Αιφνιδιαστική επέκταση ωραρίου των νηπιαγωγών
Ωράριο εκπαιδευτικών. Δυστυχώς, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ σχεδόν κάθε μέρα επιφυλάσσει και ένα αντιεκπαιδευτικό μέτρο.

Ωράριο εκπαιδευτικών. Αιφνιδιαστικά η Υφυπουργός Παιδείας κ. Μακρή, με απόφαση που υπέγραψε και δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, τροποποιεί την ώρα αποχώρησης των νηπίων που φοιτούν στο Βασικό Υποχρεωτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου  από 13:00 ώρα σε 13:10.

Το ωράριο και οι υποχρεώσεις των νηπιαγωγών είναι ήδη επιβαρυμένα από τις πολιτικές που εφαρμόστηκαν, διαχρονικά, χωρίς κανένα σχέδιο και όραμα για το δημόσιο νηπιαγωγείο.

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προχώρησε στη συγκεκριμένη απόφαση χωρίς να μπει καν στον κόπο να αιτιολογήσει τους λόγους που οδηγούν σ’ αυτή την επιλογή. Τα ερωτήματα που προκύπτουν και στα οποία είναι υποχρεωμένη να απαντήσει είναι συγκεκριμένα:

-  Αν πρόκειται για την αποφυγή συγχρωτισμού κατά την αποχώρηση των νηπίων, γιατί δεν εμπιστεύεται τις/τους συναδέλφους σχετικά με την τήρηση των οδηγιών του ΥΠΑΙΘ και του ΕΟΔΥ όπως γίνεται στα δημοτικά σχολεία;

-  Τι θα γίνει με τα συστεγαζόμενα, από τη στιγμή που θα σχολάνε σχεδόν την ίδια ώρα δημοτικά και νηπιαγωγεία; Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την κλιμακωτή αποχώρηση που η ίδια η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ με εμφατικότητα παίζει στα ΜΜΕ, ως ένα από τα βασικά μέτρα αποτροπής του συγχρωτισμού μαθητών και γονέων.

-  Οι γονείς που έχουν παιδί και στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό πώς θα βρίσκονται τον ίδιο χρόνο σε δύο διαφορετικά σημεία να παραλάβουν τα παιδιά τους κατά την αποχώρηση;

-  Η επέκταση του ωραρίου κατά 10 λεπτά κάθε μέρα ισοδυναμεί με 1 ολόκληρη διδακτική ώρα την εβδομάδα… Άρα προχωρά σιωπηρά σε επέκταση του διδακτικού ωραρίου των νηπιαγωγών. Πότε υπήρξε συζήτηση και ενημέρωση με την εκπαιδευτική κοινότητα πάνω σ’ αυτό το ζήτημα και ποιοι λόγοι το επιβάλλουν;

νηπιαγωγείο, ωράριο νηπιαγωγών

Δυστυχώς, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ σχεδόν κάθε μέρα επιφυλάσσει και ένα αντιεκπαιδετικό μέτρο. Δηλώνουμε πως δε θα αποδεχτούμε την αύξηση του ωραρίου από την πίσω πόρτα με οποιονδήποτε εύσχημο τρόπο και να χρησιμοποιήσει η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και ζητάμε να πάρει πίσω την απαράδεκτη απόφαση.

Μήπως όμως και αυτή η κίνηση εντάσσεται στα ευρύτερα σχέδια περί αύξησης του ωραρίου των εκπαιδευτικών, ενός ωραρίου που είναι ήδη από τα υψηλότερα συγκριτικά και με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες. 

Ένα σχέδιο που βρίσκεται σε εξέλιξη και το έδαφος στρώνεται με συστηματικό τρόπο από τα φιλικά προς την κυβέρνηση ΜΜΕ και την έκθεση Πισσαρίδη ενώ η πανδημία προσφέρει ένα «ευνοϊκό» τοπίο για όλες τις αντιδραστικές απορρυθμίσεις που σκοπεύουν να περάσουν;

Καλούμε τους Συναδέλφους και τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών σε επαγρύπνηση. Παράλληλα το ΔΣ της ΔΟΕ να αναδείξει το θέμα με βάση και την συνολικότερη αντίδραση του Κλάδου σε όσα έχει διακηρύξει η κυβέρνηση πως θα φέρει το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα και να απαιτήσει την απόσυρση της απαράδεκτης και αντιεκπαιδευτικής αυτής ρύθμισης.

