Εκπαιδευτικοί ΠΕ80: Αποκλειόμαστε από τις κρίσεις στελεχών
Για τον αποκλεισμό εκπαιδευτικών ΠΕ80 σε θέσεις στελεχών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Για μια ακόμη φορά αναμένεται το πολυνομοσχέδιο σχετικά με την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πολλά λέγονται σχετικά με το τι θα περιλαμβάνει. Το βασικότερο όμως είναι εάν θα επιλυθούν τα προβλήματα που περιείχαν τα προηγούμενα νομοσχέδια και εάν θα αποτελεί ένα νομοσχέδιο το οποίο θα χαρακτηρίζεται από ισότητα και ισονομία απέναντι σε όλες τις ειδικότητες. 

Μέχρι σήμερα η εγκύκλιος Φ.361.22/27/80025/E3 που καθορίζει τη διαδικασία επιλογής Διευθυντών σχολείων αλλά και η διευκρινιστική Φ.361.22/31/81732/E3 που ακολούθησε αναφέρουν ότι: «Σε κάθε περίπτωση, ο επιλεγείς Διευθυντής σχολικής μονάδας θα πρέπει να συμπληρώνει το υποχρεωτικό ωράριο της θέσης του Διευθυντή στη σχολική μονάδα ή το Ε.Κ. που έχει εκλεγεί» ενώ από την άλλη αναφέρεται το εξής: «Υποψήφιοι για τις θέσεις Διευθυντών σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ε.Κ. μπορεί να είναι: αα) Για τις θέσεις Διευθυντών γυμνασίων, ΓΕΛ και ΕΠΑ.Λ., εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ 01 έως και ΠΕ 20, ΠΕ 32 και ΠΕ 33. (Άρθρο 17, παρ.2, περ. γ΄).»

Το ένα έρχεται σε αντίθεση με το άλλο καθώς ο κλάδος ΠΕ15 ο οποίος έχει ενσωματωθεί στον κλάδο ΠΕ80, λόγω της μείωσης των ωρών του μαθήματος στο γυμνάσιο, δεν είναι εφικτό να συμμετάσχουν στην διαδικασία επιλογής στελεχών. Φυσικά μιλάμε για εκπαιδευτικούς με αυξημένα προσόντα, διδακτορικά και μεταπτυχιακά καθώς και επιμορφώσεις, οι οποίοι λόγω του ότι έχουν κριθεί υπεράριθμοι δεν δύνανται να κριθούν ως διευθυντές ή υποδιευθυντές. Θα πρέπει να υπάρξει διευκρίνηση και πρόβλεψη στο καινούριο νομοσχέδιο σχετικά με την επιλογή διευθυντών και υποδιευθυντών προκειμένου να διασφαλίζεται η αρχή της ισότητας μεταξύ των εκπαιδευτικών όλων των κλάδων.

Σε τέτοιες περιπτώσεις κυρίως μικρών σχολείων αλλά και ειδικοτήτων με μονόωρα μαθήματα να συμπεριληφθούν και οι β’ αναθέσεις προκειμένου να ξεπεραστεί αυτός ο σκόπελος διάκρισης. Εάν δεν αλλάξει ο νόμος πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα οι ειδικότητες οι οποίες θα μπορούν να συμμετάσχουν στις κρίσεις θα είναι μόνο οι μαθηματικοί, οι φιλόλογοι και οι φυσικοί. Αυτό θα οδηγήσει συνεπακόλουθα σε μεγαλύτερες ελλείψεις εκπαιδευτικών των τριών αυτών ειδικοτήτων καθώς η επιλογή Διευθυντών σε μικρά σχολεία μόνο από τις τρεις αυτές ειδικότητες σημαίνει αυτομάτως μείωση του πλήρους ωραρίου τους ως εκπαιδευτικών, σε ωράριο Διευθυντών σχολείων. Την ίδια στιγμή πολλοί από τους εκπαιδευτικούς των προηγούμενων πολλών ειδικοτήτων θα παραμένουν με μειωμένο ωράριο, αδυνατώντας όμως να διεκδικήσουν θέσεις Διευθυντών. 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΕ80 (ΠΡΩΗΝ ΠΕ15)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathites-pliroforiki
Πληροφορική στο Γυμνάσιο: Γιατί τα νέα βιβλία δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών
Σοβαρά προβλήματα στα βιβλία πληροφορικής του Γυμνασίου: Τι δεν διδάσκουν σωστά οι συγγραφείς
Πληροφορική στο Γυμνάσιο: Γιατί τα νέα βιβλία δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών
Η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Δόμνα Μιχαηλίδου
Δόμνα Μιχαηλίδου στο alfavita.gr: «Χωρίς προσιτή στέγη δεν υπάρχει πραγματική κοινωνική συνοχή»
Η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, σε συνέντευξή της στο alfavita.gr, ανοίγει τα χαρτιά της για τα σχολικά γεύματα, τα...
Δόμνα Μιχαηλίδου στο alfavita.gr: «Χωρίς προσιτή στέγη δεν υπάρχει πραγματική κοινωνική συνοχή»