Πανελλήνιες 2021: Να αποκατασταθεί η αδικία αποκλεισμού πρόσφυγα
Να αποκατασταθεί η αδικία και να μην χάσει ο μαθητής - πρόσφυγας το δικαίωμα συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις 2021, ζητούν οι εκπαιδευτικοί της Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Αναστάτωση επικρατεί στην εκπαιδευτική κοινότητα της Θεσσαλονίκης για την άδικη, με ρατσιστικά κίνητρα βαθμολόγηση ασυνόδευτου προσφυγόπουλου που διαμένει σε Δομή Φιλοξενίας, από καθηγητή ΕΠΑΛ  όπου φοιτούσε  και η οποία του στέρησε το δικαίωμα συμμετοχής στις πανελλήνιες εξετάσεις  του Ιουνίου για τις οποίες ο μαθητής είχε κάνει υπερπροσπάθεια  με τη βοήθεια συναδέλφων εκπαιδευτικών.

Ο συγκεκριμένος καθηγητής τον βαθμολόγησε σε δύο εργαστηριακά μαθήματα με 8 στο πρώτο τετράμηνο και 7 στο δεύτερο, με αποτέλεσμα με μισή μονάδα κάτω από την απαιτούμενη  βάση να μην μπορεί να πάρει το πτυχίο του και να συμμετέχει στις πανελλήνιες εξετάσεις. Πρόκειται για μαθητή  που γνωρίζει άριστα ελληνικά και έχει κάνει τα τρία τελευταία χρόνια υπερπροσπάθεια με εξαιρετικές επιδόσεις,  ο οποίος, αντί να επιβραβευθεί, στερείται το δικαίωμα να διεκδικήσει όσες πιθανότητες έχει για να συνεχίσει τις σπουδές του. Ο  Γενικός Μέσος Όρος της βαθμολογίας  του μαθητή είναι  16,4 (παρότι στα δύο εργαστηριακά μαθήματα έχει 7,5) και σε  όλα  τα άλλα μαθήματα έχει βαθμολογηθεί με 16 και άνω. Παρομοίως και τις προηγούμενες χρονιές  η βαθμολογία της προαγωγής του κυμαίνονταν  περίπου 17.

Μετά την έκδοση του αποτελέσματος και ενώ ο καθηγητής αναζητούνταν, ο μαθητής, ο οποίος  πρόσφατα ενηλικιώθηκε, κατέθεσε στις 14/6 αναφορά στο Συνήγορο του Πολίτη ζητώντας να διερευνηθεί το ζήτημα.

Η  αναφορά κοινοποιήθηκε στη ΔΔΕ Ανατολικής Θες/νίκης, στην Περιφερειακή  Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας και στο ΥΠΑΙΘ. Στις 15/6 προσήλθε στο εξεταστικό κέντρο για να γράψει το πρώτο μάθημα. Αφού ταυτοποιήθηκε  κανονικά και έλαβε το τετράδιο όπου έγραψε τα στοιχεία του, επικολλήθηκαν τα αριθμητήρια και καλύφθηκε η κόλα του με αυτοκόλλητα, η πρόεδρος  του εξεταστικού κέντρου τον απομάκρυνε από την αίθουσα, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τη Διεύθυνση Ανατολικής Θεσ/νίκης που ενημερώθηκε από τον περιφερειακό  διευθυντή.

Η Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης σχολιάζει: «Αλήθεια, πόσο ακριβείας είναι το ζύγι του συγκεκριμένου καθηγητή για να κρίνει μεταξύ του 8 στο πρώτο τετράμηνο και του 7 στο δεύτερο, όταν μάλιστα τα περισσότερα μαθήματα έγιναν σε πρωτόγνωρες συνθήκες εξ αποστάσεως και όταν στους υπόλοιπους ημεδαπούς μαθητές έβαλε βαθμούς πολύ πάνω από το 10!»

Και συνεχίζει: «Οι εκπαιδευτικοί στην μεγάλη τους πλειοψηφία στηρίζουμε την προσπάθεια των μαθητών μας ανεξάρτητα από εθνικότητα, φυλή και θρήσκευμα. Αν  κάποιοι νομίζουν ότι τα ασυνόδευτα προσφυγόπουλα είναι μόνα τους και πως η αυθαιρεσία  κάποιων που τα προορίζουν για τον πάτο της κοινωνίας και της ζωής, μπορεί να καθορίζει την τύχη τους, τους πληροφορούμε ότι τα παιδιά αυτά που μέσα σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες δίνουν τη μάχη για μια καλύτερη ζωή, είναι παιδιά όλων μας».

«Καλούμε τους συναδέλφους του συγκεκριμένου ΕΠΑΛ να πάρουν θέση γι’ αυτό που συμβαίνει στο σχολείο τους. Ζητάμε από τη  Διεύθυνση Ανατολικής  Θεσ/νίκης, την Περιφερειακή Διεύθυνση και το ΥΠΑΙΘ να αποκαταστήσουν την αδικία και να δώσουν στον μαθητή τη δυνατότητα να διεκδικήσει τις πιθανότητες που έχει για να συνεχίσει τις σπουδές και τα όνειρά του. Είναι ζήτημα  σεβασμού στα ανθρώπινα δικαιώματα και παιδαγωγικής ευθύνης».

«Ζητάμε από τις ΕΛΜΕ και από το ΔΣ της ΟΛΜΕ να πάρουν άμεσα θέση και να παρέμβουν στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας και στο Υπουργείο Παιδείας για να αποκατασταθεί η αδικία. Να διορθωθεί το λάθος στη βαθμολογία εξαιτίας της αυθαιρεσίας του συγκεκριμένου καθηγητή και να δοθεί στον μαθητή η δυνατότητα να πάρει μέρος στις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου».

«Στηρίζουμε τις προσπάθειες των μαθητών μας, ιδιαίτερα των πιο ευάλωτων που γνώρισαν το σκληρό πρόσωπο της ζωής, για μια καλύτερη ζωή. Είμαστε  στο πλευρό τους. Επιτελούμε το  παιδαγωγικό μας καθήκον. Κανείς  δεν μπορεί να σιωπά», καταλήγουν οι εκπαιδευτικοί.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παντειο απδπχ
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Μνημόνιο συνεργασίας με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων για διαρκή επιμόρφωση
Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων (ΑΠΔ) και το Πάντειο Πανεπιστήμιο συμφώνησαν να συνεργαστούν ενεργά προς όφελος της ενημέρωσης και της διαρκούς...
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Μνημόνιο συνεργασίας με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων για διαρκή επιμόρφωση
aen.jpg
Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού: Λήγει μεθαύριο η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τις προκαταρκτικές εξετάσεις
Οι εισακτέοι ορίστηκαν σε χίλιους πεντακόσιους εξηνταεννέα (1569) [επτακόσιοι εβδομηντατρείς (773) Πλοίαρχοι και επτακόσιοι ενενηνταέξι (796)...
Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού: Λήγει μεθαύριο η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τις προκαταρκτικές εξετάσεις