Εκπαιδευτικοί: Tα self test να γίνονται με ευθύνη του ΥΠΑΙΘ
Εμπαιγμό χαρακτηρίζει η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων την απόφαση του υπουργείου Παιδείας να ανοίξει τα σχολεία με self test. Τ

Το υπουργείο Παιδείας επισημαίνει ότι “δεν είναι δική του αρμοδιότητα” η διασφάλιση της διενέργειας των self test, αλλά ούτε και η καταγραφή των αποτελεσμάτων αυτών. Άλλη μια φορά όλα επαφίενται στην ατομική ευθύνη η οποία θα στοχοποιηθεί σε ενδεχόμενο νέο φιάσκο, καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων.

Δυστυχώς, τονίζουν οι εκπαιδευτικοί, η υπουργός Παιδείας, για μια ακόμα φορά έχει επιδοθεί σε μία άνευ προηγουμένου υπερέκθεση στα τηλεοπτικά παράθυρα, εκφράζοντας την επιθυμία της κυβέρνησης να ανοίξουν τα σχολεία άμεσα, προκαταβάλλοντας τις αποφάσεις της επιτροπής των επιστημόνων.

Οι μαθητές, οι γονείς, η κοινωνία συνολικά αλλά κυρίως οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί επιθυμούν και χρειάζονται την επιστροφή στο ζωντανό σχολείο. Στο σχολείο των σχέσεων, των αλληλεπιδράσεων, της δημιουργίας.

Για να γίνει αυτό όμως πρέπει πρώτα να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας. Οι εκπαιδευτικοί για ακόμα μία φορά διεκδικούν το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων με 15 μαθητές κατ’ ανώτατο στο τμήμα, μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, προσλήψεις προσωπικού στην καθαριότητα, εξοπλισμό των σχολείων με υγειονομικά μέσα, αύξηση των κονδυλίων για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών στην εκπαίδευση.

Ζητούν επιπλέον τα τεστ να διεξάγονται με ευθύνη του κράτους, είτε ενισχύοντας τις πρωτοβάθμιες δομές υγείας με προσωπικό, είτε αποστέλλοντας νοσηλευτές και γιατρούς στα σχολεία.

Η Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων για το άνοιγμα των σχολείων

Συναδέφισσες - συνάδελφοι, έχουν περάσει πέντε μήνες από το κλείσιμο των σχολείων και η εκπαιδευτική κοινότητα λειτουργεί σε συνθήκες τηλεκπαίδευσης.

Τις τελευταίες μέρες γινόμαστε μάρτυρες πάρα πολλών κρουσμάτων, διασωληνώσεων ασθενών και δυστυχώς θανάτων συνανθρώπων μας. Σε αριθμούς που είναι πραγματικά τρομακτικοί και μόνο στο άκουσμά τους. Και μέσα σε αυτήν την τρομακτική κορύφωση του αριθμού των κρουσμάτων  και στα όρια σχεδόν της κατάρρευσης του συστήματος υγείας, έρχεται το Υπουργείο και ανακοινώνει το άνοιγμα των σχολείων.

Υπουργείο και Μ.Μ.Ε. ανακαλύπτουν ότι ο κόσμος κουράστηκε, η εκπαιδευτική διαδικασία δεν προχωρά και τόσο καλά, τα παιδιά δεν μαθαίνουν. Δυστυχώς, σε όλο αυτό το διάστημα η Κυβέρνηση και το Υπουργείο ήταν απέναντι στους εκπαιδευτικούς βομβαρδίζοντας καθημερινά τα κλειστά σχολεία με εγκυκλίους για διοικητικές διαδικασίες και μέτρα. Αντί το Υπουργείο Παιδείας να θέσει ως προτεραιότητα την υποστήριξη των μαθητών, των γονέων και των εκπαιδευτικών  σε όλα τα επίπεδα (παιδαγωγικό,  διδακτικό,  ηθικό - ψυχολογικό),  έβαλε ως προτεραιότητα τη διεξαγωγή των εξ αποστάσεως διαγωνισμάτων, την υποχρεωτική κατάθεση βαθμολογίας, την αξιολόγηση, την τράπεζα θεμάτων, την υποχρεωτική διεξαγωγή της ψηφοφορίας για τα υπηρεσιακά συμβούλια με ηλεκτρονική κάλπη,  τον διορισμό χωρίς διαδικασίες των ημετέρων στελεχών εκπαίδευσης και άλλα πολλά που δείχνουν όχι μόνο  κουλτούρα αυταρχισμού και αυθαιρεσίας αλλά και άγνοια της τρέχουσας “ζώσας” εκπαιδευτικής πραγματικότητας.

