Το Δ.Σ. της Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης μαζί με άλλα εκπαιδευτικά σωματεία της πόλης οργανώνει:
Συγκέντρωση-πικετοφορία την Τετάρτη 28/7, 7μ.μ., άγαλμα Βενιζέλου με αιτήματα:
* Άμεση απόσυρση του νέου αντιεκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου της Κεραμέως για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού, την «αυτονομία» της σχολικής μονάδας-ιδιωτικοποίηση του σχολείου και τις άλλες αντιδραστικές ρυθμίσεις
* Κατάργηση τώρα της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) και όλων των φραγμών στη μόρφωση
* Μέτρα τώρα για την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων και την θωράκιση του δημόσιου συστήματος υγείας