Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
Νίκη Κεραμέως Κυριάκος Μητσοτάκης
Μετά τα ρεπό Χατζιδάκη, έρχονται τα μόρια Κεραμέως τα οποία θα δίνονται αντίς αμοιβής σε εκπαιδευτικούς που θέλουν να εργαστούν μετά τη λήξη του ημερήσιου ωρολογίου προγράμματος διδασκαλίας

Μετά τα ρεπό του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη (στη θέση της αμοιβής για υπερωριακή εργασία), έρχονται τα μόρια της υπουργού Νίκης Κεραμέως αντί για αμοιβή σε εκπαιδευτικούς που θέλουν να εργαστούν μετά τη λήξη του ημερήσιου ωρολογίου προγράμματος διδασκαλίας.

Είναι φανερό ότι η κυβέρνηση φροντίζει να εργάζονται εθελοντικά και αμισθί αυτοί που μορφώνουν τα παιδιά μας… και με αύξηση αυτοί που τα δέρνουν!

Συγκεκριμένα:

Τη λειτουργία «εκπαιδευτικών ομίλων» μετά τη λήξη του ημερήσιου ωρολογίου προγράμματος διδασκαλίας προβλέπει το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας. Μάλιστα ο χρόνος απασχόλησης των εκπαιδευτικών-υπεύθυνων των ομίλων δεν θα προσμετράται στο εργασιακό τους ωράριο, αλλά θα συνεκτιμάται κατά την ατομική τους αξιολόγηση.

Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί θα ορίζονται από τους διευθυντές ή προϊσταμένους της σχολικής μονάδας.

Αναλυτικά τι προβλέπει το άρθρο 84:

Λειτουργία εκπαιδευτικών ομίλων - Υπεύθυνοι εκπαιδευτικών ομίλων

  1. Με απόφαση του διευθυντή ή του προϊσταμένου της σχολικής μονάδας των Δημοτικών σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων δύναται να αποφασίζεται η συγκρότηση και η λειτουργία εκπαιδευτικών ομίλων μετά τη λήξη του ημερήσιου ωρολογίου προγράμματος διδασκαλίας κατόπιν σχετικής ενημέρωσης του Σχολικού Συμβουλίου και της οικείας δημοτικής αρχής. Οι εκπαιδευτικοί όμιλοι των Δημοτικών σχολείων δύναται να συγκροτούνται και να λειτουργούν και κατά τις διδακτικές ώρες του ολοήμερου προγράμματος της σχολικής μονάδας.
     
  2. Για κάθε εκπαιδευτικό όμιλο που συγκροτείται ορίζεται με απόφαση του διευθυντή ή προϊσταμένου της σχολικής μονάδας ένας εκπαιδευτικός ως υπεύθυνος του εκπαιδευτικού ομίλου. Η επιλογή των υπευθύνων των εκπαιδευτικών ομίλων πραγματοποιείται μεταξύ των εκπαιδευτικών που εκδηλώνουν ενδιαφέρον για την ανάληψη των σχετικών καθηκόντων. Ο χρόνος που οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικών ομίλων αφιερώνουν στην οργάνωση και λειτουργία τους δεν προσμετράται στο εργασιακό τους ωράριο, αλλά συνεκτιμάται κατά την ατομική αξιολόγησή τους καθώς και κατά την επιλογή τους ως στελεχών εκπαίδευσης.
     
  3. Οι διευθυντές ή οι προϊστάμενοι περισσότερων σχολικών μονάδων δύνανται να αποφασίζουν για τη συγκρότηση και τη λειτουργία κοινού εκπαιδευτικού ομίλου ή ομίλων.

Η ιδέα για εθελοδουλία έχει παρελθόν

Δεν έχουν βέβαια ξεχαστεί οι δηλώσεις του υπουργού Παιδείας, Αριστείδη Μπαλτά, στην τηλεόραση της ΕΡΤ στα τέλη Ιουλίου του 2015, που αφορούσαν το ωράριο διδασκαλίας των εκπαιδευτικών και τους διορισμούς και τις προσλήψεις για την κάλυψη των χιλιάδων κενών των σχολικών μονάδων.

Συγκεκριμένα, ο υπουργός Παιδείας δήλωνε τότε ότι «η χώρα βρίσκεται σε κρίση, όλοι πρέπει να βάλουμε τον οβολό μας για να ξεπεραστεί η κρίση. Αν χρειαστεί ένας δάσκαλος να κάνει μία ή δύο ώρες παραπάνω ως συμβολή στο ξεπέρασμα της κρίσης, νομίζω ότι θα το δεχτεί. Ο καθένας οφείλει να συμβάλει με τον τρόπο του για να ξεπεραστεί η κρίση».

