Εκπαιδευτικοί: Υπηρεσιακή συνεπεία μόνο με αυτοαξιολόγηση
Το νέο Νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, προβλέπει μεταξύ άλλων, ότι η υπηρεσιακή συνέπεια και η επάρκεια των εκπαιδευτικών θα κρίνεται από την συμμετοχή τους στην αυτοαξιολόγησή της σχολικής μονάδας

Στη δημοσιότητα δόθηκε ολόκληρο το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών» που αφορά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και την αυτονομία των σχολείων και κατατίθεται εντός των επόμενων ημερών στη Βουλή.

Βάσει του νέου Νομοσχεδίου η αξιολόγηση της υπηρεσιακής συνέπειας και επάρκειας των εκπαιδευτικών θα κρίνεται από την ενεργό συμμετοχή τους στη λειτουργία της σχολικής μονάδας καθώς και στην αυτοαξιολόγησή της.

Συγκριμένα το άρθρο 63 του Νομοσχεδίου αναλύει τα «Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών», ενώ η παράγραφος 4 του άρθρου αναλύει τις παραμέτρους βάσει των οποίων αξιολογείται τεκμηριωμένα, από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, η υπηρεσιακή συνέπεια και η επάρκεια των εκπαιδευτικών.

Σύμφωνα λοιπόν με το Σχέδιο Νόμου, η υπηρεσιακή συνέπεια των εκπαιδευτικών θα αξιολογείται με βάσει τη συνέπεια και το ενδιαφέρον του κατά την εκτέλεση των υπαλληλικών υποχρεώσεών του καθώς, την συνεργασία τους με τους συναδέλφους καθώς και την επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς.

Επιπλέον, η υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια των εκπαιδευτικών θα αξιολογείται από την ενεργό συμμετοχή τους στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτοαξιολόγησή της.

Συγκεκριμένα, αξιολογείται η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της λειτουργίας της σχολικής μονάδας, το ενδιαφέρον για τα ζητήματα του σχολείου, η ενεργός συμμετοχή στην καθημερινότητα της σχολικής ζωής, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, η ενεργός συμμετοχή στην οργάνωση της σχολικής μονάδας και στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού και εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου.

Άρθρο 63

Αναλυτικά η παράγραφος 4 του άρθρου 63 του Νομοσχεδίου:

4. Όσον αφορά στο πεδίο Β, η υπηρεσιακή συνέπεια και η επάρκεια του εκπαιδευτικού αξιολογείται τεκμηριωμένα από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, με βάση τα εξής κριτήρια:

α) Συνέπεια και ενδιαφέρον κατά την εκτέλεση των υπαλληλικών υποχρεώσεών του: Αξιολογείται η συνέπεια του εκπαιδευτικού κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του και η ανταπόκρισή του στο θεσμοθετημένο πλαίσιο λειτουργίας της σχολικής μονάδας, όπως η τήρηση του ωραρίου, η έγκαιρη προσέλευση στο μάθημα, η ενεργός συμμετοχή στις συνεδριάσεις του συλλόγου διδασκόντων, η αποτελεσματική διεκπεραίωση εργασιών που του αναθέτει η διεύθυνση της σχολικής μονάδας, όπως οι εργασίες γραφείου, η ενεργός συμμετοχή στις εκδηλώσεις του σχολείου και η συμβολή του στην εύρυθμη λειτουργία του.

β) Ενεργός συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτοαξιολόγησή της: Αξιολογείται η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της λειτουργίας της σχολικής μονάδας, το ενδιαφέρον για τα ζητήματα του σχολείου, η ενεργός συμμετοχή στην καθημερινότητα της σχολικής ζωής, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, η ενεργός συμμετοχή στην οργάνωση της σχολικής μονάδας και στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού και εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου.

γ) Συνεργασία με τους συναδέλφους: Αξιολογείται η συνεργασία με τον Διευθυντή και τους συναδέλφους, για τον προγραμματισμό των δράσεων του σχολείου, για τον σχεδιασμό του διδακτικού έργου, καθώς και για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας γενικότερα. 

δ) Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς: Αξιολογείται η συνεργασία του εκπαιδευτικού με τους γονείς ή κηδεμόνες και την κοινότητα προς όφελος των μαθητών, η έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση των γονέων ή κηδεμόνων για την πρόοδο των μαθητών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

λαρισα
Λάρισα: Υπό κατάληψη το 7ο ΕΠΑΛ μετά το επεισόδιο με επίθεση σε μαθητή – Κατεπείγουσα ΕΔΕ
Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νίκος Ζέρβας έκανε λόγο για ανησυχητικό φαινόμενο, ενώ πρόσθεσε ότι αύριο εφόσον σήμερα υπάρχει κατάληψη από...
Λάρισα: Υπό κατάληψη το 7ο ΕΠΑΛ μετά το επεισόδιο με επίθεση σε μαθητή – Κατεπείγουσα ΕΔΕ
eisfores_lefta.jpg
Αύξηση ασφαλιστικών εισφορών για ελεύθερους επαγγελματίες από το 2025 – Πόσο θα κληθούν να πληρώσουν
Οι αυξήσεις αναμένονται να κυμανθούν από 6 έως 17 ευρώ τον μήνα, και οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα κληθούν να τις καταβάλουν από την 1η Ιανουαρίου...
Αύξηση ασφαλιστικών εισφορών για ελεύθερους επαγγελματίες από το 2025 – Πόσο θα κληθούν να πληρώσουν
pada.jpg
ΠΑΔΑ: Επιχορήγηση 966.000€ για υποστήριξη Έρευνας-Καινοτομίας και ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων
Δείτε αναλυτικά τα νέα έργα που προβλέπονται για το ΠΑΔΑ
ΠΑΔΑ: Επιχορήγηση 966.000€ για υποστήριξη Έρευνας-Καινοτομίας και ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων