Τηλεκπαίδευση στο καφενείο: «Τα παιδιά δεν ήταν συνδεδεμένα στην πλατφόρμα» λέει η Κεραμέως
Τα παιδιά αυτά δεν ήταν συνδεδεμένα στην πλατφόρμα της τηλεκπαίδευσης, είπε η Υπουργός Παιδείας

Το περιστατικό στην Ηλεία με παιδιά που έκαναν τηλεκπαίδευση σε καφενείο κλήθηκε να σχολιάσει η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

Η Υπουργός Πιαδειας υποστήριξε σε δηλώσεις της στον ΑΝΤ1 ότι έγγραφο διευθυντή εκπαίδευσης αποδεικνύει ότι τα παιδιά δεν ήταν συνδεδεμένα καν στην πλατφόρμα της τηλεκπαίδευσης.

Μάλιστα, επισήμανε ότι δεν έκαναν χρήση της συσκευής που υπήρχε στο σχολείο και ήταν στην διάθεση τους, επαναλαμβάνοντας ότι το υπουργείο είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμο να παρέμβει για να δοθούν λύσεις σε τέτοιου είδους περιπτώσεις.

Επιπλέον, ανάφερε ότι η τηλεκπαίδευση είναι ένα μεγάλο εγχείρημα.

«Πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας, στους μαθητές και στις οικογένειές τους. Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία» είπε.

Για τις ελλείψεις σε ηλεκτρονικά μέσα

Αναφερόμενη στις ηλεκτρονικές συσκευές, λάπτοπ και τάμπλετ, που αναμένεται να δοθούν στους μαθητές, τόνισε ότι «δρομολογήσαμε τις 90.000 συσκευές. Δώσαμε πλατφόρμα για δωρεάν εκπαίδευσης σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Τρίτον, καταφέραμε να δώσουμε δωρεάν δεδομένα».

Αν κάποιος δεν έχει τίποτα, ούτε ίντερνετ, κανένα ηλεκτρονικό μέσο , μπορεί να συνδεθεί μέσω σταθερού τηλεφώνου, πρόσθεσε.

Σε ερώτηση για καταγγελίες ότι τα λαπτοπ τα παίρνουν οι εκπαιδευτικοί κα όχι οι μαθητές, απάντησε ότι έχει εκδοθεί εγκύκλιος και τα λαπτοπ δίνονται στους μαθητές με οικονομικούς όρους.

«Όλα αυτά δρομολογήθηκαν από την άνοιξη, έγινε πανελλαδικής εμβέλειας στο σύστημα ήδη από την άνοιξη. Όπως σας είπα, έχει πρόσβαση ο καθένας μέχρι και μέσω σταθερού τηλεφώνου» επέμεινε η υπουργός.

Κανονικά πλέον η τηλεκπαίδευση

«Αυτό που συνέβη τις τελευταίες ημέρες είναι πρωτόγνωρο για την χώρα και ουδείς θα πίστευε πριν από μερικούς μήνες ότι λόγω της πανδημίας θα γινόταν η ψηφιακή μετάβαση όλων των σχολείων της χώρας. Την πρώτη ημέρα σύνδεσης των Γυμνασίων και των Λυκείων της χώρας, υπήρξαν αρρυθμίες, έπρεπε να συντονιστεί το σύστημα, υπήρχε πανευρωπαϊκό πρόβλημα, όμως δύο εβδομάδες τώρα γίνονται κανονικά τα μαθήματα σε δεκάδες χιλιάδες εικονικές τάξεις καθημερινά. Το ίδιο έγινε και την πρώτη ημέρα σύνδεσης των δημοτικών, υπήρξαν προβλήματα και θα συνεχίσουν να υπάρχουν κάποια προβλήματα, όμως πλέον τα μαθήματα γίνονται», είπε η Ν. Κεραμέως.

Πότε δεν θα μπαίνουν απουσίες

Σε σχέση με τις απουσίες των μαθητών, είπε ότι αυτές δεν υπολογίζονται όταν υπάρχουν τεχνικά προβλήματα, ωστόσο κατά τις άλλες ημέρες τα μαθήματα είναι υποχρεωτικά για όλους και πρέπει να παρακολουθούνται από τα παιδιά.