Ωστόσο ο πρώτος διδάξας, τουλάχιστον στο επίπεδο των προθέσεων, ήταν ένας υπουργός Παιδείας λίγα χρόνια πριν. Να το θυμίσουμε:

Συγκεκριμένα τον Νοέμβριο του 2014, την ώρα που η εκπαίδευση διαλυόταν υπό το βάρος των περικοπών και των τεράστιων κενών, ο τότε υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος προχώρησε σε μια παγκόσμια πρωτοτυπία για να καλύψει τις ελλείψεις καθηγητών και δασκάλων στα σχολεία. Δήλωσε ότι σκέφτεται να καλέσει εκπαιδευτικούς να εργαστούν… δωρεάν με αντάλλαγμα μόρια που θα τους βοηθήσουν να ανέβουν θέσεις στους πίνακες κατάταξης όταν -και εφόσον- γίνουν προσλήψεις!

Την πρωτοφανή αυτή σκέψη εξέφρασε στα «Νέα» ο Ανδρέας Λοβέρδος:

«Απομένουν ακόμη 1.100 κενά και μιλάω για κενά που αφορούν την επάρκεια στα σχολεία, όχι την πληρότητα, γιατί αυτός ο στόχος δεν επιτυγχάνεται πια. Δεν μπορώ να τα καλύψω αυτά τα 1.100 κενά γιατί δεν έχω άλλα κονδύλια» έλεγε ο Ανδρέας Λοβέρδος. «Αξεπέραστο το πρόβλημα λοιπόν. Τι να κάνω; Προσπαθώ κατ’ αρχήν να βρω μια λύση που δεν μπορώ να αποκαλύψω ακόμα, αλλά επειδή δεν είμαι σίγουρος ότι θα προχωρήσει, σκέφτομαι ότι αν βρεθώ σε αδιέξοδο το μόνο που απομένει είναι να απευθυνθώ στον ανώνυμο εκπαιδευτικό ζητώντας την εθελούσια συνεισφορά του. Να δουλέψει χωρίς λεφτά για να καλυφθούν τα κενά, εθελοντικά δηλαδή, με αντάλλαγμα κάποια μόρια που θα τον βοηθήσουν όταν γίνουν προσλήψεις».

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσλήψεις στο Ίδρυμα Ωνάση - Στείλτε το βιογραφικό σας εδώ

Μητέρα επιτέθηκε βάναυσα σε εκπαιδευτικό μέσα σε σχολείο

Ο καθηγητής του ΕΠΑΛ που χειροδίκησε σε μαθήτρια και η έκπληκτη κοινή γνώμη

ΜΟΝΟ 111 ΕΥΡΩ το Online εύκολο μοριοδιωτούμενο Lower - Proficiency που παίρνεις σε 2 ημέρες! - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

Αυτά είναι τα 9μηνα σεμινάρια που Μοριοδοτούν Εκπαιδευτικούς και ξεκινούν το ΝΟΕΜΒΡΙΟ με μόνο 25 ευρώ τον μήνα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

Τα παπούτσια του Ξενοκράτη, «το ανόητον σύστημα του διοικείν διά μεταφράσεων» και ο περιοδεύων θίασος του νεοφιλελευθερισμού
«Σε μια περίοδο πολύπλευρης κρίσης, που βιώνουμε καθημερινά και έχει οδηγήσει τους πολίτες σε απόγνωση και απογοήτευση, η ολόπλευρη αντιμετώπιση των...
Τα παπούτσια του Ξενοκράτη, «το ανόητον σύστημα του διοικείν διά μεταφράσεων» και ο περιοδεύων θίασος του νεοφιλελευθερισμού
dolini kexrotis
Βίντεο: Το ψυχρότερο σημείο της Ελλάδας με τις πολικές θερμοκρασίες
Στο σημείο αυτό καταγράφηκε η χαμηλότερη θερμοκρασία στην Ελλάδα, ενώ παρατηρήθηκε πτώση ρεκόρ 20 βαθμών Κελσίου μέσα σε τέσσερις ώρες
Βίντεο: Το ψυχρότερο σημείο της Ελλάδας με τις πολικές θερμοκρασίες
astynomia
Απρόκλητη βία κουκουλοφόρων ασφαλιτών σε βάρος πανεπιστημιακού ερευνητή
«Είμαστε από την ασφάλεια και κάνουμε ό,τι θέλουμε» - Απρόκλητη βία και αστυνομική αυθαιρεσία σε βάρος ερευνητή του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών,...
Απρόκλητη βία κουκουλοφόρων ασφαλιτών σε βάρος πανεπιστημιακού ερευνητή