Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
«Πολλές χιλιάδες θέσεις στα ΑΕΙ θα μείνουν κενές λόγω της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής. Στα παιδιά που θα κοπούν, θα περιλαμβάνονται αρκετά που θα γράψουν πάνω από τη βάση, λόγω υψηλότερου μέσου όρου σε κάποια μαθήματα. Αυτά τα παιδιά δικαίως και άξια θα είχαν περάσει με το περσινό σύστημα», σημειώνει ο Νίκος Φίλης

«To… Σεπτέμβριο θα μάθουμε», απάντησε στον τομεάρχη Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ, Νίκο Φίλη, ο υφυπουργός Παιδείας, Άγγελος Συρίγος, σχετικά με το πόσες από τις 77.415 θέσεις εισακτέων στα ΑΕΙ που εξαγγέλθηκαν θα καλυφθούν.

Σε σχετική ενημέρωση, ο κ. Φίλης αναφέρει μεταξύ άλλων:

Ο κ. Φίλης πίεσε τον υφυπουργό να δώσει συγκεκριμένους αριθμούς και στοιχεία στους ακροατές. Να δώσει με δυο λόγια αυτά που όφειλε να έχει στα χέρια της η κυβέρνηση, αφού δεν νοείται εφαρμογή νέου συστήματος εισαγωγής χωρίς μελέτη και αριθμούς. Δεν έδωσε, γιατί απλούστατα δεν έχουν κάνει καμία μελέτη. Είναι υπεκφυγή το «θα δούμε το Σεπτέμβριο». Μιλάμε για 18χρονα παιδιά, που έχουν μόλις περάσει μια πνευματική και ψυχική δοκιμασία, γνωστή για τη σκληρότητά της. Τώρα, περιμένουν τ' αποτελέσματα. Δεν τους λες «θα δούμε».

Ποια είναι η πραγματικότητα: Πολλές χιλιάδες θέσεις στα ΑΕΙ θα μείνουν κενές λόγω της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής. Στα παιδιά που θα κοπούν, θα περιλαμβάνονται αρκετά που θα γράψουν πάνω από τη βάση, λόγω υψηλότερου μέσου όρου σε κάποια μαθήματα. Αυτά τα παιδιά δικαίως και άξια θα είχαν περάσει με το περσινό σύστημα. Με ποιο δικαίωμα τους βάζουν ένα επιπλέον εμπόδιο, τη χρονιά της πανδημίας και των κλειστών σχολείων; Με ποιο δικαίωμα αλλάζουν το σύστημα στη μέση της χρονιάς και στη μέση της προετοιμασίας τους; Ούτε οι όροι ενός δανείου δεν αλλάζουν στη μέση της διάρκειάς του.

Ταυτόχρονα, και παρά τη ρητορική της ΝΔ περί «λευκής κόλλας», ο κ. Συρίγος αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι με το νέο σύστημα ενδέχεται να εισαχθούν υποψήφιοι ακόμη και με 6 ή 7, ανάλογα με τη διακύμανση των βάσεων. Πρόκειται για συγκλονιστική ομολογία, αντίθετα με όσα ισχυρίζεται η κυβέρνηση. Καταλαβαίνουμε έτσι γιατί ο κ. Μητσοτάκης κρύβεται από τη Βουλή και δεν απαντά στις ερωτήσεις του Αλέξη Τσίπρα. Αντ` αυτού, βγαίνει να απολογηθεί ο κ. Συρίγος.

Για να δικαιολογήσει το κόψιμο των παιδιών ο κ. Συρίγος παρέθεσε ορισμένα στατιστικά, από σχολές όπου αποφοιτούν συγκριτικά λίγοι φοιτητές. Συκοφαντία κατά νέων παιδιών, πολλά εκ των οποίων ενώ μπήκαν με χαμηλή βαθμολογία, τέλειωσαν και διαπρέπουν στον τομέα τους. Η Πολιτεία πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της. Σε όσες σχολές η αποφοίτηση είναι χαμηλή να μελετήσουμε τους λόγους και να διορθώσουμε το πρόβλημα. Κι όχι, με αυτό το πρόσχημα, να εμποδίσουμε δεκάδες χιλιάδες παιδιά να σπουδάσουν. Να τα βοηθήσουμε και στη διάρκεια των σπουδών τους, όπως οφείλουν να κάνουν οι σχολές τους. Αυτό κάνει μια Πολιτεία που νοιάζεται να μορφώσει τους πολίτες της. Όχι να «κόβει το κεφάλι που πονάει», για να αιτιολογήσει τις πολιτικές της εμμονές και φυσικά να σπρώξει νέους (χωρίς ελάχιστη βάση εισαγωγής) στα ιδιωτικά κολέγια!

Ολόκληρο το ηχητικό από την πολιτική αντιπαράθεση Φίλη - Συρίγου:

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Υπουργείο Παιδείας: Φυλάκιση σε γονείς αρνητές που δεν στέλνουν τα παιδιά στο σχολείο

Προσλήψεις στο Ίδρυμα Ωνάση - Στείλτε το βιογραφικό σας εδώ

Μητέρα επιτέθηκε βάναυσα σε εκπαιδευτικό μέσα σε σχολείο

Ο καθηγητής του ΕΠΑΛ που χειροδίκησε σε μαθήτρια και η έκπληκτη κοινή γνώμη

ΜΟΝΟ 111 ΕΥΡΩ το Online εύκολο μοριοδιωτούμενο Lower - Proficiency που παίρνεις σε 2 ημέρες! - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

Αυτά είναι τα 9μηνα σεμινάρια που Μοριοδοτούν Εκπαιδευτικούς και ξεκινούν το ΝΟΕΜΒΡΙΟ με μόνο 25 ευρώ τον μήνα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

covid-maska
Κορονοϊός - Μετάλλαξη Όμικρον: Οι δύο επικρατέστερες θεωρίες για το πώς προέκυψε
Παρότι πολλοί φοβούνται ότι με την εμφάνιση του όμικρον μπορεί να αρχίζει η πανδημία από την αρχή, αυτό είναι μάλλον αβάσιμο
Κορονοϊός - Μετάλλαξη Όμικρον: Οι δύο επικρατέστερες θεωρίες για το πώς προέκυψε