Thumbnail
Είμαι θετικός στην πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για αξιολόγηση της Σχολικής μονάδας αν και δεν θα επέλεγα τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά με τα τόσα προβλήματα. Δεν γίνεται συνέχεια να βρίσκουμε δικαιολογίες για να μην εφαρμόσουμε την Αξιολόγηση - Γράφει ο Αθανάσιος Καρακούσης, Διευθυντής του 2ου ΕΠΑΛ Κατερίνης

Ως εκπαιδευτικός από τα πρώτα χρόνια της θητείας μου (1999) άκουγα για την επερχόμενη Αξιολόγηση στο Ελληνικό σχολείο, κυρίως μέσα από τα λόγια παλαιότερων συνάδελφων μου, ανάλογα βέβαια με την πολιτική τοποθέτηση του καθενός με αρνητικά η θετικά σχόλια, αλλά και τις πρώτες τότε απόπειρες της πολιτικής ηγεσίας για την εισαγωγή της στην εκπαίδευση. Ως εργαζόμενος που έχει περάσει και από τον ιδιωτικό τομέα ( Siemens 1996) , πριν το διορισμό μου, αλλά κυρίως ως παιδί αγροτικής οικογένειας ( Χωριό Ράχη, Καπνά και Κεράσια) ποτέ δεν αισθάνθηκα φόβο για τις ικανότητες μου, την εργατικότητα μου η τις γνώσεις μου. Κατά την διάρκεια του Μεταπτυχιακού μου ( ΕΑΠ 2006) ήρθα σε άμεση επαφή με έννοιες όπως η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, Αξιολόγηση και Εταιρική ευθύνη Αργότερα αναλαμβάνοντας και θέσεις ευθύνης (Υποδιευθυντής από το 2011, Διευθυντής από το 2018) η πεποίθηση μου ότι η Αξιολόγηση θα έπρεπε να ενταχθεί στο ελληνικό σχολείο αυξήθηκε.

Παράλληλα όλα αυτά τα χρόνια οι απαιτήσεις της κοινωνίας για εισαγωγή της αξιολόγησης στο Δημόσιο τομέα και το ελληνικό σχολείο αυξανόταν. Η άρνηση επίσης των συνδικαλιστικών μας παρατάξεων διαχρονικά στο θεσμό της Αξιολόγησης (και μην μου πείτε το αντίθετο), δεν βοηθούσε στην καλή φήμη του Έλληνα εκπαιδευτικού. Αντίθετα στη θητεία μου γνώρισα συναδέλφους που ήταν και είναι θετικοί σε μια τέτοια εξέλιξη και στο προηγούμενο σχολείο μου υλοποιήσαμε μια τέτοια διαδικασία αυτό αξιολόγησης της σχολικής μονάδας ( 1ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΊΝΗΣ, 2012-13). Στη σημερινή πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για αξιολόγηση της Σχολικής μονάδας είμαι θετικός αν και δεν θα επέλεγα τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά με τα τόσα προβλήματα ( Πανδημία, Τηλεκπαίδευση, αγωνία για μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς). Θεωρώ ως δημόσιοι λειτουργοί της εκπαίδευσης θα πρέπει να εφαρμόσουμε τα ΦΕΚ, τις εγκυκλίους του Υπουργείου σκεπτόμενοι και την απαίτηση της κοινωνίας. Δεν γίνεται συνέχεια να βρίσκουμε δικαιολογίες για να μην εφαρμόσουμε την Αξιολόγηση.

Με απλά λόγια Αξιολόγηση σημαίνει καταμέτρηση, και σχεδιασμό για βελτίωση. Με αυτή την έννοια δεν θα πρέπει να είμαστε αντίθετοι. Είμαι αντίθετος στις συνδικαλιστικές πρακτικές περί αποχής, και πιστεύω ότι η εκπαιδευτική κοινότητα θα πρέπει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Η κοινωνία ( γονείς, μαθητές, φορολογούμενοι πολίτες) μας βλέπουν και την καλή φήμη που φτιάξαμε τον τελευταίο χρόνο ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες των μαθητών μας μέσα από την Τηλεκπαίδευση πρέπει να την διατηρήσουμε.

Καρακούσης Αθανάσιος

Καθηγητής Πληροφορικής
Διευθυντής 2ου ΕΠΑΛ Κατερίνης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Γυναίκα που πέτυχε στις πανελλήνιες 2025
Μητέρα και υποψήφια φοιτήτρια: Η Ευαγγελία Μαρίνου «διπλασιάζει» τη χαρά της με 15.950 μόρια και ένα μωρό καθ’ οδόν
Η Ευαγγελία Μαρίνου όχι μόνο σημείωσε σημαντική επιτυχία στις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2025, αλλά ετοιμάζεται και για τον πιο όμορφο ρόλο της ζωής της –...
Μητέρα και υποψήφια φοιτήτρια: Η Ευαγγελία Μαρίνου «διπλασιάζει» τη χαρά της με 15.950 μόρια και ένα μωρό καθ’ οδόν
tritsi
5 πράσινες οάσεις στην Αττική για βόλτες, περίπατο και άθληση
Τα πάρκα και τα άλση αυτά προσφέρουν την ευκαιρία να απολαύσετε την επαφή με τη φύση χωρίς να χρειαστεί να απομακρυνθείτε πολύ από την πόλη.
5 πράσινες οάσεις στην Αττική για βόλτες, περίπατο και άθληση