Κενά εκπαιδευτικών:  Μαθητές στη Δραπετσώνα δεν διδάσκονται μαθήματα για τις Πανελλαδικές
Παραμένουν υψηλά και σοβαρά τα κενά εκπαιδευτικών, ενώ «μπαίνει» ο Νοέμβριος - Οι μαθητές στη Δραπετσώνα δεν διδάσκονται τα μαθήματα της Οικονομίας και της Πληροφορικής για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Εικόνα αντίθετη με την αίσθηση «απόλυτης κανονικότητας» που επιχειρεί να οικοδομήσει η κυβέρνηση σχετικά με τα κενά εκπαιδευτικών παρουσιάζεται στο 1ο ΓΕΛ Δραπετσώνας.

Σύμφωνα με καταγγελία του εκπαιδευτικού Γιώργου Καββαδία, λίγο πριν «μπει» ο Νοέμβριος οι μαθητές που θα συμμετέχουν στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις δεν έχουν διδαχθεί ούτε μια ώρα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα «Οικονομία» και «Πληροφορική», ενώ κενά υπάρχουν και στα ξενόγλωσσα μαθήματα (Γερμανικά και Γαλλικά).

«Αυτή είναι η "κανονικότητα" κυβέρνησης και ΥΠΑΙΘ», σημειώνει ο εκπαιδευτικός.

Αναλυτικά η παρέμβαση του Γ. Καββαδία:

Ενάμισι μήνα μετά την έναρξη των μαθημάτων και μπροστά στο δεύτερο κύμα της πανδημίας του κορονοϊού, η εικόνα της «κανονικότητας» που προβάλλουν κυβέρνηση – ΥΠΑΙΘ και η πλειονότητα των ΜΜΕ αποδεικνύεται πλαστή. Ανύπαρκτα τα ουσιαστικά μέτρα προστασίας για εκπαιδευτικούς και μαθητές και με σοβαρές ελλείψεις σε προσωπικό που δεν καλύπτουν τις αυξημένες ανάγκες.

Ελλείψεις σε καθηγητές ακόμα και στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα υπάρχουν όχι μόνο σε δεκάδες σχολεία της επαρχίας, αλλά και στην Αττική.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το 1ο ΓΕΛ Δραπετσώνας, όπου ισχύει η εξίσωση: 0 + 0 = «κανονικότητα». Τι σημαίνει; Απλά οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου στο 1ο ΓΕΛ Δραπετσώνας δε διδάσκονται Οικονομία και Πληροφορική (0 ώρες Οικονομία + 0 ώρες Πληροφορική = «κανονικότητα») που είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Για Α΄ και Β΄ Λυκείου ούτε συζήτηση. Κενά, όμως υπάρχουν στο συγκεκριμένο Λύκειο και σε ξενόγλωσσα μαθήματα. (Γαλλικά, Γεμανικά). Αυτή είναι η «κανονικότητα» κυβέρνησης και ΥΠΑΙΘ.

Κατά τα άλλα υποκριτικά και τιμωρητικά εκδίδουν φιρμάνια για την αναπλήρωση χαμένων ωρών στα υπό κατάληψη σχολεία και χρησιμοποιούν την τηλεκπαίδευση για να μετατρέψουν τους καθηγητές σε on line χωροφύλακες και για την καταστολή των μαθητικών κινητοποιήσεων.

Τέλος, υπουργείο και διευθύνσεις εκπαίδευσης χρησιμοποιούν τις εργασιακά και παιδαγωγικά απαράδεκτες τρίμηνες συμβάσεις των αναπληρωτών, που υποτίθεται ότι στόχο έχουν να καλύπτουν τα κενά που προκύπτουν «για λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του κορωνοΐου» για να αναπληρώσουν μόνιμα λειτουργικά κενά!

Πηγή

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Γονείς: «Αγανάκτηση και οργή για τα σχολεία χωρίς πιστοποιημένο ηλεκτρολογικό έλεγχο»
«Η παραπάνω αποκάλυψη φέρνει ξανά στο προσκήνιο τις δραματικές εκκλήσεις των οργανώσεων Γονέων, των συλλόγων εκπαιδευτικών, των μαθητών, σε όλη την...
Γονείς: «Αγανάκτηση και οργή για τα σχολεία χωρίς πιστοποιημένο ηλεκτρολογικό έλεγχο»