αγόρι κορίτσι μαθητές υπολογιστές εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Οι  γονείς των μικρών μαθητών εξουθενώνονται  (γιατί αναλαμβάνουν ρόλο δασκάλου), η ροή του μαθήματος χάνεται, οι μαθητές ματαιώνονται, το μάθημα και όλη η εκπαιδευτική διαδικασία ακυρώνεται

Σκηνή πρώτη: Προσπαθώντας να εναλλάσσω δραστηριότητες, κατά τη διάρκεια του μαθήματος, έτσι ώστε να διατηρώ το ενδιαφέρον των παιδιών μπροστά σε μια οθόνη –κινητού σε κάποιες περιπτώσεις, στήνω μια άσκηση – αφήγηση ιστορίας,  με ηχοποιητικές λέξεις (όπου τα παιδιά  ακούγοντας λέξεις που περιγράφουν ήχους, πρέπει  να μιμηθούν  τους ήχους).

Κι εκεί, στην πρόβα και στην εξήγηση,  μπαίνει ο γονιός στο υπνοδωμάτιο του παιδιού (το οποίο έχει μετατραπεί σε αίθουσα διδασκαλίας)  και κάτι λέει στο παιδί του. Η μαθήτρια,  μου αναφέρει το εξής:

«Κυρία, ο  μπαμπάς μου μου είπε να μην κάνουμε θόρυβο, γιατί θέλει να κοιμηθεί»!!  Σωστά.

Η ώρα είναι  3.30 μετά το μεσημέρι. Η ώρα που πολλοί άνθρωποι επιστρέφουν στο σπίτι τους από τη δουλειά τους και θέλουν να ξεκουραστούν. Αλλά στον καιρό της τηλεκπαίδευσης ο ιδιωτικός, προσωπικός χώρος του σπιτιού δεν είναι τίποτα από τα παραπάνω.  Έναν χρόνο τώρα.

Και μένω κάγκελο εγώ, η δασκάλα,  η οποία, σαφώς και σταματώ τη δραστηριότητα (σέβομαι το δικαίωμα του γονιού), σταματώ ουσιαστικά το μάθημα και μένουν μετέωροι, ματαιωμένοι και ακυρωμένοι οι μαθητές.

Σκηνή δεύτερη:

Στη διάρκεια του τηλεμαθήματος ακούγονται συχνά τα παρακάτω: «Κυρία, πάγωσε η εικόνα σας», «Κυρία, μικροφωνίζετε»,  «Μαρκέλλα, είσαι εδώ; Με ακούς;» κλπ κλπ.

Για να μην αναφέρω ότι χάνεται ολοκληρωτικά η σύνδεση στο διαδίκτυο γιατί η δυνατότητα του συγκεκριμένου σχολείου (στο κέντρο της πόλης) αντέχει το 1/3 (των αναγκών) στην ποιότητα-ταχύτητα σύνδεσης στο διαδίκτυο (γιατί κάποιοι εκπαιδευτικοί – μεταξύ των οποίων κι εγώ, μετά από έναν χρόνο στη διάρκεια του οποίου «βάλαμε πλάτη» στην «εθνική μάχη» ενάντια στον ιό, χρησιμοποιώντας ίδια μέσα και κάνοντας τα σπίτια μας εργασιακούς χώρους, αποφασίσαμε να επιστρέψουμε για εργασία εκεί που πρέπει: στα σχολειά μας).

Καταλήγοντας:  

Οι  γονείς των μικρών μαθητών εξουθενώνονται  (γιατί αναλαμβάνουν ρόλο δασκάλου), η ροή του μαθήματος χάνεται, οι μαθητές ματαιώνονται, το μάθημα και όλη η εκπαιδευτική διαδικασία ακυρώνεται.

Και

Καλείται κάποιος να πάρει την ευθύνη για όλο αυτό.

* Κοτσώνα Σπυριδούλα  -  δασκάλα (ανησυχούσα και αγωνιούσα)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κατώτατος μισθός
Παράλληλη μισθοδοσία και σύνταξη: Πότε «καίγεται» ο συντάξιμος χρόνος – Τι έκρινε το ΝΣΚ με τη γνωμοδότηση 80/2025
Πότε η παράλληλη μισθοδοσία με σύνταξη ακυρώνει τον συντάξιμο χρόνο – Τι έκρινε η γνωμοδότηση 80/2025 του ΝΣΚ
Παράλληλη μισθοδοσία και σύνταξη: Πότε «καίγεται» ο συντάξιμος χρόνος – Τι έκρινε το ΝΣΚ με τη γνωμοδότηση 80/2025
εργαζομενοι καθονται σε τραπέζι
Οι 5+1 μεγάλες αλλαγές στην εργασία το 2026 – Δυσπιστία, απολύσεις, AI και μια μικρή ελπίδα
Τι αποκαλύπτει η διεθνής έρευνα της Glassdoor για το πώς θα δουλεύουμε, πόσο θα πληρωνόμαστε και πόσο ασφαλείς θα αισθανόμαστε μέσα στο 2026
Οι 5+1 μεγάλες αλλαγές στην εργασία το 2026 – Δυσπιστία, απολύσεις, AI και μια μικρή ελπίδα
Υπουργείο Παιδείας
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με το ωράριο λειτουργίας για Γυμνάσια και Λύκεια από το 2025–2026
Σαφές πλαίσιο για τη διάρκεια μαθημάτων και διαλειμμάτων – Χωρίς επιτρεπτές παρεκκλίσεις στη δομή του σχολικού χρόνου
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με το ωράριο λειτουργίας για Γυμνάσια και Λύκεια από το 2025–2026