινωνικών προβλημάτων που έχουν συσσωρευτεί από την πανδημία, το παρατεταμένο κλείσιμο των σχολείων και την τηλεκπαίδευση. Καμία αναφορά στην ανάγκη ύπαρξης ενισχυτικής διδασκαλίας,  προσαρμογής τη ύλης, κλπ. Για το μόνο που υπήρξε ενημέρωση ήταν πως οι μαθητές που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες θα κάνουν μάθημα μέσω διαδικτυακών τμημάτων.

Σχετικά με τις χιλιάδες ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς, ΕΒΠ και ΕΕΠ, ο ΓΓ δεν είδε ιδιαίτερες ελλείψεις, παρά το γεγονός ότι τα κενά αυτή τη στιγμή υπολογίζονται σε πάνω από 20000 και στις 2 βαθμίδες! Ωστόσο παραδέχτηκε πως θα υπάρξει Β’ Φάση προσλήψεων άμεσα χωρίς να διευκρινίζει ούτε τον αριθμό, ούτε τον τρόπο πρόσληψης, ούτε την εργασιακή σχέση (πχ. αν θα συνεχιστεί το αίσχος των 3μηνων συμβάσεων).

Αντίθετα, το ΥΠΑΙΘ δείχνει μεγάλο ζήλο για την υλοποίηση του αντιεκπαιδευτικού του σχεδιασμού που νομοθέτησε το καλοκαίρι. Σε αυτόν τον στόχο εντάσσεται και η προσπάθεια εκφοβισμού σε συσκέψεις στελεχών (παρόντος και του κ. Κόπτση) για την εφαρμογή της λεγόμενης αξιολόγησης, κάτι που από πέρυσι, το 95% του κλάδου είχε απορρίψει.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Και αυτή η συνάντηση έδειξε ότι το ΥΠΑΙΘ (όπως και η κυβέρνηση) είναι σταθερά απέναντι στη διασφάλιση της υγείας στις σχολικές μονάδες, στη δουλειά με δικαιώματα, στη μόρφωση των παιδιών μας. Αποδείχτηκε για μια ακόμη φορά πως οι συναντήσεις τέτοιου τύπου από την πλευρά του Υπουργείου είναι προσχηματικές.

Απέναντι σε αυτή την κατάσταση που διαμορφώνεται, την καλύτερη απάντηση την έδωσαν αμέσως μετά τα πρωτοβάθμια σωματεία των εκπαιδευτικών, οι γονείς και οι μαθητές στο, προγραμματισμένο από καιρό, πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, για τα μέτρα υποστήριξης των μαθητών, για να μην εφαρμοστούν οι αντιεκπαιδευτικοί νόμοι. Αποτέλεσε την πρώτη μαζική και μαχητική απάντηση απέναντι στην εγκληματική πολιτική του ΥΠΑΙΘ.

Συνεχίζουμε το επόμενο διάστημα κλιμακώνοντας τη δράση μας μέσα στους ΣΕΠΕ και τις ΕΛΜΕ, με Γενικές Συνελεύσεις, ενημερώσεις, και νέο συλλαλητήριο την Πέμπτη 15/9 στις 6:30 στα Προπύλαια, με πανελλαδικό συντονισμό ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ!

Το ΥΠΑΙΘ και τα διάφορα κυβερνητικά στελέχη που αξιοποιώντας τις τηλεδιασκέψεις κουνάνε το δάχτυλο στους συνάδελφους και επιχειρούν να εκφοβίσουν, να τρομοκρατήσουν και απειλούν με πειθαρχικές διώξεις όσους συμμετέχουν στην απεργία – αποχή από την αξιολόγηση καλό θα είναι να ξέρουν ότι ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΔΕ ΜΑΣ ΦΟΒΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΜΩΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ! Απέναντι στους εκπαιδευτικούς που στάθηκαν όρθιοι μέσα στην πανδημία, δίπλα στους μαθητές  με όλα τα μέσα, που πήραν στις πλάτες τους τη λειτουργία των σχολείων απέναντι στην κρατική ανευθυνότητα και αναλγησία, δεν πιάνουν απειλές.

Δυναμώνουμε τον αγώνα:

Εδώ και τώρα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στα σχολεία! Ούτε μια διδακτική ώρα χαμένη! Σχέδιο αντιμετώπισης των μαθησιακών και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων που όξυνε η πανδημία και η τηλεκπαίδευση! Οι αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις και ο νόμος έκτρωμα για τα εργασιακά θα μείνουν στα χαρτιά!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

THEODOROPOYLOS
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα
Η αλήθεια όμως είναι ότι η Αλέιδα Γκεβάρα μίλησε για τα παιδικά της χρόνια, αλλά και τα νεανικά του πατέρα της, περιέγραψε με συγκίνηση στους μαθητές...
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα