Μαθητές σε Κεραμέως: Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο
Απαράδεκτη η εφαρμογή του νομοσχεδίου στο μέσο της σχολικής χρονιάς, λένε οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Δερβενίου στην υπουργό Παιδείας

Επιστολή διαμαρτυρίας στην υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως έστειλαν οι μαθητές της Γ’ τάξης του Γενικού Λυκείου Δερβενίου για τις αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι οποίες προβλέπονται στο νομοσχέδιο που ψηφίστηκε.

Οι μαθητές θεωρούν απαράδεκτη την εφαρμογή ενός νομοσχεδίου που τους επηρεάζει άμεσα στο μέσο της σχολικής χρονιάς και ζητούν την άμεσή απόσυρσή του.

Επιπλέον, ζητούν τη μετέπειτα επανεξέταση του νομοσχεδίου, μετά την λήξη της σχολικής χρονιάς, και ύστερα από επαρκή πληροφόρηση των εκπαιδευτικών και των μαθητών κάθε σχολικής μονάδας.

Τέλος, χαρακτηρίζουν «ανεπίτρεπτο το γεγονός της παντελούς απουσίας ενημέρωσης των σχολείων και των καθηγητών μας για τα συγκεκριμένα μέτρα, μιας και, ακόμη και αν οι αλλαγές δεν αφορούν τις διαδικασίες προετοιμασίας και εξέτασης, αφορούν την δική μας εισαγωγή στις πανεπιστημιακές μονάδες, και ως υποψήφιοι φοιτητές των σχολών αυτών, έχουμε κάθε δικαίωμα πλήρους γνώσης κάθε διαδικασίας που αφορά την είσοδό μας σε αυτές».

Η επιστολή των μαθητών

Αναλυτικά, η επιστολή των μαθητών της Γ’ Τάξης του Γενικού Λυκείου Δερβενίου:

 Κυρία Υπουργέ,

Πήρα την πρωτοβουλία να σας γράψω αυτή την επιστολή διαμαρτυρίας εκ μέρους της Γ’ τάξης του Γενικού Λυκείου Δερβενίου. Μιας τάξης, που όπως και εκατοντάδες άλλες αυτή την στιγμή στη χώρα μας, έρχεται αντιμέτωπη με αλλαγές που δεν ήταν προετοιμασμένη να αντιμετωπίσει.

Διανύουμε μία ιδιαίτερη σχολική χρονιά, μία χρονιά στην οποία αναγκαστήκαμε, εκπαιδευτικοί και μαθητές, να αναθεωρήσουμε τις διαδικασίες μάθησης, μία χρονιά στην οποία η απροσωπία της τηλεκπαίδευσης και οι δυσκολίες που αυτή επέφερε, ήρθαν να προστεθούν στην ήδη υπάρχουσα μοναξιά και αγωνία που χαρακτηρίζει την συγκεκριμένη περίοδο της ζωής μας. Η αβεβαιότητα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες θα εξεταστούμε και θα διεκδικήσουμε μία θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι γεγονός, και εντείνει ακόμη περισσότερο την ήδη δύσκολη κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε.

Μέσα σε όλο αυτό το κλίμα ανησυχίας, η ανακοίνωση του Υπουργείου για τις αλλαγές που θα γίνουν στον τρόπο εισαγωγής μας στις σχολές, πολλαπλασίασε την γενική αναστάτωση μας. Από την πρώτη στιγμή, γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές αισθανθήκαμε, και μπορώ να πω παραμένουμε, ιδιαίτερα μπερδεμένοι, καθώς η ενημέρωση στις εκπαιδευτικές μονάδες των σχολείων ήταν μηδαμινή, και η όποια πληροφόρηση, έγινε μέσω του διαδικτύου. Θεωρούμε ανεπίτρεπτο το γεγονός της παντελούς απουσίας ενημέρωσης των σχολείων και των καθηγητών μας για τα συγκεκριμένα μέτρα, μιας και, ακόμη και αν οι αλλαγές δεν αφορούν τις διαδικασίες προετοιμασίας και εξέτασης, αφορούν την δική μας εισαγωγή στις πανεπιστημιακές μονάδες, και ως υποψήφιοι φοιτητές των σχολών αυτών, έχουμε κάθε δικαίωμα πλήρους γνώσης κάθε διαδικασίας που αφορά την είσοδό μας σε αυτές.