Η υπουργός Παιδείας είπε σε ότι αφορά την πλατφόρμα για την τηλεκπαίδευση ότι δεν αφορά σε έργο που υλοποιείται στο πλαίσιο διαγωνισμού, αλλά αποτελεί δωρεά η χρήση της, για την οποία μάλιστα όπως είπε, αν και η αντιπολίτευση το ζητούσε επιμόνως τις προηγούμενες ημέρες, ουδείς έχει αντααποκριθεί αφότου το Υπουργείο δήλωσε ότι μπορεί όποιος θέλει να δει τα σχετικά έγγραφα.

Σε φάσεις το άνοιγμα των σχολείων 

«Οι μελέτες έδειξαν ότι τα σχολεία δεν αποτελούν εστίες διασποράς του ιού και τα σχολεία έκλεισαν για να περιοριστεί η κινητικότητα των ενηλίκων. Στόχος μας και προτεραιότητα είναι να ανοίξουν τα σχολεία και υπάρχει η πιθανότητα πρώτα να ανοίξουν τα δημοτικά και μετά τα Γυμνάσια και τα Λύκεια», υποστήριξε, προσθέτοντας ωστόσο ότι ο χρόνος στον οποίο θα υλοποιηθεί η επαναλειτουργία των σχολείων εξαρτάται από τους λοιμωξιολόγους.

logo alfavita

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις έγκυρα και έγκαιρα από το alfavita.gr

Πότε ανοίγουν τα σχολεία: Δεν αποκλείστηκε περιορισμός των γιορτών των Χριστουγέννων

Τηλεκπαίδευση: Οδηγός εκπαιδευτικού για το Webex Meetings

Γιατί εκτοξεύτηκε η ζήτηση του σεμιναρίου "Διαπολιτισμική Εκπαίδευση"

Το κορυφαίο σεμινάριο στην Ελλάδα στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ για μοριοδότηση στον ΑΣΕΠ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για τον ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Στον αέρα η τράπεζα θεμάτων για τις Πανελλήνιες 2021


 

σχετικά άρθρα

Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών: Να λυθεί άμεσα το ζήτημα του παράβολου - Όχι στον αποκλεισμό εκπαιδευτικών
Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών: Να λυθεί άμεσα το ζήτημα του παράβολου - Όχι στον αποκλεισμό εκπαιδευτικών
Ανακοίνωση της Γ΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για τον αποκλεισμό εκπαιδευτικών από τους πίνακες κατάταξης λόγω παράβολου
Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών: Να λυθεί άμεσα το ζήτημα του παράβολου - Όχι στον αποκλεισμό εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: Υποβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης – προσφορά στα ιδιωτικά συμφέροντα
Εκπαιδευτικοί: Υποβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης – προσφορά στα ιδιωτικά συμφέροντα
Ανακοίνωση του Μετώπου Δράσης και Αλληλεγγύης Εκπαιδευτικών στην Πρέβεζα για το νομοσχέδιο της επαγγελματικής εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί: Υποβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης – προσφορά στα ιδιωτικά συμφέροντα
Εργαζόμενοι σε δομές Ειδικής Αγωγής: Να κλείσουν άμεσα τα ειδικά σχολεία
Εργαζόμενοι σε δομές Ειδικής Αγωγής: Να κλείσουν άμεσα τα ειδικά σχολεία
Να ανασταλεί η λειτουργεία των δομών Ειδικής Αγωγής ζητούν οι εργαζόμενοι σε ΣΜΕΑ της Θεσσαλονίκης, μέχρι να βελτιωθεί η επιδημιολογική κατάσταση της...
Εργαζόμενοι σε δομές Ειδικής Αγωγής: Να κλείσουν άμεσα τα ειδικά σχολεία
Τι μας αφήνει το διάβασμα ενός βιβλίου;
Τι μας αφήνει το διάβασμα ενός βιβλίου;
Κάθε διάβασμα ανάλογα με το τι υπηρετεί αφήνει στη μνήμη μας σε μεγαλύτερη ή σε μικρότερη αναλογία το ίδιο το περιεχόμενό του αλλά και οι μεταπλάσεις...
Τι μας αφήνει το διάβασμα ενός βιβλίου;