Και  ξαφνικά ανακοινώνεται το άνοιγμα των σχολείων από την επόμενη βδομάδα και το Υπουργείο παιδείας μας προβάλλει τώρα ως καινοτόμα λύση τα self test, και τον εμβολιασμό εκπαιδευτικών με αδιάθετα εμβόλια.

Η ίδια η Υπουργός Παιδείας σε δηλώσεις στα ΜΜΕ διευκρίνισε ότι “το τεστ αυτό θα το παίρνουν οι γονείς δωρεάν από τα φαρμακεία. Δικαιούται κάθε παιδί, όπως και κάθε ενήλικας, τέσσερα τεστ τον μήνα. Κάθε Δευτέρα μαθητές και εκπαιδευτικοί θα κάνουν το self test, με στόχο να θωρακίσουμε όσο μπορούμε τα σχολεία μας”!!!!, όπως επίσης ότι “δεν είναι δική τους αρμοδιότητα” η διασφάλιση της διενέργειας των self test, αλλά ούτε και η καταγραφή των αποτελεσμάτων αυτών.

Άλλη μια φορά όλα επαφίενται στην ατομική ευθύνη η οποία θα στοχοποιηθεί σε ενδεχόμενο νέο φιάσκο, ενώ  ταυτόχρονα η κυβέρνηση προσφέρει εκατομμύρια ευρώ στις εταιρίες παραγωγής self test αντί να τα διαθέσει για ουσιαστικά μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων. Παράλληλα, οι εκπαιδευτικοί βγαίνουν στη ζητιανιά ώστε να εμβολιαστούν με όσα εμβόλια περισσεύουν από τους προγραμματισμένους εμβολιασμούς του πληθυσμού.

Δυστυχώς η Υπουργός για μια ακόμα φορά έχει επιδοθεί σε μία άνευ προηγουμένου υπερέκθεση στα τηλεοπτικά παράθυρα, εκφράζοντας την επιθυμία της κυβέρνησης να ανοίξουν τα σχολεία άμεσα, προκαταβάλλοντας τις αποφάσεις της επιτροπής των επιστημόνων.

Kαι ενώ η φοβερή πανδημία που ένα χρόνο μαστίζει την ανθρωπότητα, κορυφώνεται, όπως οι ειδικοί λένε, στην χώρα μας, και αυτό αποτυπώνεται  στην ανεξέλεγκτη πια διασπορά του ιού, στους καθημερινούς μαζικούς θανάτους και στην κατάρρευση των νοσοκομείων, η κυβέρνηση επιχειρεί να  μετατρέψει την πανδημία στην μεγάλη της ευκαιρία για να προωθήσει την συρρίκνωση και σταδιακή ιδιωτικοποίηση των κοινωνικών αγαθών της Υγείας και της Παιδείας, καθώς επίσης και ένα τεράστιο πείραμα κοινωνικής πειθάρχησης.

Οι μαθητές, οι γονείς, η κοινωνία συνολικά αλλά κυρίως οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί επιθυμούν και χρειάζονται την επιστροφή στο ζωντανό σχολείο.

Στο σχολείο των σχέσεων, των αλληλεπιδράσεων, της δημιουργίας.

Ζητούμε όμως -και δικαίως- η επιστροφή αυτή να γίνει με όρους που θα εξασφαλίζουν την υγεία και την ασφάλεια όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία και θα παρέχουν στο μέτρο του δυνατού εγγυήσεις, ότι αυτό το άνοιγμα δεν θα οδηγήσει σε ένα εκ νέου κλείσιμο που δεν θα αντέξει το εκπαιδευτικό μας σύστημα.

