Διγαλάκης: Βασικοί μας άξονες η αξιολόγηση και η αυτονομία
George Vitsaras / SOOC
«Οι βασικοί μας άξονες είναι η αξιολόγηση και η μεγαλύτερη αυτονομία του σχολείου με σκοπό την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος» σχολίασε ο κ. Διγαλάκης από το βήμα της Βουλής αναφερόμενος στο νέο Νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας

Ψηφίζεται σήμερα, εν μέσω σφοδρής αντιπαράθεσης στη Βουλή, το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση, με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις». Σύσσωμη η αντιπολίτευση απορρίπτει το περιεχόμενο της νέας νομοθετικής πρωτοβουλίας, ενώ ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και πρωτοβάθμια σωματεία εκπαιδευτικών καλούν σε πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, στο Σύνταγμα, στις 18:00 το απόγευμα.

Από την πλευρά του ο βουλευτής Χανίων της ΝΔ και πρόεδρος της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, Βασίλης Διγαλάκης, μιλώντας την Τρίτη 27 Ιουλίου 2021 στη Βουλή επεσήμανε ότι το Νομοσχέδιο προβλέπει, «σημαντικές αλλαγές, πυρήνας των οποίων είναι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των στελεχών εκπαίδευσης, που ορθώς είναι υποχρεωτική».

Ο κ. Διγαλάκης τόνισε το σημαντικό νομοθετικό έργο το οποίο έχει επιτελέσει το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων όλους αυτούς τους 24 μήνες, καθώς, όπως υπογράμμισε, αυτό είναι το έκτο κατά σειρά νομοσχέδιο, καλύπτοντας όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης καθώς και την τεχνική και επαγγελματική κατάρτιση.

Να σημειωθεί ότι από την πλευρά της, και η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως υποστήριξε από το βήμα της Βουλής χθες ότι «το σχολείο που θα ανοίξει τον Σεπτέμβριο δεν θα είναι το ίδιο», αναφερόμενο στους 11.700 μόνιμους διορισμούς και τις αλλαγές που αναμένεται να εφαρμοστούν στις σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων τη νέα χρονιά.

Απαντώντας σε βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Διγαλάκης σχολίασε ότι, «οι εισαχθέντες σε τμήματα τα οποία δημιουργήθηκαν επί υπουργίας του κ. Γαβρόγλου, θα το θυμούνται για πολύ καιρό καθώς πήγαν και βρήκαν τμήματα χωρίς μέλη ΔΕΠ, και χωρίς εγκαταστάσεις»

Αναφερόμενος στην αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης, σημείωσε ότι περιλαμβάνει τρία γενικά κριτήρια και «αποτελεί μια σύγχρονη προσέγγιση καθώς επιτρέπει την top down και τη bottom up αξιολόγηση, αξιολογώντας το στέλεχος εκπαίδευσης τόσο οι προϊστάμενοί του, όσο και οι υφιστάμενοί του».

Σε ό,τι αφορά στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ο κ. Διγαλάκης είπε ότι «η φιλοσοφία μας είναι πως αν το αποτέλεσμα της αξιολόγησης είναι θετικό, τότε αποτελεί μοριοδοτούμενο κριτήριο για επιλογή σε θέση ευθύνης, σε αντίθετη περίπτωση, ο εκπαιδευτικός συμμετέχει σε υποχρεωτική επιμόρφωση». «Είναι λυπηρό οι βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης να αποκαλούν διαρκώς την επιμόρφωση τιμωρία», συμπλήρωσε, 

Ο Χανιώτης βουλευτής στάθηκε στην αύξηση του αριθμού των συμβούλων εκπαίδευσης από 540 σε επίπεδο Περιφέρειας σε 800 στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης έτσι ώστε να είναι πιο κοντά στις σχολικές μονάδες, ενώ αναφέρθηκε και στην ενίσχυση των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης, με 1.100 νέες οργανικές θέσεις, 550 για ψυχολόγους και 550 για κοινωνικούς λειτουργούς.

Ο κ. Διγαλάκης επισήμανε ότι στο άρθρο 185, θα ήταν καλύτερο να παραμείνει η σύμφωνη γνώμη της Συγκλήτου του ΑΕΙ ειδικά για τη μετονομασία Σχολής και τη μεταβολή γνωστικού αντικειμένου Τμήματος Α.Ε.Ι. καθώς, όπως είπε, είναι αποφάσεις με σημαντική ακαδημαϊκή διάσταση.

Καταλήγοντας, αναφέρθηκε στην παραπληροφόρηση και τις αντιεπιστημονικές απόψεις που κυκλοφορούν και υποστήριξε έντονα την ανάγκη περαιτέρω αύξησης του αριθμού των εμβολιασθέντων, τονίζοντας ότι με το κλείσιμο της Βουλής θα πρέπει όλοι οι βουλευτές, οι οποίοι θα επιστρέψουν στις περιφέρειές τους, χρειάζεται να συμμετέχουν ενεργά στον στόχο αυτό, προτάσσοντας το εθνικό συμφέρον και το συλλογικό καλό.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mousiko sxoleio
Μουσικό Σχολείο Ηρακλείου: Κτιριακό πρόβλημα με αφορμή τις εξετάσεις επιλογής
«Λυπούμαστε πάρα πολύ και εκφράζουμε την συμπαράστασή μας στις οικογένειες των υποψηφίων μαθητών που δε θα φοιτήσουν στο ΜΣΗ φέτος, παρά την...
Μουσικό Σχολείο Ηρακλείου: Κτιριακό πρόβλημα με αφορμή τις εξετάσεις επιλογής
εκπαιδευτικοι
Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής: Μονιμοποίηση δοκίμων των ΚΕΔΑΣΥ - Το έγγραφο
«Μονιμοποίηση δοκίμων Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ανατολικής...
Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής: Μονιμοποίηση δοκίμων των ΚΕΔΑΣΥ - Το έγγραφο