tsanta
Χωρίς οικονομικά κίνητρα και «μπόνους» η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τη Νίκη Κεραμέως - Κίνητρο η σύνδεση με τη ανάδειξη στελεχών εκπαίδευσης - Παραμένουν οι αντιδράσεις

Χωρίς οικονομικά κίνητρα θα εφαρμοστεί τελικά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, όπως για παράδειγμα το «μπόνους» για όσους θα αξιολογούνται με πολύ καλές επιδόσεις.

Το κίνητρο θα είναι η σύνδεσή της με τη ανάδειξη των εκπαιδευτικών σε θέσεις στελεχών εκπαίδευσης.

Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΕΡΤ, διέψευσε τις έως τώρα πληροφορίες που έκαναν το γύρο της δημοσιότητας σχετικά με το περιβόητο «μπόνους».

Συγκεκριμένα, η υπουργός Παιδείας, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, είπε: «Θα τα συζητήσουμε αναλυτικά όλα αυτά στο πλαίσιο επερχόμενου νομοσχεδίου, αλλά αν αναφέρεστε σε οικονομικά κίνητρα όχι, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Κατά τα λοιπά φυσικά θα συνδέεται με ζητήματα επιλογής στελεχών στην εκπαίδευση».

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών μαζί με επιμόρφωση

Η κ. Κεραμέως υποστήριξε και πάλι ότι επιμόρφωση και αξιολόγηση συμβαδίζουν, ενώ τόνισε ότι το σχετικό νομοσχέδιο θα προωθηθεί στις αμέσως επόμενες νομοθετικές της πρωτοβουλίες.

Επιπλέον, η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι η αξιολόγηση θα πραγματοποιηθεί σε δύο στάδια, πρώτα της σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικού έργου και σε δεύτερη φάση θα γίνει η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που θα έχει καθαρά βελτιωτικό χαρακτήρα και θα σχετίζεται με την επιμόρφωση για να τους βοηθάει να βελτιώσουν το  εκπαιδευτικό τους έργο.

Για την αυτοαξιολόγηση είπε ότι ξεκίνησε την πιο δύσκολη χρονιά εν μέσω πανδημίας με πολλά σχολεία κλειστά για μεγαλύτερο διάστημα από όσο μπορούσε κανείς να προβλέψει, αλλά θα εφαρμοστεί πλήρως από την  επόμενη σχολική χρονιά

«Αναμέναμε ενημέρωση για διαβούλευση, αλλά...»

apergia2019.jpg

Υπενθυμίζεται ότι η υπουργός Παιδείας απηύθυνε πριν λίγο διάστημα πρόσκληση σε ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, με αφορμή το νέο πολυνομοσχέδιο που θα αφορά μεταξύ άλλων την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης.

Σχολιάζοντας την κίνηση αυτή, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Θεόδωρος Τσούχλος, δήλωσε στο alfavita.gr: «Την τελευταία φορά που συναντήσαμε την υπουργό, πριν περίπου δύο εβδομάδες, συζητήσαμε τα προβλήματα στη λειτουργία των υπηρεσιακών συμβουλίων και μιλήσαμε και για τους μόνιμους διορισμούς που κοντεύει Ιούνιος και ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί. Στο πλαίσιο αυτής της κουβέντας η κ. Κεραμέως είχε αναφέρει ότι ετοιμάζει ένα νομοσχέδιο που θα το φέρει το καλοκαίρι και το οποίο θα κινείτο σε τρεις άξονες:

α) την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών,
β) τη μεγαλύτερη αυτονομία των σχολικών μονάδων και
γ) τα κριτήρια επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης. Προσωπικά θεώρησα ότι θα φέρει το νομοσχέδιο μετά τις Πανελλαδικές, αλλά απ' ό,τι φαίνεται θα το κατεβάσει
νωρίτερα
»

«Αναμέναμε ενημέρωση για να υπάρξει διαβούλευση, αλλά τώρα ξαφνικά μας καλεί για να μας κάνει ανακοινώσεις όπως φαίνεται» προσθέτει ο κ. Τσούχλος επιβεβαιώνοντας ότι για μία ακόμη φορά η υπουργός επιλέγει τον αιφνιδιασμό από τον ανοιχτό διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα. 

«Η πρόσκληση για τη συνάντηση ήρθε ξαφνικά, ενώ λεπτομέρειες για το περιεχόμενο όσων θα περιέχει το πολυνομοσχέδιο και όσων θα μας παρουσιάσει τη Δευτέρα τις μαθαίνουμε από δημοσιεύματα στον Τύπο και στα ηλεκτρονικά μέσα», δηλώνει με νόημα ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ. 

Απεργία - Αποχή των εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια με συντριπτικά ποσοστά

Επιπλέον, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει συλλέξει η ΟΛΜΕ στις αρχές Απριλίου, πάνω από το 85% των σχολείων σε όλη τη χώρα συστρατεύτηκε στη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση, που θέλησε να επιβάλλει η κυβέρνηση εν μέσω πανδημίας.

«Είναι πλέον σαφές σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα ότι η προώθηση της καμιά σχέση δεν είχε με την βελτίωση του σχολείου αλλά το ακριβώς αντίθετο», αναφέρει η ΟΛΜΕ και ζητά από τους εκπαιδευτικούς να συνεχίσουν ακόμα πιο αποφασιστικά τη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση, να συσπειρωθούν ακόμα πιο αποφασιστικά και να συνταχθούν με την απεργία – αποχή.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 22/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τροχαίο
Τραγωδία στον Αυλώνα: Ένας νεκρός και δύο τραυματίες μετά από σύγκρουση φορτηγών
Συγκρούστηκαν ένα φορτηγό με ένα βαν, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ένας άνδρας, ενώ δύο ακόμα να μεταφερθούν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο...
Τραγωδία στον Αυλώνα: Ένας νεκρός και δύο τραυματίες μετά από σύγκρουση φορτηγών
filozoia
1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φιλοζωϊας: Ένα ηχηρό μήνυμα ελπίδας από την εκπαιδευτική κοινότητα
Συνολικά, κατατέθηκαν 3.148 έργα, τα οποία δημιούργησαν περισσότεροι από 5.500 μαθητές και μαθήτριες από 312 Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία,...
1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φιλοζωϊας: Ένα ηχηρό μήνυμα ελπίδας από την εκπαιδευτική κοινότητα