Συνδέλφισσες συνάδελφοι ακόμα και τώρα απαιτούμε από το Υπουργείο Αναγκαία μέτρα:

  • Να πάρει τώρα μέτρα το ΥΠΑΙΘ ώστε τα σχολεία να μείνουν ανοικτά! Με 15 μαθητές κατ’ ανώτατο στο τμήμα, μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, προσλήψεις προσωπικού στην καθαριότητα, εξοπλισμό των σχολείων με υγειονομικά μέσα, αύξηση των κονδυλίων για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών στην εκπαίδευση.
  • Τα τεστ να διεξάγονται με ευθύνη του κράτους, είτε ενισχύοντας τις πρωτοβάθμιες δομές υγείας με προσωπικό, είτε αποστέλλοντας νοσηλευτές και γιατρούς στα σχολεία.
  • Να εμβολιαστούν κατά προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί και να πάρουν πίσω την απαίτηση για υπεύθυνη δήλωση. Το ονοματεπώνυμο και το ΑΜΚΑ αρκούν, όπως έγινε και στους γιατρούς.
  • Να καταργηθούν τώρα οι πατέντες στα φάρμακα και τα εμβόλια ώστε να είναι δυνατή η μαζική παραγωγή τους σε κάθε χώρα που τα χρειάζεται.
  • Την στήριξη του Δημόσιου Συστήματος Υγείας! Να ικανοποιηθούν όλα τα αιτήματα των γιατρών για ΜΕΘ, προσλήψεις – διορισμούς προσωπικού, εξοπλισμό των δημόσιων νοσοκομείων!
  • Η τηλεκπαίδευση να μην νομιμοποιηθεί και να μην μετατραπεί σε μόνιμη συνθήκη για κανέναν. Να καταργηθεί η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που την καθιστά υποχρεωτική.
  • Να καταργηθεί η διαβόητη και κακόφημη τράπεζα θεμάτων.
  • Να μη γίνουν προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις.
  • Περαιτέρω μείωση στην ύλη των πανελλαδικών μαθημάτων, αλλά και της διδακτέας ύλης όλων των τάξεων. Αναδιάρθρωση της ύλης.

Τα  σχολεία να ανοίξουν με μέτρα προστασίας. Όχι άλλος εμπαιγμός

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

ΑΠΟΦΑΣΗ: Κόβουν Μισθούς Εκπαιδευτικών που δεν κάνουν τα Selft Tests - Πειθαρχικό για τους διευθυντές

Πανελλαδικές 2021 - Myshcool: Σήμερα οι κωδικοί υποψηφίων

Έως 11 Ιουνίου η παράταση σχολικού έτους χωρίς προαγωγικές εξετάσεις

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Εκπαιδευτικοί: Μόνιμοι διορισμοί και νέες προκηρύξεις τώρα
Εκπαιδευτικοί: Μόνιμοι διορισμοί και νέες προκηρύξεις τώρα
«ΤΩΡΑ μόνιμες προσλήψεις, πάνω από 10.500 & νέος κύκλος προκηρύξεων στην Ειδική και Γενική Εκπαίδευση», ζητά το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: Μόνιμοι διορισμοί και νέες προκηρύξεις τώρα
ΕΠΑΛ: Νέες οδηγίες διδασκαλίας/διαχείρισης της ύλης Α' και Β' τάξης
ΕΠΑΛ: Νέες οδηγίες διδασκαλίας/διαχείρισης της ύλης Α' και Β' τάξης
Στο πλαίσιο της σταδιακής επιστροφής στη διά ζώσης διδασκαλία και στοχεύοντας στην κάλυψη ενδεχόμενων μαθησιακών κενών και στην αποτελεσματική...
ΕΠΑΛ: Νέες οδηγίες διδασκαλίας/διαχείρισης της ύλης Α' και Β' τάξης