Ακόμη, θεωρούμε απαράδεκτη την εφαρμογή ενός νομοσχεδίου που θα μας επηρεάσει τόσο άμεσα, στο μέσο της σχολικής χρονιάς, λίγους μόνο μήνες πριν την διεξαγωγή των Πανελληνίων εξετάσεων. Ο άκρως ακατάλληλος προγραμματισμός της εφαρμογής του νομοσχεδίου, τόσο κοντά στην ημερομηνία των Πανελλαδικών, αλλά και εν μέσω της κρίσης της πανδημίας του κορονοϊού, δηλώνει την απουσία συνεννόησης με την μαθητική κοινότητα, και δεν δημιουργεί παρά μία σειρά από παρεξηγήσεις και παρανοήσεις από πλευράς των μαθητών. Πιστεύω πως είναι κατανοητό πως τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή θα πρέπει, ως υποψήφιοι πανελληνίων, να εστιάσουμε στην επίδοσή μας στις εξετάσεις, και όχι στην κατανόηση αλλαγών της τελευταίας στιγμής, των οποίων το περιεχόμενο οι περισσότεροι αγνοούσαμε μέχρι προσφάτως, και ορισμένοι εξακολουθούμε να αγνοούμε ακόμη και τώρα. Οι αρμοδιότητες του Υπουργείου Παιδείας κάθε δημοκρατικής κοινωνίας είναι, πρώτα απ’ όλα, η τακτική και οργανωμένη συνεργασία με τους μαθητές και τους καθηγητές, αλλά και η άμεση ενημέρωσή τους για τυχόν μεταβολές στο σύστημα εκπαίδευσης, πόσο μάλλον, όταν οι μεταβολές αυτές πρόκειται να επηρεάσουν τις ζωές μας τόσο σύντομα.

Συνοψίζοντας, σας παραθέτουμε συνοπτικά τα αιτήματά μας, τα οποία παρακαλούμε να εισακουστούν, όπως και οι φωνές της πλειοψηφίας των υπόλοιπων μαθητών της Ελλάδας, που εκφράζουν το κλίμα δυσαρέσκειας που δημιούργησε η ανακοίνωση του νομοσχεδίου. Ζητούμε:

  • την άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου που περιλαμβάνει τις αποφάσεις για την αλλαγή του τρόπου εισαγωγής στα πανεπιστήμια.
  • την μετέπειτα επανεξέταση του νομοσχεδίου, μετά την λήξη της σχολικής χρονιάς, και ύστερα από επαρκή πληροφόρηση των εκπαιδευτικών και των μαθητών κάθε σχολικής μονάδας.

Ευελπιστούμε στην ευαισθησία σας,

η Γ’ τάξη του Γενικού Λυκείου Δερβενίου

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Φροντιστήρια: Στον "αέρα" το άνοιγμά τους

Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Πότε θα γίνουν προσλήψεις, πόσες αναμένονται

Σχολεία: Self-test, τηλεκπαίδευση και άνοιγμα φροντιστηρίων στον ορίζοντα

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Τηλεκπαίδευση-Αρσένης: Η κυβέρνηση διέκοψε δωρεάν ίντερνετ για μαθητές
Τηλεκπαίδευση-Αρσένης: Η κυβέρνηση διέκοψε δωρεάν ίντερνετ για μαθητές
«Πολίτες επικοινώνησαν με τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών τους, και τους απάντησαν ότι η κυβέρνηση δεν ανανέωσε τη δωρεάν χρήση της πλατφόρμας για το...
Τηλεκπαίδευση-Αρσένης: Η κυβέρνηση διέκοψε δωρεάν ίντερνετ για μαθητές
Εμβόλιο Johnson & Johnson: Προσωρινή αναστολή εμβολιασμών στην Ελλάδα
Εμβόλιο Johnson & Johnson: Προσωρινή αναστολή εμβολιασμών στην Ελλάδα
Δεν θα γίνουν εμβολιασμοί με το εμβόλιο Johnson & Johnson στην Ελλάδα μέχρι την ενημέρωση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων την Τρίτη
Εμβόλιο Johnson & Johnson: Προσωρινή αναστολή εμβολιασμών στην Ελλάδα
Η Ζέττα Μακρή στο 6ο Συμπόσιο Γυμνασίων του Δικτύου UNESCO
Η Ζέττα Μακρή στο 6ο Συμπόσιο Γυμνασίων του Δικτύου UNESCO
6ο Μαθητικό Συμπόσιο Γυμνασίων Αττικής του Δικτύου Συνδεδεμένων Σχολείων με την UNESCO με θέμα «Η ανάδυση της Τεχνητής Νοημοσύνης» - «Αυτή είναι...
Η Ζέττα Μακρή στο 6ο Συμπόσιο Γυμνασίων του Δικτύου UNESCO
ΣΥΡΙΖΑ: Ανισότητες και κυβερνητική αποτυχία στο «σχολείο της πανδημίας»
ΣΥΡΙΖΑ: Ανισότητες και κυβερνητική αποτυχία στο «σχολείο της πανδημίας»
Ερώτηση 59 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τα κλειστά σχολεία, τη μεγέθυνση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων και την «αποτυχία της κυβέρνησης στο "σχολείο...
ΣΥΡΙΖΑ: Ανισότητες και κυβερνητική αποτυχία στο «σχολείο της πανδημίας»