Thumbnail
Είμαι θετικός στην πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για αξιολόγηση της Σχολικής μονάδας αν και δεν θα επέλεγα τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά με τα τόσα προβλήματα. Δεν γίνεται συνέχεια να βρίσκουμε δικαιολογίες για να μην εφαρμόσουμε την Αξιολόγηση - Γράφει ο Αθανάσιος Καρακούσης, Διευθυντής του 2ου ΕΠΑΛ Κατερίνης

Ως εκπαιδευτικός από τα πρώτα χρόνια της θητείας μου (1999) άκουγα για την επερχόμενη Αξιολόγηση στο Ελληνικό σχολείο, κυρίως μέσα από τα λόγια παλαιότερων συνάδελφων μου, ανάλογα βέβαια με την πολιτική τοποθέτηση του καθενός με αρνητικά η θετικά σχόλια, αλλά και τις πρώτες τότε απόπειρες της πολιτικής ηγεσίας για την εισαγωγή της στην εκπαίδευση. Ως εργαζόμενος που έχει περάσει και από τον ιδιωτικό τομέα ( Siemens 1996) , πριν το διορισμό μου, αλλά κυρίως ως παιδί αγροτικής οικογένειας ( Χωριό Ράχη, Καπνά και Κεράσια) ποτέ δεν αισθάνθηκα φόβο για τις ικανότητες μου, την εργατικότητα μου η τις γνώσεις μου. Κατά την διάρκεια του Μεταπτυχιακού μου ( ΕΑΠ 2006) ήρθα σε άμεση επαφή με έννοιες όπως η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, Αξιολόγηση και Εταιρική ευθύνη Αργότερα αναλαμβάνοντας και θέσεις ευθύνης (Υποδιευθυντής από το 2011, Διευθυντής από το 2018) η πεποίθηση μου ότι η Αξιολόγηση θα έπρεπε να ενταχθεί στο ελληνικό σχολείο αυξήθηκε.

Παράλληλα όλα αυτά τα χρόνια οι απαιτήσεις της κοινωνίας για εισαγωγή της αξιολόγησης στο Δημόσιο τομέα και το ελληνικό σχολείο αυξανόταν. Η άρνηση επίσης των συνδικαλιστικών μας παρατάξεων διαχρονικά στο θεσμό της Αξιολόγησης (και μην μου πείτε το αντίθετο), δεν βοηθούσε στην καλή φήμη του Έλληνα εκπαιδευτικού. Αντίθετα στη θητεία μου γνώρισα συναδέλφους που ήταν και είναι θετικοί σε μια τέτοια εξέλιξη και στο προηγούμενο σχολείο μου υλοποιήσαμε μια τέτοια διαδικασία αυτό αξιολόγησης της σχολικής μονάδας ( 1ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΊΝΗΣ, 2012-13). Στη σημερινή πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για αξιολόγηση της Σχολικής μονάδας είμαι θετικός αν και δεν θα επέλεγα τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά με τα τόσα προβλήματα ( Πανδημία, Τηλεκπαίδευση, αγωνία για μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς). Θεωρώ ως δημόσιοι λειτουργοί της εκπαίδευσης θα πρέπει να εφαρμόσουμε τα ΦΕΚ, τις εγκυκλίους του Υπουργείου σκεπτόμενοι και την απαίτηση της κοινωνίας. Δεν γίνεται συνέχεια να βρίσκουμε δικαιολογίες για να μην εφαρμόσουμε την Αξιολόγηση.

Με απλά λόγια Αξιολόγηση σημαίνει καταμέτρηση, και σχεδιασμό για βελτίωση. Με αυτή την έννοια δεν θα πρέπει να είμαστε αντίθετοι. Είμαι αντίθετος στις συνδικαλιστικές πρακτικές περί αποχής, και πιστεύω ότι η εκπαιδευτική κοινότητα θα πρέπει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Η κοινωνία ( γονείς, μαθητές, φορολογούμενοι πολίτες) μας βλέπουν και την καλή φήμη που φτιάξαμε τον τελευταίο χρόνο ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες των μαθητών μας μέσα από την Τηλεκπαίδευση πρέπει να την διατηρήσουμε.

Καρακούσης Αθανάσιος

Καθηγητής Πληροφορικής
Διευθυντής 2ου ΕΠΑΛ Κατερίνης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ναρκω
Κρήτη: Γονείς έστελναν τον 17χρονο γιο τους στο σχολείο να πουλήσει ναρκωτικά
Συνελήφθη η 52χρονη μητέρα του ανηλίκου, ενώ σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος του 52χρονου πατέρα για παραβάσεις της νομοθεσίας περί ναρκωτικών,...
Κρήτη: Γονείς έστελναν τον 17χρονο γιο τους στο σχολείο να πουλήσει ναρκωτικά
απινι
Το Γυμνάσιο Βερδικούσας αποκτά απινιδωτή χάρη στη δωρεά του Συνεταιρισμού Αιγοπροβατοτρόφων

Το Γυμνάσιο Λ.Τ. Βερδικούσας ευχαριστεί τον Συνεταιρισμό Αιγοπροβατοτρόφων Ελασσόνας “ΓΑΛΑ ΕΛΑΣΣ” για τη δωρεά...

Το Γυμνάσιο Βερδικούσας αποκτά απινιδωτή χάρη στη δωρεά του Συνεταιρισμού Αιγοπροβατοτρόφων
ρευμα
Σοβαρά προβλήματα σε νηπιαγωγεία της Ηλιούπολης από τις πλημμύρες - Εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ελλείψεις και ζητούν άμεσα αντιπλημμυρικά μέτρα
«Δεν θα δεχτούμε δικαιολογίες»: Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Ηλιούπολης ζητά άμεσες παρεμβάσεις
Σοβαρά προβλήματα σε νηπιαγωγεία της Ηλιούπολης από τις πλημμύρες - Εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ελλείψεις και ζητούν άμεσα αντιπλημμυρικά μέτρα