Κλείνουν τα κομμωτήρια για να ανοίξουν τα σχολεία στις 11/1 χωρίς κανένα μέτρο προστασίας
Ανοίγουν, δεν ανοίγουν τα σχολεία, κάθε μέρα, η ίδια κουβέντα για την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας

Ανοίγουν, δεν ανοίγουν τα σχολεία, κάθε μέρα, η ίδια κουβέντα για την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας.

Είναι φανερό ότι παίζουν την κολοκυθιά με τις ημερομηνίες επανέναρξης και την χρησιμοποίηση της γνώμης των «ειδικών» κατά το δοκούν.

Να θυμίσουμε ότι τα σχολεία έκλεισαν από το ΥΠΑΙΘ εδώ και δυο περίπου μήνες για να περιοριστεί η διασπορά του ιού, αν και μέχρι τότε η κ. Κεραμέως έκλεινε σε όλες τις πτώσεις στις δηλώσεις και τις συνεντεύξεις της ότι «στα σχολεία δεν κολλάει».

Εδώ και μέρες η συζήτηση για την επαναλειτουργία τους, με την ευγενική προσφορά των προθύμων πετσοταϊσμένων ΜΜΕ, περιορίζεται στις ημερομηνίες χωρίς να γίνεται καθόλου λόγος για τους όρους για την ασφαλή από εδώ και πέρα επάνοδο μαθητών και εκπαιδευτικών στην τάξη.

Σήμερα Σάββατο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας ανακοίνωσε ότι «Από αύριο, Κυριακή 3 Ιανουαρίου και 6:00 το πρωί, μέχρι τις 6:00 το πρωί της Δευτέρας 11 Ιανουαρίου, μένουμε και πάλι σπίτι, καθώς αναστέλλεται η λειτουργία όλων των δραστηριοτήτων και υπηρεσιών που είχαν σταδιακά επιτραπεί πριν από τα Χριστούγεννα».

Και συνέχισε: «Επιβάλλεται, συνεπώς, να κάνουμε ό,τι παραπάνω μπορούμε για να βελτιώσουμε την επιδημιολογική κατάσταση στη χώρα. Ώστε να ξαναγυρίσουμε, σταδιακά, σε μια μορφή κανονικότητας. Και, πρώτα από όλα, να μπορέσουν τα παιδιά μας να επιστρέψουν στα σχολεία. Και έτσι, από 11 Ιανουαρίου, να ξαναχτυπήσει το κουδούνι σε όλα τα σχολεία της χώρας. Και οι μαθητές όλων των βαθμίδων να επιστρέψουν με ασφάλεια στα θρανία τους». 

Και για όποιον δεν καταλαβαίνει να σημειώσουμε ότι η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ όλο αυτό το διάστημα δεν έκανε τίποτα προκειμένου να συνεχιστεί η διά ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία, με όλα τα αναγκαία μέσα προστασίας, όπως ακριβώς δεν έκανε και κανενός είδους προετοιμασία και το διάστημα Μάϊου - Αυγούστου, μετά την εμπειρία από το πρώτο κλείσιμο των σχολείων (11 Μαρτίου έως 11 Μαΐου 2020).

Και όταν λέμε προετοιμασία εννοούμε όσα σωστά σημείωναν όλοι οι φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και εκείνοι οι λοιμωξιολόγοι που δεν προσάρμοζαν την επιστημονική τους άποψη στις επιλογές της κυβέρνησης.

Δηλαδή, αραίωση των μαθητών στις σχολικές τάξεις με προσλήψεις εκπαιδευτικών και εξασφάλιση αιθουσών, δωρεάν τεστ στους εκπαιδευτικούς και πρωτόκολλα ιχνηλάτησης και αντιμετώπισης τυχόν κρουσμάτων στα σχολεία, τέτοια που να αντιμετωπίζεται άμεσα το όποιο πρόβλημα παρουσιαζόταν.

