Υπάρχει αξιοκρατία στον χώρο της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης;
Ένα πρωτοφανές γεγονός στα ακαδημαϊκά χρονικά της χώρας μας, καταγγέλλει ο κος. Χαλκιαδάκης - Στην Πατριαρχική Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Κρήτης, εκλέχτηκε υποψήφιος καθηγητής χωρίς να έχει ούτε μία ώρα αναγνωρισμένης διδακτικής προϋπηρεσίας σε ΑΕΙ και ούτε μία ώρα αναγνωρισμένου ερευνητικού έργου σε αναγνωρισμένο ερευνητικό ίδρυμα

Είναι εύλογο το ερώτημά μου αν υπάρχει αξιοκρατία στον χώρο της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ελλάδα. Ειδικά, αν έχει βιώσει κάποιος όσα βίωσα κατά τη διάρκεια εκλογής για καθηγητική θέση στην Πατριαρχική Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Κρήτης.

Και αυτό γιατί συνέβη το εξής πρωτοφανές στα ακαδημαϊκά χρονικά της χώρας μας, να εκλεγεί υποψήφιος σε θέση καθηγητή Α.Ε.Ι. Πρώτης Βαθμίδας (!), τη στιγμή που δεν έχει, όπως διαπίστωσαν και οι δικηγόροι μου, ούτε μία ώρα αναγνωρισμένης διδακτικής προϋπηρεσίας σε Α.Ε.Ι. και ούτε μία ώρα αναγνωρισμένου ερευνητικού έργου σε αναγνωρισμένο ερευνητικό ίδρυμα.

Πραγματικά πρωτοφανές!

Η μόνη περίπτωση που θα δικαιολογούσε την εκλογή του θα ήταν να επρόκειτο για αυθεντία ή, ίσως, για τον ίδιο τον Αϊνστάιν... Την ίδια στιγμή, η δική μου υποψηφιότητα που «υπερπληρούσε» τις προϋποθέσεις του νόμου, κατά την άποψη και των ίδιων των μελών της εισηγητικής επιτροπής, με πάνω από δέκα χρόνια αυτοδύναμου διδακτικού έργου σε Α.Ε.Ι., με δέκα βιβλία, δεκάδες άρθρα και με διεθνή συνεργασία με κάποια από τα κορυφαία πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα του κόσμου, ήτοι Οξφόρδη, Κέιμπριτζ, Χάρβαρντ κ.ά., δεν θεωρήθηκε κατάλληλη για την εν λόγω θέση και αντιμετωπίστηκε απαξιωτικά.

Το «κερασάκι στην τούρτα» ήταν το γεγονός ότι πληροφορήθηκα το αποτέλεσμα της εκλογής από τον ηλεκτρονικό τύπο (!), μολονότι είχα ζητήσει να ενημερωθώ εγγράφως για το αποτέλεσμα της κρίσης.

Αλήθεια, πώς θα ένιωθε κάποιος, αν βρισκόταν στη θέση μου και μάθαινε το αποτέλεσμα από τις εφημερίδες, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα προαναφερθέντα; Τα συμπεράσματα δικά σας…

Τα παραπάνω, δυστυχώς, μου θυμίζουν τον στίχο από το ποίημα του Νίκου Γκάτσου «Κεμάλ», που μελοποίησε ο Μάνος Χατζιδάκις: «[…]Καληνύχτα Κεμάλ, αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ […].».

Εμμανουήλ Χαλκιαδάκης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kathigites
Στο κόκκινο η εργασιακή εξουθένωση στα σχολεία: 224 παραιτήσεις και 297 άδειες άνευ αποδοχών στην Αττική
Οι παραιτήσεις και οι άδειες αυξάνονται ραγδαία, φέρνοντας στο φως το φαινόμενο της επαγγελματικής εξουθένωσης στα ελληνικά σχολεία.
Στο κόκκινο η εργασιακή εξουθένωση στα σχολεία: 224 παραιτήσεις και 297 άδειες άνευ αποδοχών στην Αττική
Εικόνα από την 108η Σύνοδο Πρυτάνεων
Ανακοίνωση της Συνόδου των Πρυτάνεων των Ελληνικών Πανεπιστημίων
Η ανακοίνωση έρχεται σε μια περίοδο αυξημένων εντάσεων γύρω από τον ρόλο των Πρυτανικών Αρχών και τη διαχείριση θεμάτων ασφάλειας και λειτουργίας των...
Ανακοίνωση της Συνόδου των Πρυτάνεων των Ελληνικών Πανεπιστημίων
mathites-pliroforiki
Πληροφορική στο Γυμνάσιο: Γιατί τα νέα βιβλία δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών
Σοβαρά προβλήματα στα βιβλία πληροφορικής του Γυμνασίου: Τι δεν διδάσκουν σωστά οι συγγραφείς
Πληροφορική στο Γυμνάσιο: Γιατί τα νέα βιβλία δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών