Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
αγόρι κορίτσι μαθητές υπολογιστές εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Οι  γονείς των μικρών μαθητών εξουθενώνονται  (γιατί αναλαμβάνουν ρόλο δασκάλου), η ροή του μαθήματος χάνεται, οι μαθητές ματαιώνονται, το μάθημα και όλη η εκπαιδευτική διαδικασία ακυρώνεται

Σκηνή πρώτη: Προσπαθώντας να εναλλάσσω δραστηριότητες, κατά τη διάρκεια του μαθήματος, έτσι ώστε να διατηρώ το ενδιαφέρον των παιδιών μπροστά σε μια οθόνη –κινητού σε κάποιες περιπτώσεις, στήνω μια άσκηση – αφήγηση ιστορίας,  με ηχοποιητικές λέξεις (όπου τα παιδιά  ακούγοντας λέξεις που περιγράφουν ήχους, πρέπει  να μιμηθούν  τους ήχους).

Κι εκεί, στην πρόβα και στην εξήγηση,  μπαίνει ο γονιός στο υπνοδωμάτιο του παιδιού (το οποίο έχει μετατραπεί σε αίθουσα διδασκαλίας)  και κάτι λέει στο παιδί του. Η μαθήτρια,  μου αναφέρει το εξής:

«Κυρία, ο  μπαμπάς μου μου είπε να μην κάνουμε θόρυβο, γιατί θέλει να κοιμηθεί»!!  Σωστά.

Η ώρα είναι  3.30 μετά το μεσημέρι. Η ώρα που πολλοί άνθρωποι επιστρέφουν στο σπίτι τους από τη δουλειά τους και θέλουν να ξεκουραστούν. Αλλά στον καιρό της τηλεκπαίδευσης ο ιδιωτικός, προσωπικός χώρος του σπιτιού δεν είναι τίποτα από τα παραπάνω.  Έναν χρόνο τώρα.

Και μένω κάγκελο εγώ, η δασκάλα,  η οποία, σαφώς και σταματώ τη δραστηριότητα (σέβομαι το δικαίωμα του γονιού), σταματώ ουσιαστικά το μάθημα και μένουν μετέωροι, ματαιωμένοι και ακυρωμένοι οι μαθητές.

Σκηνή δεύτερη:

Στη διάρκεια του τηλεμαθήματος ακούγονται συχνά τα παρακάτω: «Κυρία, πάγωσε η εικόνα σας», «Κυρία, μικροφωνίζετε»,  «Μαρκέλλα, είσαι εδώ; Με ακούς;» κλπ κλπ.

Για να μην αναφέρω ότι χάνεται ολοκληρωτικά η σύνδεση στο διαδίκτυο γιατί η δυνατότητα του συγκεκριμένου σχολείου (στο κέντρο της πόλης) αντέχει το 1/3 (των αναγκών) στην ποιότητα-ταχύτητα σύνδεσης στο διαδίκτυο (γιατί κάποιοι εκπαιδευτικοί – μεταξύ των οποίων κι εγώ, μετά από έναν χρόνο στη διάρκεια του οποίου «βάλαμε πλάτη» στην «εθνική μάχη» ενάντια στον ιό, χρησιμοποιώντας ίδια μέσα και κάνοντας τα σπίτια μας εργασιακούς χώρους, αποφασίσαμε να επιστρέψουμε για εργασία εκεί που πρέπει: στα σχολειά μας).

Καταλήγοντας:  

Οι  γονείς των μικρών μαθητών εξουθενώνονται  (γιατί αναλαμβάνουν ρόλο δασκάλου), η ροή του μαθήματος χάνεται, οι μαθητές ματαιώνονται, το μάθημα και όλη η εκπαιδευτική διαδικασία ακυρώνεται.

Και

Καλείται κάποιος να πάρει την ευθύνη για όλο αυτό.

* Κοτσώνα Σπυριδούλα  -  δασκάλα (ανησυχούσα και αγωνιούσα)

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πως να υπολογίσετε το δώρο Χριστουγέννων - Πότε το παίρνετε

Προσλήψεις σε δήμους (Π.Χ. στην Αθήνα) με μισθό έως 2.500 ευρώ - Που κάνετε αίτηση

Κλειστά σχολεία για 10 ημέρες προτείνει ο Καπραβέλος

ΟΠΕΚΑ: Πότε θα καταβληθεί η Ε΄ δόση για το Επίδομα παιδιού 2021

 ΑΣΕΠ 9Κ/2021: Πάρτε εύκολα 90 μόρια σε 2 ημέρες για τους 416 διορισμούς

ΜΟΝΟ 111 ΕΥΡΩ το Online εύκολο μοριοδιοτούμενο Lower - Proficiency που παίρνεις σε 2 ημέρες! - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

Αυτά είναι τα 9μηνα σεμινάρια που Μοριοδοτούν Εκπαιδευτικούς και ξεκινούν το ΝΟΕΜΒΡΙΟ με μόνο 25 ευρώ το μήνα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

oikonomou
Οικονόμου: Δεν θα υπάρξει lockdown. Δεν βρίσκεται στο πλέγμα του σχεδιασμού μας
«Το lockdown δεν βρίσκεται στο πλέγμα του σχεδιασμού μας και δεν θα υπάρξει» , τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γ. Οικονόμου
Οικονόμου: Δεν θα υπάρξει lockdown. Δεν βρίσκεται στο πλέγμα του σχεδιασμού μας
emvolio-koronoiou
Εμβόλιο κορονοϊου: Ποιες οι παρενέργειες μετά την τρίτη δόση
Αναλυτικά οι παρενέργειες μετά την χορήγηση της τρίτης δόσης του εμβολίου του κορονοϊού, σύμφωνα με μελέτη του πανεπιστημίου της Οξφόρδης
Εμβόλιο κορονοϊου: Ποιες οι παρενέργειες μετά την τρίτη δόση