Σχολεία – Παγώνη: Η πρότασή μας είναι να εμβολιαστούν οι μαθητές
Στόχος το 80% εμβολιασμένων σε σχολεία και πανεπιστήμια, σύμφωνα με τη Ματίνα Παγώνη

Για το άνοιγμα των σχολείων και τον περιορισμό της μεταδοτικότητας του κορονοϊού μίλησε η πρόεδρος της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθήνας και Πειραιά (ΕΙΝΑΠ), Ματίνα Παγώνη.

«Υπάρχει αύξηση της μεταδοτικότητας 50-70%. Είναι πιο επιθετική και στοχεύει στους νέους. Είναι δύσκολη μετάλλαξη. Στόχος είναι να χτίσουμε το τείχος ανοσίας μέσα στον Σεπτέμβριο» δήλωσε στο Mega.

«Αν ανοίξουμε σχολεία – Πανεπιστήμια χωρίς εμβολιασμό θα έχουμε πρόβλημα. Θέλουμε ποσοστό 80% εμβολιασμένων», είπε και αναφέρθηκε στην πρόταση των ειδικών.

«Η πρότασή μας είναι να εμβολιαστούν τα παιδιά στα σχολεία. Να υπάρχει μονάδα σε κάθε σχολείο. Οι μελέτες για τα παιδιά 12-17 είναι ασφαλείς», πρόσθεσε.

«Περιμέναμε την κακή επιδημιολογική εικόνα της χώρας»

Η κακή επιδημιολογική εικόνα που παρουσιάζει η χώρα είναι κάτι που ανέμεναν οι επιστήμονες, σύμφωνα με τη Ματίνα Παγώνη.

«Τα περιμέναμε, από τις επιδημιολογικές μελέτες φαινόταν ότι τα πράγματα ήταν δύσκολα, μάλιστα είχαμε μιλήσει μέχρι και για 8.000 κρούσματα. Οι διασωληνωμένοι είναι αναμενόμενο σταδιακά να ανεβαίνουν. Αυξάνονται και οι νεκροί, ενώ πριν 15-20 ημέρες είχαμε μονοψήφιο αριθμό. Αυτοί είναι οι παράγοντες που αξιολουγούνται καθημερινά», είπε.

Μεγάλο το ποσοστό ανεμβολίαστων

Για το Εθνικο Σύστημα Υγείας, το μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετωπίζεται στις ΜΕΘ στην Κρήτη, σύμφωνα με τη Ματίνα Παγώνη, που όπως είπε υπάρχει και μεγάλο ποσοστό ανεμβολίαστων. «Η Κρήτη χρειάζεται κλίνες και νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό. Θα βοηθηθεί απο άλλες περιοχές», σημείωσε.

Αναφερόμενη στους ανεμβολίαστους, επισήμανε ότι «οι αρνητές είναι 6 – 7%. Οι υπόλοιποι που φτάνουν στο 35% – 37% είναι άνθρωποι προβληματισμένοι. Σε αυτούς απευθυνόμαστε και αυτούς προσπαθούμε να πείσουμε επιστημονικά».

Χωρίς μάσκα και μέτρα στα νησιά

«Βλέπουμε εικόνες στα νησιά με κόσμο χωρίς μάσκα και μέτρα. Μια μάσκα δεν πρέπει να έχεις κάποιον από πάνω να σου λέει φόρεσέ την, όταν έχουμε μια μετάλλαξη τόσο μεταδοτική. Η επιστροφή πρέπει να γίνει με προσοχή, με τεστ», συμπλήρωσε για τα νησιά, που παρουσιάζουν έντονο επιδημιολογικό φορτίο και στάθηκε στην εικόνα στα πλοία όπου έχει παρατηρηθεί έλλειψη εφαρμογής των μέτρων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Πελοπόννησος: Πρόσκληση υποψηφίων για Ειδική Αγωγή διδακτικού έτους 2024-25
Πρόσκληση για κάλυψη θέσεων εκπαιδευτικών για δομές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στην Πελοπόννησο για το διδακτικό έτος 2024-2025
Πελοπόννησος: Πρόσκληση υποψηφίων για Ειδική Αγωγή διδακτικού έτους 2024-25
taksi
Αναβάθμιση ή αποκλεισμός; Οι ανησυχίες των διδασκόντων για το δημόσιο Ωνάσειο σχολείο Δειλινών
Η αναβάθμιση του 10ου ΓΕΛ Ηρακλείου και οι ανησυχίες των διδασκόντων - Ο κίνδυνος πίσω από τα «δώρα»
Αναβάθμιση ή αποκλεισμός; Οι ανησυχίες των διδασκόντων για το δημόσιο Ωνάσειο σχολείο Δειλινών
Πορτοσάλτε
Πορτοσάλτε για το έγκλημα στα Τέμπη: «Η τραγωδία θα εκδικαστεί στο δικαστήριο και όχι στο πεζοδρόμιο»
Στην τελική, ποιος χρειάζεται να διαμαρτύρεται στους δρόμους και τις πλατείες όταν έχουμε τις υποδειγματικές αίθουσες του ελληνικού δικαστηρίου να...
Πορτοσάλτε για το έγκλημα στα Τέμπη: «Η τραγωδία θα εκδικαστεί στο δικαστήριο και όχι στο πεζοδρόμιο»
olme.jpg
ΟΛΜΕ: Καλεί σε συγκέντρωση στο Σύνταγμα στις 26/1 για δικαιοσύνη στο δυστύχημα των Τεμπών
Κάλεσμα της ΟΛΜΕ για συγκεντρώσεις στις 26 Ιανουαρίου - «Απαιτούμε δικαιοσύνη για το δυστύχημα των Τεμπών»
ΟΛΜΕ: Καλεί σε συγκέντρωση στο Σύνταγμα στις 26/1 για δικαιοσύνη στο δυστύχημα των Τεμπών