Εκπαιδευτικοί: Να μην κατατεθεί o νέος νόμος Κεραμέως
«Όχι» στην αξιολόγηση εκπαιδευτικού και στην αυτονομία των σχολείων λέει και η Αγωνιστική Παρέμβαση της Γ΄ΕΛΜΕ Δυτικής Αθήνας

Η Αγωνιστική Παρέμβαση της Γ΄ΕΛΜΕ Δυτικής Αθήνας ζητά να μην κατατεθεί o νέος νόμος Κεραμέως: 

Δεν πέρασαν πολλές μέρες αφ΄ ότου Κεραμέως, δικαστήρια, ΟΛΜΕ-ΑΔΕΔΥ,  καθεστωτική – ρεφορμιστική αριστερά έδεσαν πισθάγκωνα τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας, ώστε να μην απεργήσουν στην 24ωρη Απεργία της 16ης Ιούνη [με πρόσχημα τις πανελλήνιες εξετάσεις].

Δεν ήθελαν να διαταράξουμε τον «ιερό θεσμό» αυτών των εξετάσεων, ο οποίος τουλάχιστον τη φετινή χρονιά ήταν το μόνο που έχει να επιδείξει το Υπ. Παιδείας, το οποίο διαλύει συστηματικά το Δημόσιο Σχολείο και παραχωρεί στους ιδιώτες βασικές λειτουργίες του: με ένα σχεδόν χρόνο κλειστά σχολεία, με μείωση των εισακτέων κατά τουλάχιστον 20.000 λόγω ΕΒΕ, με το Λύκειο των εξεταστικών φραγμών και της τράπεζας θεμάτων θεσπισμένα, με την αποβολή της κοινωνιολογίας και των τεχνών από τα σχολεία, με ουσιαστικό χτύπημα της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω της τηλεκπαίδευσης, κλπ.

Αυτό ήταν το κύριο μέλημά τους: να μην θιγούν οι εξετάσεις! Έτσι επέβαλαν ανοιχτή απεργοσπασία απέναντι στις αντιδράσεις για το ν. Χατζηδάκη, απαγορεύοντας στους «εμπλεκόμενους στις πανελλαδικές» να απεργήσουν με απόφαση ΑΔΕΔΥ και παίρνοντας τα εύσημα των ΜΜΕ και της κυβέρνησης. Ένα νόμο που αλλάζει ριζικά και συνολικά τον χάρτη των εργασιακών σχέσεων και δικαιωμάτων στην Ελλάδα. Ούτε καν πέρασε από το μυαλό τους ότι θα μπορούσε να παγώσει από την κυβέρνηση η ψήφιση του νομοσχεδίου για μια-δυο βδομάδες, για μετά τις εξετάσεις, ή να πιέσουν έστω προς αυτήν την κατεύθυνση...

Η ταχεία ψήφισή του σντεργατικού νόμου ήταν μονόδρομος για τη κυβέρνηση- Ε.Ε.- ΣΕΒ, γιατί συν τοις άλλοις ήταν και προαπαιτούμενο για το «Σχέδιο και Ταμείο Ανάκαμψης», που θα δέσει τη χώρα με νέα μέτρα μνημονιακού τύπου. Η κυβέρνηση, για να αποκλείσει και την ελάχιστη πιθανότητα να απεργήσουν εκπαιδευτικοί και άλλοι κλάδοι εργαζομένων που «εμπλέκονταν», προχώρησε δικαστικά –με ένα κρεσέντο αυταρχισμού που πάντα τη διακρίνει- σε προληπτική επίταξη μέχρι τις 10 το πρωί, ενώ «οικειοθελώς» μέσω των συνδικάτων τους οι κλάδοι αυτοί είχαν παραιτηθεί του δικαιώματος της απεργίας!

