pistopoihsh agglikwn LTE golearn AEP
Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Εκπαιδευτικών Περιφερειών Πύργου καταγγέλλει τον χαρακτηρισμό των δημόσιων σχολικών μονάδων Π.Ε. Ηλείας ως Πειραματικών Σχολείων

Χρειάστηκαν δύο μήνες περίπου έως ότου απαντηθεί το ερώτημά μας προς τον Διευθυντή Π.Ε. Ηλείας για τις ενέργειες στις οποίες προέβη σχετικά με την με αρ. 23716/Δ6/ 1-3-2021 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ και θέμα «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος των σχολικών μονάδων για χαρακτηρισμό τους ως Πρότυπα και Πειραματικά». Μία απάντηση, που παρά τις συνεχείς και επίμονες οχλήσεις του Συλλόγου μας, δόθηκε τελεσίδικα από την ίδια την Υφυπουργό Παιδείας και την Υ.Α. με αρ. 51614/Δ6/11-5-2021 την οποία υπογράφει και έχει ως θέμα: Χαρακτηρισμός δημόσιων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων από το σχολικό έτος 2021-2022.

Σύμφωνα με την τελευταία αυτή Υ.Α. στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας χαρακτηρίζονται ως Πειραματικά Σχολεία:

  • το 3ο Νηπιαγωγείο Πύργου και
  • το 1ο Δημοτικό Σχολείο Πύργου

Ως Σύλλογος έχουμε εδώ και καιρό εκφράσει την αντίθεσή μας όσο αφορά στο θεσμικό πλαίσιο στο οποίο η Υ.Α. στηρίζεται και έχουμε στηρίξει τις σχετικές αποφάσεις της Δ.Ο.Ε.

  • Έχουμε τονίσει επανειλημμένα πως η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας καταφέρνει με τους χειρισμούς της να αντιμετωπίζει τη λειτουργία των Πειραματικών Σχολείων με προχειρότητα, απαξιώνοντας τον εκπαιδευτικό και τον παιδαγωγικό ρόλο που αυτός διαδραματίζει στη εκπαιδευτική πραγματικότητα, επιτρέποντας σε μονοπρόσωπα όργανα να λαμβάνουν αποφάσεις χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των Συλλόγων Διδασκόντων, του κυρίαρχου οργάνου κάθε σχολικής μονάδας.
  • Εμποδίσαμε τη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας του Δήμου Πύργου (πρόσκληση με αρ. 6274/11-3-2021) με θέμα την επικαιροποίηση παλαιότερης απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου σχετικά με την ίδρυση Πειραματικού σχολείου στον Πύργο, ώστε να αποφευχθεί η πολιτική διάσταση ενός τόσο σοβαρού θέματος που αφορά στην εκπαιδευτική κοινότητα και ο Δήμος μόνο να συνεπικουρήσει σχετικές αποφάσεις είναι αρμόδιος
  • Συμμετείχαμε σε κοινή συνέντευξη Τύπου με την ΕΛΜΕ Ηλείας, όπου κάναμε σαφείς τις θέσεις μας
  • Ενημερώσαμε τους Συλλόγους Γονέων & Κηδεμόνων των Δημοτικών Σχολείων των οποίων οι απόφοιτοι θα επηρεάζονταν από τον χαρακτηρισμό του 1ου Γυμνασίου Πύργου (όπως είχε προταθεί από τον Διευθυντή Δ.Ε. Ηλείας) ως Πειραματικού ή Πρότυπου Σχολείου, οι οποίοι μας εξέφρασαν την απόλυτη αντίθεσή τους
  • Με βάση τις ανεπίσημες πληροφορίες μας, φροντίσαμε και ενημερωθήκαμε για την ομόφωνη ΑΡΝΗΤΙΚΗ απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πύργου
  • Πληροφορήσαμε τα μέλη μας και τους γονείς για τις θέσεις του Συλλόγου και της Ομοσπονδίας μας μέσω των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και, τέλος,
  • Με έγγραφό μας (116/18-3-2021) καλούσαμε τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, κ. Νικόλαο Κλάδη,  να μην προβεί σε καμία πρόταση χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των Συλλόγων Διδασκόντων και, όταν αυτό δεν κατέστη δυνατό, με νέο έγγραφό μας (118/7-4-2021) και μετά από δημοσίευμα με τίτλο «Πρόταση μετατροπής τεσσάρων σχολικών μονάδων σε Πειραματικά» στον τοπικό τύπο (protinews.com, 1-4-2021), στο οποίο όμως δεν αναφέρονταν ποιες τέσσερις (!!!!) σχολικές μονάδες περιλαμβάνονταν στην πρόταση που απέστειλε στο ΥΠΑΙΘ, ανταποκρινόμενος στο πλαίσιο που έθετε η εγκύκλιος 23716/Δ6/ 1-3-2021 του Υπουργείου, του ζητούσαμε να μας γνωρίσει επίσημα και συγκεκριμένα τις προτεινόμενες σχολικές μονάδες καθώς και τα κριτήρια επιλογής τους.

