Εκπαιδευτικοί: Να ανακληθεί η εγκύκλιος για μετακινήσεις αναπληρωτών
Εκπαιδευτικοί: Ζητούν να ανακληθεί η εγκύκλιος για μετακίνηση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών από τα Τμήματα Ένταξης σε ΣΜΕΑΕ

Σε κοινή δήλωση προχώρησαν οι εκπρόσωποι των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ – ΚΙΝΗΣΕΩΝ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ Π. Ε. στο Δ.Σ. της ΔΟΕ, Γιάννης Αναγνωσταράς και Άννα Μάγια Σταυροπούλου, κάνοντας λόγο για «πολιτική κοινωνικών διακρίσεων» από πλευράς του υπουργείου Παιδείας.

Στη δήλωσή τους ζητούν να ανακληθεί τώρα η εγκύκλιος για μετακίνηση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών από τα Τμήματα Ένταξης σε ΣΜΕΑΕ (Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης).

«Αντί για προσλήψεις και μόνιμους διορισμούς, προκρίνεται η «κινητικότητα» υπαλλήλων του δημοσίου προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι τεράστιες ελλείψεις στα δημόσια πλαίσια ειδικής εκπαίδευσης» προσθέτουν στη δήλωσή τους.

Αναλυτικά, η κοινή δήλωση του Γιάννη Αναγνωσταρά  και  της Άννας Μάγιας Σταυροπούλου:

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ από πλευράς του Υπουργείου ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ /Ή ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ καλά κρατεί!

ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ ΤΩΡΑ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 ΑΠΟ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ  ΣΕ Σ.Μ.Ε.Α.Ε.

Με ημερομηνία 12/2/2021, αρ. πρωτ. 17646/ΓΔ5 και ως εξαιρετικά επείγον το Υπ. Παιδείας δίνει τη δυνατότητα στους Διευθυντές Εκπαίδευσης να «προβούν σε τροποποίηση των αποφάσεων τοποθέτησης των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τα Τμήματα Ένταξης, ανεξαρτήτως φορέα χρηματοδότησης, προκειμένου εκείνοι να τοποθετηθούν σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε».

Για τρίτη φορά στη θητεία αυτού του Υπουργείου γίνεται «μετακίνηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών» από μια ειδική δομή σε άλλη. Η πρώτη ήταν το Μάιο του 2020 (εγκύκλιος 51382/ΓΔ4/ 05/05/2020), όπου με ευθύνη των Περιφερειακών Διευθυντών μετακινήθηκαν μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και Ειδικό Εκπαιδευτικό προσωπικό στα ΚΕΣΥ. Η δεύτερη φορά που επιχειρήθηκε αυτό ήταν το Νοέμβριο του 2020 (εγκύκλιος 159362/E1/20/11/20), κατά τη διάρκεια του πρώτου κλεισίματος των σχολείων, όπου δόθηκε η αρμοδιότητα στους Διευθυντές Εκπαίδευσης να μετακινήσουν, μόνο αναπληρωτές αυτή τη φορά, εκπαιδευτικούς από τα τμήματα ένταξης στα ειδικά σχολεία.

Με τον τρόπο αυτό πιστοποιείται, πέραν όλων των άλλων, και η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ από πλευράς του υπουργείου ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ /Ή ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.

Αντί για προσλήψεις και μόνιμους διορισμούς, προκρίνεται η «κινητικότητα» υπαλλήλων του δημοσίου προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι τεράστιες ελλείψεις στα δημόσια πλαίσια ειδικής εκπαίδευσης. Η προσφιλής «μετακίνηση» εκπαιδευτικών ακολουθεί την πεπατημένη του Υπ.Υγείας, όπου και εκεί (είτε για τιμωρητικούς είτε για λόγους ελλείψεων) μετακινούνται γιατροί και νοσηλευτές ανά την επικράτεια, προκειμένου να καλυφτούν χρόνιες ελλείψεις προσωπικού.

Αυτές οι πρακτικές ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ. Η κυβέρνηση της ΝΔ, πιστή στις οδηγίες ΕΕ-ΟΟΣΑ  όχι μόνο μειώνει τις δαπάνες που έχουν ανάγκη η υγεία και η παιδεία, αλλά ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ καλλιεργήσει ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΑΠΟΔΟΧΗΣ αυτών των επιλογών ως μονόδρομο για την πανδημία και τις ελλείψεις σε παιδεία και υγεία.