Με άλλα λόγια, τα σχολεία θα ανοίξουν - όταν ανοίξουν - χωρίς να έχει αλλάξει τίποτα από τότε που έκλεισαν, και ενώ υπάρχει ήδη προβληματισμός και μεταξύ των επιστημόνων για ένα ενδεχόμενο τρίτο κύμα της πανδημίας!

Χωρίς να αλλάξει τίποτα; Για να είμαστε ακριβείς δεν θα έχει αλλάξει τίποτα όσον αφορά στην ασφάλεια εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων και στην απρόσκοπτη ζωντανή εκπαιδευτική λειτουργία, θα έχουν αλλάξει όμως πολλά και δραματικά στη δημόσια εκπαίδευση, στο δικαίωμα μόρφωσης των μαθητών και στους όρους εργασίας των εκπαιδευτικών.

Γιατί είναι αλήθεια ότι το ΥΠΑΙΘ έδειξε καλά αντανακλαστικά για να εκμεταλλευτεί την πανδημία και τα μέτρα της υποχρεωτικής κοινωνικής αποστασιοποίησης και εργάστηκε ακούραστα προωθώντας σειρά τοξικών νομοθετημάτων (αύξηση των μαθητών στο τμήμα, τηλεκπαίδευση, τηλεαξιολόγηση, τηλεβαθμοί, αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας των πτυχίων Κολεγίων με τα πτυχία των Πανεπιστημίων, τράπεζα θεμάτων, αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα των Γυμνασίων και των Λυκείων και εξοστρακισμός μαθημάτων, θεσμοθέτηση ηλεκτρονικής ψηφοφορίας, νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση όπου η ειδίκευση «κατεβαίνει» κι άλλο, σε 15χρονα παιδιά που τελειώνουν το Γυμνάσιο, ενσωματώνοντάς τα μάλιστα σε ένα μοντέλο απλήρωτης και ανασφάλιστης εργασίας, υποβάθμιση και υπερσυγκέντρωση των δημόσιων ΙΕΚ, χαλάρωση κρατικής εποπτείας στα ιδιωτικά σχολεία και αποδόμηση των εργασιακών σχέσεων των ιδιωτικών εκπαιδευτικών, αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στην Ανώτατη εκπαίδευση κλπ.) υλοποιώντας τον στρατηγικό του σχεδιασμό, ο οποίος έχει ως άξονες την υποβάθμιση και αυστηροποίηση του δημόσιου εκπαιδευτικού μας συστήματος, την εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων στην εκπαίδευση και την ικανοποίηση των πάγιων αιτημάτων της αγοράς για υποαμοιβόμενο εργατικό δυναμικό χαμηλών προσόντων.

Και στα πλαίσια αυτά είναι φανερό ότι το μόνο εμβόλιο για την αντιεκπαιδευτική - στην ουσία αντιλαϊκή - πολιτική, είναι η όσο το δυνατόν ταχύτερη συσπείρωση δυνάμεων και η εξαπόλυση μαζικών αγώνων για την ανατροπή αυτής της σιδερένιας περικύκλωσης που στοχεύει να γυρίσει την εκπαίδευση και την κοινωνία δεκαετίες πίσω.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aksoniki_tomografia
Ακτινολόγοι που δεν ξέρουν να διαβάζουν αξονικές και άλλα παράδοξα...
Γιατί δεν λειτουργεί όλες τις μέρες ο αξονικός τομογράφος στο νοσοκομείο Κιλκίς, παρόλο που υπάρχει πάντα ακτινολόγος σε βάρδια;
Ακτινολόγοι που δεν ξέρουν να διαβάζουν αξονικές και άλλα παράδοξα...
σχολικοι σεισμογραφοι
Οταν οι σχολικοί σεισμογράφοι καταγράφουν έγκαιρα σεισμό, αλλά το πρόγραμμα καθυστερεί
Αυτού του τύπου οι σχολικοί σεισμογράφοι είναι πολύ εύκολο να κατασκευαστούν και μπορούν να αξιοποιηθούν εκπαιδευτικά
Οταν οι σχολικοί σεισμογράφοι καταγράφουν έγκαιρα σεισμό, αλλά το πρόγραμμα καθυστερεί