Thumbnail
ΕΛΜΕ Ιωαννίνων: "Η κοινωνία μας  δεν χρειάζεται «ελιτίστικα σχολεία», αλλά ποιοτική αναβάθμιση του Δημόσιου Σχολείου"

Τους λόγους για τους οποίους διαφωνεί με την μετατροπή δημοσίων σχολείων σε Πρότυπα, εξηγεί με αναλυτική ανακοίνωση η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων:

Γιατί λέμε όχι στα νέα Πρότυπα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι. Πολλά και σοβαρά θέματα τρέχουν τον τελευταίο καιρό για το μέλλον των σχολείων και της Εκπαίδευσης γενικότερα.

Θέματα για τα οποία η ΕΛΜΕ-Ι δεν μπορεί να μην πάρει θέση αλλά και δεν μπορεί να μην εκφράσει τις θέσεις της ομοσπονδίας μας.

Να ξεκαθαρίσουμε και να επαναλάβουμε την θέση της ομοσπονδίας μας.

Η ΟΛΜΕ, θεωρεί ως απαράδεκτο τον θεσμό των Προτύπων Σχολείων και από σειρά ετών, έχει απαιτήσει την οριστική κατάργησή τους.

Όσον αφορά τα Πειραματικά, οι μαθήτριες και οι μαθητές πρέπει να επιλέγονται μετά από κλήρωση, έτσι ώστε να επιτελείται ο παιδαγωγικός στόχος αυτών των σχολείων. Με την καθιέρωση εισαγωγικών εξετάσεων, βρισκόμαστε ενώπιον μιας διαστρεβλωμένης και αντιπαιδαγωγικής αντίληψης της "αριστείας" στην οποία αναφέρεται η Κυβέρνηση.

Η κοινωνία μας  δεν χρειάζεται «ελιτίστικα σχολεία», αλλά ποιοτική αναβάθμιση του Δημόσιου Σχολείου. Το Υπουργείο οφείλει να θέσει ως προτεραιότητα τις σχολικές μονάδες των δυσπρόσιτων περιοχών, των υπόλοιπων δημόσιων σχολείων που κάθε χρόνο λειτουργούν με μειωμένο αριθμό μαθητών και εκπαιδευτικούς που προσλαμβάνονται τον Δεκέμβρη και όχι φυσικά τα πρότυπα.

Οι εξετάσεις για την εισαγωγή στα Πρότυπα και Πειραματικά Γυμνάσια φέρνουν γονείς και μαθητές σε απόγνωση, καθώς τα παιδιά του δημοτικού αναγκάζονται να καταφεύγουν σε φροντιστήρια από τόσο μικρή ηλικία προκειμένου να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των διαγωνισμών.

Το φαινόμενο αυτό, μόνο εκπαιδευτική διαδικασία για δωδεκάχρονους μαθητές δεν είναι και φυσικά η κατάσταση αυτή είναι γνωστή στο Υπουργείο Παιδείας, αλλά ας είναι καλά η «Αριστεία» και η εμμονή του στις μεθόδους αξιολόγησης.

Αλήθεια συνάδελφοι, θα γίνουν καλύτεροι οι εκπαιδευτικοί όταν αξιολογηθούν; Θα σταματήσει η εισαγωγή «κολεγιοδασκάλων»; Θα μάθουν καλύτερα γράμματα οι μαθητές; Θα κάνουν ακόμα καλύτερο μάθημα οι αξιολογημένοι συνάδελφοι που τώρα δεν μπορούν να κάνουν γιατί πνίγονται μέσα στην μη αξιολογημένη εκπαίδευση; Θα αλλάξουν τα βιβλία και τα μαθήματα προς το καλύτερο γιατί τώρα δεν μπορούν να γίνουν καλύτερα λόγω του ότι δεν μπορούν να τα διαβάσουν οι μη αξιολογημένοι συνάδελφοι; Θα καλυφθούν οι 32000 περίπου θέσεις που καλύπτονται από αναπληρωτές; Θα δοθούν περισσότερα χρήματα στην παιδεία γιατί τώρα δεν αξίζουν να τα δώσουν λόγω του ότι δεν έχουμε αξιολογηθεί και δεν το αξίζουμε; Θα φτιαχτούν τα σχολεία ώστε να μην υπάρχουν τεχνικά προβλήματα με τα κτίρια;

Ας σοβαρευτούν οι ιθύνοντες και ας πάψουν να κοροϊδεύουν την Ελληνική κοινωνία με το ότι η αξιολόγηση δήθεν θα κάνει καλύτερους τους καθηγητές και τους μαθητές και ότι η διαφορετικότητα στους τύπους σχολείων θα φέρει την αριστεία.