 Αυτόνομο ΔΙΚΤΥΟ Εκπαιδευτικών

Αγωνιστικών, Προοδευτικών και Ενωτικών Κινήσεων Π.Ε.

 ΕΝΟΤΗΤΑ - ΑΓΩΝΑΣ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ


Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών: Τι αναμένεται τους επόμενους μήνες

Ξεκινά το Φεβρουάριο η αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων - Στα σκαριά το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών - Πώς θα αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί

Στο επόμενο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας προχωράει η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης, σύμφωνα με όσα δήλωσε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.

«Η πρόθεση μας είναι να ισχύσει από το αμέσως επόμενο σχολικό έτος η αξιολόγηση και μόλις ψηφιστεί να ξεκινήσει η διαδικασία για την ανάδειξη των νέων στελεχών εκπαίδευσης», σημείωσε η υπουργός.

Η ίδια συμπλήρωσε ότι «κάθε αξιολογούμενος θα αξιολογείται από τουλάχιστον δύο αξιολογητές, ενώ η αξιολόγηση θα οργανώνεται σε δύο διαφορετικά πλαίσια τα οποία έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και κριτήρια.

Συνολική (summative) αξιολόγηση για τα στελέχη της εκπαίδευσης οποία συνδέεται με την έρευνα για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας και διαμορφωτική formative αξιολόγηση για τους εκπαιδευτικούς.

Κάθε εκπαιδευτικός και στέλεχος εκπαίδευσης θα έχει τον προσωπικό του ηλεκτρονικό φάκελο, στον οποίο θα καταχωρίζονται ανάμεσα σε άλλα στοιχεία άσκησης του εκπαιδευτικού/διοικητικού του έργου, θα προβλέπεται συνέντευξη μεταξύ αξιολογούμενου και αξιολογητή, καθώς και προγραμματισμένες παρατηρήσεις διδασκαλίας μαθημάτων».

Τι αναμένεται τους επόμενους μήνες

Για την προετοιμασία της πρώτης Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, για το σχολικό έτος 2020-21, το υπουργείο Παιδείας έχει θέσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Πιο αναλυτικά:

Οι διευθυντές/-ντριες των σχολείων, μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2021, συγκαλούν ειδική συνεδρίαση για την ενημέρωση του Συλλόγου Διδασκόντων σχετικά με το νέο σύστημα αξιολόγησης των σχολικών μονάδων

Η συνέχεια του άρθρου εδώ...

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Χωρίς προαγωγικές εξετάσεις φέτος σε Γυμνάσια-Λύκεια

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ LTE με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!)

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

σχετικά άρθρα

Κακοποίηση παιδιών: Όχι στη συγκάλυψη σε εκπαιδευτικά ιδρύματα
Κακοποίηση παιδιών: Όχι στη συγκάλυψη σε εκπαιδευτικά ιδρύματα
Αρσάκεια: Όχι στη συγκάλυψη της κακοποίησης παιδιών σε εκπαιδευτικά ιδρύματα λένε οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις Δευτεροβάθμιας...
Κακοποίηση παιδιών: Όχι στη συγκάλυψη σε εκπαιδευτικά ιδρύματα
Δεκάδες μετασεισμοί στην Ελασσόνα - 4,1 Ρίχτερ ο τελευταίος
Δεκάδες μετασεισμοί στην Ελασσόνα - 4,1 Ρίχτερ ο τελευταίος
Περισσότεροι από 20 μετασεισμοί άνω των 3 Ρίχτερ μετά τον τελευταίο σεισμό των 5,9 Ρίχτερ καταγράφηκαν κατά τη διάρκεια της νύχτας στην Ελασσόνα
Δεκάδες μετασεισμοί στην Ελασσόνα - 4,1 Ρίχτερ ο τελευταίος
Αξιολογία και αξιολόγηση (Α΄Μέρος)
Αξιολογία και αξιολόγηση (Α΄Μέρος)
Γράφει για την αξιολόγηση ο Γιάννης Σπυράλατος είναι Θεολόγος, Φιλόλογος και Ιστορικός της Φιλοσοφίας, μέλος του ‘’Εκπαιδευτικού Ομίλου’’ και της ΣΕ...
Αξιολογία και αξιολόγηση (Α΄Μέρος)