Σχολεία - Βατόπουλος: Μεγάλη η διασπορά σε παιδιά και εφήβους
Σχολεία: Ο ρόλος της βρετανικής μετάλλαξης στα παιδιά - «Όσο λιγότερα παιδιά είναι στις τάξεις, τόσο καλύτερα» είπε ο καθηγητής Αλκιβιάδης Βατόπουλος

Για τη ραγδαία αύξηση κρουσμάτων σε παιδιά από 0 έως 17 ετών στο διάστημα Σεπτεμβρίου του 2020 και Φεβρουαρίου του 2021, ο καθηγητής Μικροβιολογίας και μέλος της επιτροπής των ειδικών Αλκιβιάδης Βατόπουλος είπε ότι «αυτό ισχύει και τεκμηριώθηκε αυτές τις μέρες. Δηλαδή, αυτές τις μέρες τεκμηριώθηκε ότι κάποιες συρροές σε κάποια σχολεία που είναι περισσότερες απ’ ό,τι είχαμε παλιότερα και επίσης τεκμηριώθηκε ότι παρ’ όλο που τα παιδιά εξακολουθούν να κολλάνε δυσκολότερα, έχουμε κρούσματα και σε παιδιά. Δηλαδή, αρχίσαμε να έχουμε κάποιες λίγες συρροές σε σχολεία, σε παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία».

«Υπάρχει η τάση ότι τα σχολεία πρέπει να λειτουργούν για λόγους που τους ξέρουμε όλοι. Από εκεί και πέρα άνοιξαν τα σχολεία και είδαμε αυτό το φαινόμενο» δήλωσε.

Σε ερώτηση αν εξετάζεται να κλείσουν ξανά τα σχολεία σε όλη τη χώρα, απάντησε ότι «αυτό θα το δούμε από την πορεία της επιδημίας».

«Για τα σχολεία ίσως παίζει ρόλο και το βρετανικό στέλεχος, όπου φαίνεται ότι είναι λίγο πιο μεταδοτικό και η λίγο μεγαλύτερη μεταδοτικότητα αντανακλά στα παιδιά» συμπλήρωσε.

Σε περίπτωση που τα τμήματα στα σχολεία ήταν ολιγομελή και οι συνθήκες ήταν διαφορετικές, υποστήριξε ότι «αυτό είναι σαφές, το έχουμε πει κατ’ επανάληψη ότι όσο λιγότερα παιδιά είναι στις τάξεις, τόσο καλύτερα».

maska-pc-koronoios-tilekpaideusi.jpg

Lockdown: «Αυξήθηκαν δραματικά οι εισαγωγές στα νοσοκομεία»

Αναφερόμενος στις χθεσινές αποφάσεις της επιτροπής για το lockdown, o καθηγητής Αλκιβιάδης Βατόπουλος ισχυρίστηκες πως «αυτές είναι δύσκολες αποφάσεις πάντα, διότι πλέον είναι κατανοητό ότι η μεγάλη επίδραση που έχουν στην κοινωνία, στην οικονομία και γενικώς στον κόσμο και συνεπώς πάντα ισορροπούν ανάμεσα σε αυτό που λέμε υγειονομικά ασφαλές και στον ρεαλισμό και στην προσπάθεια να ταλαιπωρηθεί το λιγότερο δυνατόν η κοινωνία».

«Αυξήθηκαν δραματικά οι εισαγωγές στα νοσοκομεία. Αυτό ήταν το καινούριο. Μέσα στο Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα αυξήθηκαν δραματικά. Αυτά τα πράγματα πρέπει κανείς να τα προλαμβάνει πολύ νωρίς. Συνεπώς, και την Παρασκευή πολλοί από εμάς έλεγαν ότι έπρεπε από τότε να γίνει το lockdown. Επικράτησε η άποψη να περιμένουμε μερικές μέρες μπας και το πράγμα είναι λίγο πιο ομαλό απ’ ότι φαίνεται» ανέφερε.

«Υπήρχαν δύο απόψεις μήπως πρέπει να το κάνουμε τώρα ή μήπως πρέπει να περιμένουμε μερικές μέρες. Επικράτησε το να περιμένουμε μερικές μέρες και αποδείχτηκε ότι δεν είχε νόημα τελικά και έπρεπε να γίνει αυτό που έγινε» πρόσθεσε.

Για την απόφαση του lockdown για 14 μέρες, επισήμανε ότι «είναι καταρχήν για 14 μέρες, ελπίζουμε να μαζευτεί κάπως το πράγμα. Θα δούμε πώς θα πάνε τα πράγματα, δεν μπορούμε να προβλέψουμε. Μετά από ένα χρόνο, νομίζω πως έχει γίνει κατανοητό πόσο απρόβλεπτη είναι η επιδημία».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio paideias
Υπουργείο Παιδείας: Τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης (Πίνακες)
Σύμφωνα με το  Υπουργείο Παιδείας τα συνολικά κενά εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ανέρχονται σε 2.785 και 2.907 στη Δευτεροβάθμια...
Υπουργείο Παιδείας: Τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης (Πίνακες)
μαθητες επί χουντας
Δικτατορία και Σχολείο: Οι αποκαλύψεις ενός σχολικού αρχείου
Η παρούσα διπλωματική εργασία προσεγγίζει την περίοδο της δικτατορίας (1967-74) στη χώρα μας αξιοποιώντας το σχολικό αρχείο. Ειδικότερα επιχειρεί να...
Δικτατορία και Σχολείο: Οι αποκαλύψεις ενός σχολικού αρχείου