Οι συμφωνίες που κάνουν σε κεντρικό πολιτικό επίπεδο τα αστικά κοινοβουλευτικά κόμματα, η συναίνεση και το σχέδιο του περιορισμού στο ελάχιστο των κοινωνικών αντιδράσεων στις συνεχιζόμενες αντιλαϊκές πολιτικές ήταν δεδομένα μετά την «αναβολή» της απεργίας της 3ης Ιούνη: μια κίνηση υποταγής στα σχέδια των κυβερνώντων που υπέγραψε η ΓΣΕΕ, μαζί με την ΑΔΕΔΥ και την καθεστωτική αριστερά, και έδωσαν τυφλά την πρωτοβουλία των κινήσεων στους νεοφιλελεύθερους υπουργούς να κάνουν ό,τι θέλουν.

Όχι, δεν ήταν τίποτα γι΄ αυτούς: η κατάργηση του 8ωρου, τα 10ωρα και 13ωρα εργασίας, η ανταλλαγή υπερωριών με ρεπό, οι φτηνές υπερωρίες έως 150 ώρες το χρόνο, η επιβολή της ψηφιακής κάρτας εργασίας, η κατάργηση των ΣΣΕ και του όποιου ωραρίου, οι ατομικές συμβάσεις, η γενικευμένη τηλεργασία, η απλήρωτη εργασία, το χτύπημα του δικαιώματος στην απεργία και τη συνδικαλιστική δράση, το ηλεκτρονικό φακέλωμα των σωματείων, η απονεύρωση των μαζικών διαδικασιών τους (γενικές συνελεύσεις κ.λπ.), η εφαρμογή ηλεκτρονικής ψηφοφορίας για εκλογή Δ.Σ. ή για μία απεργιακή κινητοποίηση, η επέκταση της κατάργησης της Κυριακάτικης αργίας σε σειρά κλάδων, η κατάργηση του ΣΕΠΕ, η κατάργηση της δυνατότητας νομικής διεκδίκησης της επαναπρόσληψης με την καταβολή επιπλέον αποζημίωσης, κλπ.  

Τώρα έρχεται το βασικό ιδεολογικό αστικό θωρηκτό στην εκπαίδευση, μαζί με τα λεγόμενα Πρότυπα, το θεσμικό πλαίσιο για τις κρίσεις στελεχών και βεβαίως την πολυπόθητη γι΄αυτούς αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Μαζί με τη θεσμική κατοχύρωση της λεγόμενης “αυτονομίας σχολικής μονάδας”, τις «νέες δομές» παιδαγωγικού και διοικητικού ελέγχου και επιτήρησης και τα στελέχη μοχλούς επιβολής των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών. Αν περάσει, θα είναι το απαύγασμα της κυβερνητικής ιδεοληψίας, να μην λαμβάνει ποτέ υπόψη τις συνθήκες στην εκπαίδευση, να εφαρμόζει απαρέγκλιτα τις πολιτικές της συρρίκνωσης και της διάλυσης: θα είναι η καθοριστική τελετή αποχαιρετισμού της εκπαίδευσης που ξέραμε, ένα βαρύ χτύπημα στο Δημόσιο Σχολείο.

Ενώ είναι προφανές ότι το ΥΠΑΙΘ το φυσάει και δεν κρυώνει για την ήττα του στις ηλεκτρονικές εκλογές στα Υ.Σ. και στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, με την απεργία- αποχή, με ποσοστά που ξεπέρασαν το 90%, είναι απαραίτητος ένας νέος χειρισμός για τη χειραγώγηση του εκπαιδευτικού κόσμου.

