Εκπαιδευτικοί: Υπηρεσιακή συνεπεία μόνο με αυτοαξιολόγηση
Το νέο Νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, προβλέπει μεταξύ άλλων, ότι η υπηρεσιακή συνέπεια και η επάρκεια των εκπαιδευτικών θα κρίνεται από την συμμετοχή τους στην αυτοαξιολόγησή της σχολικής μονάδας

Στη δημοσιότητα δόθηκε ολόκληρο το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών» που αφορά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και την αυτονομία των σχολείων και κατατίθεται εντός των επόμενων ημερών στη Βουλή.

Βάσει του νέου Νομοσχεδίου η αξιολόγηση της υπηρεσιακής συνέπειας και επάρκειας των εκπαιδευτικών θα κρίνεται από την ενεργό συμμετοχή τους στη λειτουργία της σχολικής μονάδας καθώς και στην αυτοαξιολόγησή της.

Συγκριμένα το άρθρο 63 του Νομοσχεδίου αναλύει τα «Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών», ενώ η παράγραφος 4 του άρθρου αναλύει τις παραμέτρους βάσει των οποίων αξιολογείται τεκμηριωμένα, από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, η υπηρεσιακή συνέπεια και η επάρκεια των εκπαιδευτικών.

Σύμφωνα λοιπόν με το Σχέδιο Νόμου, η υπηρεσιακή συνέπεια των εκπαιδευτικών θα αξιολογείται με βάσει τη συνέπεια και το ενδιαφέρον του κατά την εκτέλεση των υπαλληλικών υποχρεώσεών του καθώς, την συνεργασία τους με τους συναδέλφους καθώς και την επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς.

Επιπλέον, η υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια των εκπαιδευτικών θα αξιολογείται από την ενεργό συμμετοχή τους στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτοαξιολόγησή της.

Συγκεκριμένα, αξιολογείται η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της λειτουργίας της σχολικής μονάδας, το ενδιαφέρον για τα ζητήματα του σχολείου, η ενεργός συμμετοχή στην καθημερινότητα της σχολικής ζωής, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, η ενεργός συμμετοχή στην οργάνωση της σχολικής μονάδας και στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού και εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου.

Άρθρο 63

Αναλυτικά η παράγραφος 4 του άρθρου 63 του Νομοσχεδίου:

4. Όσον αφορά στο πεδίο Β, η υπηρεσιακή συνέπεια και η επάρκεια του εκπαιδευτικού αξιολογείται τεκμηριωμένα από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, με βάση τα εξής κριτήρια:

α) Συνέπεια και ενδιαφέρον κατά την εκτέλεση των υπαλληλικών υποχρεώσεών του: Αξιολογείται η συνέπεια του εκπαιδευτικού κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του και η ανταπόκρισή του στο θεσμοθετημένο πλαίσιο λειτουργίας της σχολικής μονάδας, όπως η τήρηση του ωραρίου, η έγκαιρη προσέλευση στο μάθημα, η ενεργός συμμετοχή στις συνεδριάσεις του συλλόγου διδασκόντων, η αποτελεσματική διεκπεραίωση εργασιών που του αναθέτει η διεύθυνση της σχολικής μονάδας, όπως οι εργασίες γραφείου, η ενεργός συμμετοχή στις εκδηλώσεις του σχολείου και η συμβολή του στην εύρυθμη λειτουργία του.

β) Ενεργός συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτοαξιολόγησή της: Αξιολογείται η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της λειτουργίας της σχολικής μονάδας, το ενδιαφέρον για τα ζητήματα του σχολείου, η ενεργός συμμετοχή στην καθημερινότητα της σχολικής ζωής, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, η ενεργός συμμετοχή στην οργάνωση της σχολικής μονάδας και στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού και εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου.

γ) Συνεργασία με τους συναδέλφους: Αξιολογείται η συνεργασία με τον Διευθυντή και τους συναδέλφους, για τον προγραμματισμό των δράσεων του σχολείου, για τον σχεδιασμό του διδακτικού έργου, καθώς και για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας γενικότερα. 

δ) Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς: Αξιολογείται η συνεργασία του εκπαιδευτικού με τους γονείς ή κηδεμόνες και την κοινότητα προς όφελος των μαθητών, η έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση των γονέων ή κηδεμόνων για την πρόοδο των μαθητών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

zorbas
Αχ. Ζορμπάς για σύλληψη εκπαιδευτικών: «Αντιμετωπίζονται εκπαιδευτικοί σαν κοινοί εγκληματίες»
Η τοποθέτηση του Αχ. Ζορμπά για τη σύλληψη εκπαιδευτικών στη Ρόδο
Αχ. Ζορμπάς για σύλληψη εκπαιδευτικών: «Αντιμετωπίζονται εκπαιδευτικοί σαν κοινοί εγκληματίες»
πρυτ
Πιερρακάκης-Σύνοδος Πρυτάνεων: Έρχεται ήπια αύξηση εισακτέων στα πανεπιστήμια
Με ανάρτησή του ο υπουργός Παιδείας ενημέρωσε για όσα ειπώθηκαν στη Σύνοδο των Πρυτάνεων
Πιερρακάκης-Σύνοδος Πρυτάνεων: Έρχεται ήπια αύξηση εισακτέων στα πανεπιστήμια