Σχετικά με τις ενημερώσεις για την αξιολόγηση, η ΟΛΜΕ, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσειςΔιευθυντών/ντριών διευκρινίζει τα εξής:
Δεν είναι υποχρεωτική η παρουσία σε αυτές των Διευθυντών – Διευθυντριών
Πραγματοποιούνται εκτός ωραρίου
Υπάρχει απόφαση για Απεργία – Αποχή από όλες τις διαδικασίες αξιολόγησης
Η Ομοσπονδία θα αποστείλει σχετικές αποφάσεις με συγκεκριμένα βήματα και δράσεις
Καλούνται οι συνάδελφοι Διευθυντές/Διευθύντριες να προασπίσουν τις αποφάσεις του κλάδου.