Κατόπιν τούτων, αναμέναμε τις επίσημες ανακοινώσεις, τις οποίες θα έκανε ο κ. Ν. Κλάδης το αμέσως προσεχές διάστημα σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα.

ΣΙΓΗ!!!!!

Προφανώς ήταν περιττή η ενημέρωσή μας…

«Ευτυχώς» η Υφυπουργός, κα. Ζέττα Μακρή, είχε διαφορετική άποψη και σήμερα, επίσημα, ανακοίνωσε την αμετάκλητη απόφαση με την οποία χαρακτηρίζονται ως Πειραματικά τα ως άνω αναφερόμενα σχολεία, με τη λειτουργία τους να ξεκινά  από το σχολικό έτος 2021-2022.

Ως Δ.Σ. απαιτούμε να απαντηθούν άμεσα από τον Διευθυντή Π.Ε. Ηλείας:

  1. Με ποια κριτήρια επελέγησαν οι συγκεκριμένες σχολικές μονάδες;
  2. Γιατί δεν ζήτησε να συναντηθεί και να συζητήσει με τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολικών μονάδων που προτάθηκαν από τον ίδιο;
  3. Γιατί δεν ενημερώθηκαν ο διευθυντής και η προϊσταμένη των ως άνω σχολικών μονάδων;
  4. Γιατί δεν απάντησε στις ερωτήσεις που του θέσαμε με τα ως άνω σχετικά έγγραφά μας;

Μήπως οι λόγοι που επελέγη η σιγή από την Διεύθυνση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας είχε στόχο τη φίμωση των συλλογικών οργάνων;

Γιατί, είναι αλήθεια, πως κάθε δυναμική κινητοποίηση στηρίζεται σε επίσημες και έγκυρες ανακοινώσεις και όχι σε φήμες, ανεπίσημες πληροφορίες ή δημοσιεύματα.

Οι εν κρυπτώ αποφάσεις όμως  ποτέ δεν οδήγησαν σε σωστούς δρόμους.

  • Καλούμε για ακόμα μια φορά τον Διευθυντή Εκπαίδευσης, κ. Νικόλαο Κλάδη, να απαντήσει στα ερωτήματά μας.
  • Οφείλουμε να γνωρίζουμε.
  • Δικαιούμαστε ενημέρωση για όσα ΕΡΗΜΗΝ ΜΑΣ «φορτώνονται» στις πλάτες μας, στους μαθητές και μαθήτριές μας, στους γονείς τους.

Καμία μεταρρύθμιση ή «καινοτομία» δεν μπορεί να προχωρήσει γόνιμα και εποικοδομητικά, εάν η εκπαιδευτική κοινότητα δεν την στηρίζει, δεν την αποδέχεται, δεν την επικυρώνει.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσλήψεις σε ΔΕΗ - ΔΕΔΔΗΕ: Ανοικτές 410 μόνιμες θέσεις εργασίας- Πώς θα κάνετε αίτηση

1000 ΕΥΡΩ ΈΚΤΑΚΤΟ επίδομα σε ανέργους - Πώς θα τα πάρετε και πότε μέσω του GoLearn

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Αυτό το σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ μοριοδοτεί και στους δύο ΠΙΝΑΚΕΣ

Η 1η Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση στον Αυτισμό από το Παν.Πατρών με Μοριοδοτούμενο Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

λίμνη αωού
Ο τραγικός θάνατος ενός 16χρονου μαθητή: Τα νέα στοιχεία και η μοιραία βουτιά για μια μπάλα
Σοκαρισμένο παραμένει το πανελλήνιο από τον τραγικό θάνατο ενός 16χρονου παιδιού στη λίμνη Αώου, κοντά στο Μέτσοβο - Μια απόφαση που έμελλε να σταθεί...
Ο τραγικός θάνατος ενός 16χρονου μαθητή: Τα νέα στοιχεία και η μοιραία βουτιά για μια μπάλα