Άριστοι μαθητές και εξαίρετοι Εκπαιδευτικοί υπήρχαν πάντα και θα υπάρξουν και στο μέλλον, μέσα σε ένα σωστά οργανωμένο Δημόσιο Σχολείο.

Οι γονείς ξοδεύουν μια ολόκληρη περιουσία προκειμένου να προετοιμαστούν τα παιδιά, για την εισαγωγή τους στα Πρότυπα και Πειραματικά Γυμνάσια. Αλήθεια το Υπουργείο το έχει δει αυτό το θέμα ή απλά σφυρίζει αδιάφορα;

Συνάδελφοι\ισσες θα γίνουμε ίσως γραφικοί για μερικούς, αλλά πιστεύουμε πως τώρα πρέπει να θέσουμε ξεκάθαρα και δυνατά τα αιτήματα και τις διεκδικήσεις μας.

Απαιτούμε:

  • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς τώρα  για την κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών αναγκών. Όχι στο «προσοντολόγιο».

  • Δημόσια κοινωνική ασφάλιση για όλους. Όχι στα σχέδια ιδιωτικοποίησης. Σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας.  Κατάργηση του ν. Κατρούγκαλου - Βρούτση και όλων των αντιασφαλιστικών νόμων.

  • Όχι στην αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Απεργία – Αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης.

  • Όχι στα νέα αντιδραστικά σχέδια για το Λύκειο της αγοράς και των εξεταστικών φραγμών.

  • Οργανικές θέσεις σε όλους. Επαναφορά του ωραρίου στα προ του ΄13 επίπεδα. 20 μαθητές/τμήμα, 15/ΟΠ, 10/εργαστήριο.

  • Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις. Κανείς κάτω από 1.000 ευρώ καθαρά. Αναπλήρωση απωλειών, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού/σύνταξης. Επαναφορά της χαμένης διετίας 2016-2017. Επαναφορά του επιπλέον καταργημένου κλιμακίου για τους Τ.Ε.

  • Αύξηση των δαπανών για την παιδεία και τις ανάγκες των σχολείων στο 5% του προϋπολογισμού ή 15%  του ΑΕΠ.

  • Όχι στην εξίσωση των ιδιωτικών κολεγίων με τα Δημόσια Πανεπιστήμια.

  • Όλα τα προσφυγόπουλα στα σχολεία με επαρκείς υποδομές και αναγκαίες προσλήψεις εκπαιδευτικών.


 

ΕΛΜΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλοσ
ΟΙΕΛΕ: Απλήρωτοι οι εκπαιδευτικοί της Ιονίου Σχολής - Έχουν λάβει μόνο 250 ευρώ για δύο μήνες
Ενώ οι γονείς έχουν εξοφλήσει την προηγούμενη σχολική χρονιά κι έχουν δώσει ήδη προκαταβολή για την ερχόμενη, οι εκπαιδευτικοί έχουν λάβει για...
ΟΙΕΛΕ: Απλήρωτοι οι εκπαιδευτικοί της Ιονίου Σχολής - Έχουν λάβει μόνο 250 ευρώ για δύο μήνες
Παιδιά στη Γάζα
Νέα έκθεση της Διεθνούς Αμνηστίας κατηγορεί το Ισραήλ για «σκόπιμη λιμοκτονία» στη Γάζα
Η οργάνωση τονίζει ότι οι πολιτικές του Ισραήλ οδηγούν όχι μόνο σε επισιτιστική κρίση αλλά σε μια συστηματική κατάρρευση της κοινωνικής και...
Νέα έκθεση της Διεθνούς Αμνηστίας κατηγορεί το Ισραήλ για «σκόπιμη λιμοκτονία» στη Γάζα
Μαρία Φαραντούρη
Αντιδράσεις για την αφιέρωση της Μαρίας Φαραντούρη στη Λίνα Μενδώνη στη Μικρή Επίδαυρο
Το τραγούδι, το οποίο έχει συνδεθεί ιστορικά με την Αντίσταση και τους κοινωνικούς αγώνες, αποτέλεσε αιτία έντονου σχολιασμού στα μέσα κοινωνικής...
Αντιδράσεις για την αφιέρωση της Μαρίας Φαραντούρη στη Λίνα Μενδώνη στη Μικρή Επίδαυρο