Η πλειοψηφία της ΟΛΜΕ έχει επιβάλλει συνθήκες συνδικαλιστικού λοκντάουν [αρνήθηκαν κύκλο ΓΣ και ΓΣ προέδρων ΕΛΜΕ, ανέβαλαν το 20ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ με ψευτοδικαιολογίες, ενώ λειτουργούν τα πάντα κι ενώ πολλοί κλάδοι εργαζομένων δεν σταμάτησαν ποτέ να εργάζονται μαζικά, «απαγόρεψαν» ακόμα και τις εκλογές στις ΕΛΜΕ και βγάζουν ανακοινώσεις με ύφος χωροφύλακα: «Η θητεία των Διοικήσεων των συνδικαλιστικών οργανώσεων έχει παραταθεί μέχρι τις 30/6/2021 (ν. 4790/2021) και σύμφωνα με ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ δόθηκε νέα παράταση μέχρι τις 31/10/2021… με πρόσφατη σχετική Κ.Υ.Α. έχει απαγορευτεί η διενέργεια αρχαιρεσιών για την ανάδειξη οργάνων Διοίκησης σε σωματεία με εγγεγραμμένα μέλη άνω των 150 ατόμων»].  Είναι οι ίδιες λογικές που «απαγόρευαν» τη δράση των σωματείων λόγω κορωνοϊού, που αναγκάστηκαν να αναθεωρήσουν το περασμένο φθινόπωρο, μετά τις μαζικές αντιδράσεις φοιτητών, μαθητών, εκπαιδευτικών στα μέτρα της κυβέρνησης.

Ετοιμάζονται λοιπόν να δώσουν ανοχή σε ακόμα ένα αντιεκπαιδευτικό νόμο του ΥΠΑΙΘ, αυτόν της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού, που θα ψηφιστεί μέσα στο κατακαλόκαιρο και μετά να τάζουν, όπως με τον αντεργατικό-αντισυνδικαλιστικό (που κάποιοι ψήφισαν και 56 άρθρα του!), την κατάργησή του με «προοδευτικές πρωτοβουλίες» στην κυβερνητική εξουσία…

Δεν πρέπει και δεν μπορούμε να συναινέσουμε. Τώρα να ανοίξει πλατιά ο δημοκρατικός διάλογος στη βάση των σωματείων και να παρθούν αγωνιστικές πρωτοβουλίες ανακοπής της νέας συνολικής επίθεσης, με το τρίπτυχο “Καμιά αξιολόγηση, μαζικοί διορισμοί μονίμων, επαναφορά ειδικοτήτων που καταργήθηκαν”. Οι ΕΛΜΕ και τα άλλα εκπαιδευτικά σωματεία να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους και να απαντήσουν συντονισμένα και οργανωμένα, με κινητοποίηση ενάντια στις κυβερνητικές πολιτικές και με αιχμή τον υπό κατάθεση νόμο.

Κάτω οι αντιεκπαιδευτικές-αντιλαϊκές πολιτικές κυβέρνησης-ΣΕΒ-Ε.Ε.!

Να σταματήσουμε κάθε απόπειρα αξιολόγησης σχολικής μονάδας, εκπαιδευτικού έργου και εκπαιδευτικού στη γέννησή της!

Αγωνιστική ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Γ΄ΕΛΜΕ Δυτ. Αθήνας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εφετείο
Κυψέλη: Στον ανακριτή ο 18χρονος που μπήκε σε σχολείο και τραυμάτισε με μαχαίρι μαθητή και διευθυντή
Βαριές κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος για απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά συρροή, διατάραξη οικιακής ειρήνης, αλλά και παράβαση του νόμου περί όπλων...
Κυψέλη: Στον ανακριτή ο 18χρονος που μπήκε σε σχολείο και τραυμάτισε με μαχαίρι μαθητή και διευθυντή
βιβλίο με δεσιμο απο ανθρωπινο δέρμα
Χάρβαρντ: Είχε στη βιβλιοθήκη του βιβλίο με δέσιμο από ...ανθρώπινο δέρμα - Το αφαιρεί και ζητά συγγνώμη
Ο πρώτος ιδιοκτήτης του βιβλίου, ο Γάλλος γιατρός Ludovic Bouland, έδεσε το βιβλίο με ανθρώπινο δέρμα. Το Χάρβαρντ είπε ότι ο Μπούλαντ πήρε το δέρμα...
Χάρβαρντ: Είχε στη βιβλιοθήκη του βιβλίο με δέσιμο από ...ανθρώπινο δέρμα - Το αφαιρεί και ζητά συγγνώμη