Το υπουργείο ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙ για την τεράστια επιτυχία της εξ απόστασης «εκπαίδευσης», όταν στα διαστήματα των ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΝ ΕΓΚΛΕΙΣΜΩΝ δεν αρκείται απλά να στοιβάζει τους μαθητές των ΤΕ στα πίσω θρανία, ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΕΙ ΕΚΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ.

Στο μέλλον, κάθε φορά που η εκάστοτε κυβέρνηση θα επιλέγει νέες περικοπές λόγω της υποχρηματοδότησης, το προσωπικό θα μετακινείται υποχρεωτικά από σχολείο σε σχολείο και από δομή σε δομή!! Ο χώρος της ειδικής αγωγής είναι το πείραμα για τη ρευστοποίηση και της γενικής αγωγής.

Η κυβέρνηση αντί να πάρει όλα τα απαιτούμενα μέτρα για να υπάρχει το απαραίτητο μόνιμο προσωπικό στις δομές της ειδικής αγωγής, ικανοποιώντας το αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος για μαζικούς μόνιμους διορισμούς/μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών  αποκλειστικά με το πτυχίο και την προϋπηρεσία, προσπαθεί να «βουλώσει» τα κενά, που η πολιτική της δημιουργεί, κάθε φορά προκρίνοντας διαφορετικές δομές (πριν ήταν τα ΚΕΣΥ που χρειάζονταν προσωπικό, τώρα τα ειδικά σχολεία).

Γνωρίζουν τις ανάγκες από την αρχή. Οφείλουν να στηρίξουν όλες τις δομές της ειδικής εκπαίδευσης όχι με αναγκαστικές μετακινήσεις, αλλά με διορισμούς.

Καταγγέλλουμε την πολιτική κοινωνικών διακρίσεων των μαθητών με αναπηρία/ ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Καταγγέλλουμε το Υπ. Παιδείας που με μηδενικό κόστος επιχειρεί να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις των ειδικών σχολείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό με ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ αναπληρωτών εκπαιδευτικών από τα τμήματα ένταξης. Η κίνηση αυτή αποτελεί ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΑΞΗΣ επ’ αόριστον, πλήττει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών των τμημάτων ένταξης που δίνουν καθημερινό αγώνα μαζί με τους εκπαιδευτικούς για ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση. Επιπλέον, αποτελεί μια ακόμα επίθεση στο δικαίωμα για σταθερό, έστω και για συγκεκριμένο διάστημα, εργασιακό περιβάλλον, των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ανοίγει το δρόμο για μετακινήσεις και άλλων ομάδων εκπαιδευτικών στο μέλλον.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗ ΔΟΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ

ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ.

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες 2021: Πως υπολογίζονται τα μόρια

Σπύρος Γραμμένος: Στα 13 μου με βίασε οικογενειακός φίλος

Ανοικτά σχολεία τον Απρίλιο χωρίς καθόλου διακοπές το Πάσχα

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ LTE με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!)

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

σχετικά άρθρα

Εκπαιδευτικοί: Κατά την υπουργό Παιδείας, όλα είναι τέλεια!
Εκπαιδευτικοί: Κατά την υπουργό Παιδείας, όλα είναι τέλεια!
Η Δημοκρατική Συνεργασία εκπαιδευτικών θεωρεί προσχηματική την συνάντηση Κεραμέως - ΔΟΕ, αφού η υπουργός Παιδείας προχώρησε σε έναν απολογισμό του...
Εκπαιδευτικοί: Κατά την υπουργό Παιδείας, όλα είναι τέλεια!
Τηλεκπαίδευση: Έγινε σεισμός κυρία Κεραμέως... Το μάθατε;
Τηλεκπαίδευση: Έγινε σεισμός κυρία Κεραμέως... Το μάθατε;
Το υπουργείο Παιδείας κάλεσε τους εκπαιδευτικούς στη Θεσσαλία να προχωρήσουν σε μαθήματα τηλεκπαίδευσης, δεύτερη μέρα μετά τον σεισμό, ενώ τελικά...
Τηλεκπαίδευση: Έγινε σεισμός κυρία Κεραμέως... Το μάθατε;