Πάνω από 300 κενά στα σχολεία Πρωτοβάθμιας της Ανατολικής Αττικής
Στοιχεία για τα κενά από τον ΣΕΠΕ Σωκράτης

Πάνω από 300 τα κενά στις σχολικές μονάδες της περιοχής ευθύνης του Συλλόγου, εντόπισε ο ΣΕΠΕ Αν.Αττικής Σωκράτης: Οπως αναφέρει ο σύλλογος σε σημερινή του ανακοίνωση, ξεπερνούν τα 100 αυτά που αφορούν στη Γενική Παιδεία (τμήματα δημοτικών/νηπιαγωγείων, ειδικότητες, ολοήμερο).

Αναφορικά με τα κενά στην Παράλληλη Στήριξη, ο παρακάτω πίνακας είναι αποκαλυπτικός, μετά την προφορική οδηγία που δόθηκε από το Υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με την οποία οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης πρέπει να δηλώνουν τα κενά σε παράλληλες στηρίξεις, ΕΒΠ και σχολικούς νοσηλευτές, ομαδοποιημένα:

 

 

ΣΥΝΟΛΟ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΗΡΙΞΕΩΝ

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

Α’ ΦΑΣΗΣ

ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΑ ΚΕΝΑ

ΔΗΜΟΤΙΚΑ

191

57

134

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

42

19

23

 

Επίσης υπάρχουν 70 κενά για νοσηλευτικό προσωπικό και για ΕΒΠ.

Τη στιγμή που χιλιάδες εκπαιδευτικοί είναι αδιόριστοι, Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας συνεχίζουν την πολιτική της λιτότητας, καλώντας με το σταγονόμετρο να αναλάβουν υπηρεσία συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί, διατηρώντας τα πολυπληθή τμήματα, και πετσοκόβοντας τις προσλήψεις στην παράλληλη στήριξη.

Το να ξεκινάει η σχολική χρονιά με εκατοντάδες κενά, μπορεί να μη συνιστά πρωτοφανές φαινόμενο, αλλά ειδικά φέτος, με το τέταρτο κύμα πανδημίας προ των πυλών, με τα ανεπαρκή, αν όχι ανύπαρκτα, μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στα σχολεία, αποκαλύπτει περίτρανα την έλλειψη ενδιαφέροντος της Κυβέρνησης για τους όρους λειτουργίας των σχολείων. Επιπλέον, το γεγονός ότι γενικεύεται το καθεστώς να μοιράζεται η παράλληλη στήριξη ανάμεσα σε 2 και 3 παιδιά είναι ενδεικτικό του υποκριτικού ενδιαφέροντος της κυβέρνησης και του Υπουργείου αναφορικά με την αναβάθμιση της ποιότητας στην εκπαίδευση!!!

Απαιτούμε:

• Να γίνει τώρα η β΄ φάση προσλήψεων που να καλύψει όλες τις ανάγκες σε όλα τα σχολεία.

• Για κάθε παιδί με ιδιαίτερες μαθησιακές εκπαιδευτικές ανάγκες, πρόβλημα υγείας ή αναπηρία, να προσλαμβάνεται και ο αντίστοιχος εργαζόμενος της αναγκαίας ειδικότητας (Παράλληλη στήριξη, σχολικός νοσηλευτής, ΕΒΠ).

• Να παρθούν όλα τα απαιτούμενα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας για τη λειτουργία των σχολείων εν μέσω πανδημίας.

• Κάλυψη όλων των κενών σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Κάθε μάθημα να γίνεται από τον εκπαιδευτικό της αντίστοιχης ειδικότητας.

• Να τοποθετηθεί δάσκαλος μελέτης σε όλα τα ολοήμερα σχολεία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γάτα
Πρόστιμο 1,7 εκατ. ευρώ σε κάτοικο της Δονούσας - Είχε εγκλωβισμένες και υποσιτισμένες 58 γάτες σε άθλιες συνθήκες (Βίντεο)
Οι αστυνομικοί του Τμήματος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων προχώρησαν στη σύλληψη του 63χρονου μετά από τον εντοπισμό 58 γατών σε συνθήκες ακραίας...
Πρόστιμο 1,7 εκατ. ευρώ σε κάτοικο της Δονούσας - Είχε εγκλωβισμένες και υποσιτισμένες 58 γάτες σε άθλιες συνθήκες (Βίντεο)
μαθητής
Αν έχεις τέτοιους φίλους (ΠΑΣΟΚ)... τι να τους κάνεις τους εχθρούς!
Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, για μια ακόμη φορά, στάθηκαν απέναντι στη λαϊκή αγωνία. Έκαναν πως δεν είδαν τα χιλιάδες παιδιά, φοιτητές και εκπαιδευτικούς...
Αν έχεις τέτοιους φίλους (ΠΑΣΟΚ)... τι να τους κάνεις τους εχθρούς!
Άρης Σερβετάλης
Προκλητικές δηλώσεις Σερβετάλη για αμβλώσεις: «Είναι δόγμα της Εκκλησίας – Δεν επιδέχεται διάλογο»
Οι θέσεις του προκαλούν για ακόμα μια φορά έντονες αντιδράσεις, καθώς επαναφέρει παλαιότερες απόψεις που έχουν συζητηθεί ευρέως.
Προκλητικές δηλώσεις Σερβετάλη για αμβλώσεις: «Είναι δόγμα της Εκκλησίας – Δεν επιδέχεται διάλογο»