Κορονοϊός – ΟΗΕ: Πρέπει να παραμείνουν ανοικτά τα σχολεία- Γιατί;
Να παραμείνουν ανοιχτά τα σχολεία ζητήθηκε από τον ΟΗΕ και την Παγκόσμια Τράπεζα

Οι υπηρεσίες του ΟΗΕ Unesco και Unicef καθώς και η Παγκόσμια Τράπεζα ζήτησαν να παραμείνουν ανοικτά τα σχολεία την ώρα που ο κόσμος μάχεται κατά της επιδημίας του κορονοϊού, σε έκθεσή τους που δημοσιεύθηκε χθες Πέμπτη.

«Είναι σημαντικό να δώσουμε προτεραιότητα στην επανέναρξη των σχολείων και να προσφέρουμε τα απαραίτητα μαθήματα ώστε να καλύψουν τα κενά» που υπέστησαν οι μαθητές λόγω της αναστολής της λειτουργίας των σχολείων, τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Ρόμπερτ Τζένκινς υπεύθυνος του τμήματος Εκπαίδευσης της Unicef. 

«Δεν χρειάζεται να ψάξουμε μακριά για να δούμε τις επιπτώσεις της πανδημίας στην εκπαίδευση των παιδιών σε όλο τον κόσμο. Στις χώρες με χαμηλό ή μέσο εισόδημα οι επιπτώσεις αυτές ήταν ακόμη μεγαλύτερες καθώς η περιορισμένη πρόσβαση στην τελεκπαίδευσης, οι αυξημένοι κίνδυνοι μείωσης του προϋπολογισμού (για την παιδεία) και οι καθυστερήσεις στα σχέδια επαναλειτουργίας καταστρέφουν κάθε πιθανότητα κανονικότητας για τους μαθητές», επεσήμανε.

Σύμφωνα με την έκθεση των τριών θεσμών, τα παιδιά από αυτές τις φτωχές χώρες έχασαν σχεδόν τέσσερις μήνες σχολείο από την έναρξη της πανδημίας.

Στις πλούσιες χώρες τα παιδιά, που έχουν στη διάθεσή τους την απαραίτητη τεχνολογία για τηλεκπαίδευση, έχασαν έξι εβδομάδες, αναφέρεται στην έκθεση.

Για την Unesco και την Παγκόσμια Τράπεζα είναι σημαντικό οι χώρες να επενδύσουν οικονομικά «τώρα» στα σχολικά συστήματα προκειμένου να μειώσει το χάσμα που ανοίγεται μεταξύ των φτωχών και των πλούσιων χωρών εξαιτίας της πανδημίας.

Η έκθεση των τριών θεσμών καταρτίστηκε βάσει εθνικών δεδομένων τα οποία συγκέντρωσαν από σχεδόν 150 χώρες από τον Ιούνιο ως τον Οκτώβριο.

ΑΠΕ ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia