Εκλογές αιρετών: Συνεχίζεται το γαϊτανάκι τροπολογιών σε άσχετα νομοσχέδια
Το γαϊτανάκι των τροπολογιών- και δη των εκπρόθεσμων- σε άσχετα νομοσχέδια καλά κρατεί από την υπουργό Παιδείας - Γράφει ο Βασίλης Παπαχρήστου, αιρετός του ΠΥΣΔΕ Σερρών για τις εκλογές των αιρετών στα υπηρεσιακά συμβούλια

«Όταν η περί της νομικής επιστήμης υπουργός απολέσει τη ψυχραιμία, την ηρεμία και την αξιοπιστία, τότε εμφανίζεται η πλήρης σύγχυση και η ακαταστασία» 

Το γαϊτανάκι των τροπολογιών- και δη των εκπρόθεσμων- σε άσχετα νομοσχέδια καλά κρατεί από την νομικό και προϊστάμενο του υπουργείου παιδείας. Τη νομικό που θα έπρεπε να γνωρίζει ότι κάτι τέτοιο δε συνάδει ούτε με τη θέση του προϊσταμένου ούτε με τις προεκλογικές δεσμεύσεις του κόμματος που την τίμησε με αυτή τη θέση, δηλαδή της υπουργού παιδείας. Εκείνη την κυρία που εντρύφησε στα περί της νομικής επιστήμης στα πιο σπουδαία πανεπιστήμια της Εσπερίας, και μάλιστα ως αρίστη!

Την 29η Σεπτεμβρίου 2020 στο Ν. 4728/2020 με θέμα

«Επείγουσες ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των καταστροφικών συνεπειών από την πορεία του μεσογειακού κυκλώνα «Ιανός», περαιτέρω μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις.»

η περί της νομικής επιστήμης εμβριθύσασα και πολιτική προϊσταμένη του υπουργείου παιδείας εισάγει το άρθρο 22. Και το άρθρο αυτό ασχολείται με τη διεξαγωγή των εκλογών για την ανάδειξη των αιρετών στα υπηρεσιακά συμβούλια. Όπως καταλαβαίνει και ο πιο αδαής, καμία σχέση δεν έχει το άρθρο αυτό με το νόμο εντός του οποίου έχει κατατεθεί ως τροπολογία!

  1. Θέλησε να αιφνιδιάσει η νουνεχής, η αγαπώσα-μόνο τοις λόγοις- την επικοινωνία κυρία υπουργός.
  2. Θέλησε για μία ακόμη φορά να απαξιώσει την εκπαιδευτική κοινότητα.
  3. Θέλησε για μία ακόμη  φορά να επιβάλει την άποψή της,  χωρίς να υλοποιήσει αυτό που- δυστυχώς μόνο λεκτικά- πρεσβεύει, ήτοι το διάλογο.
  4. Θέλησε για μία ακόμη φορά να αποδείξει περίτρανα ότι έχουσα τη δύναμη ως αρχή και ως εξουσία θα επιβάλλει με κάθε τρόπο τις όποιες απόψεις της.
  5. Θέλησε να δείξει με κάθε τρόπο και προς κάθε κατεύθυνση ότι το αποφασίζομεν και διατάσσομεν είναι ίδιον της πολιτικής της σκέψης και του πολιτικού της οράματος.

Την 26η Οκτωβρίου 2020 σε νομοσχέδιο του υπουργείου οικονομικών καταθέτει ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΗ τροπολογία  αποτελούμενη από ένα άρθρο με θέμα:

«Εξουσιοδοτική διάταξη για τη ρύθμιση θεμάτων σχετικά με τη διενέργεια των εκλογικών διαδικασιών κατ’ εφαρμογή του ΠΔ 1/2003»

«Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθορίζονται οι αναγκαίες λεπτομέρειες για τη διενέργεια των εκλογικών διαδικασιών με ηλεκτρονική ψηφοφορία κατ’ εφαρμογή του π.δ. 1/2003 (Α΄1) σε συνδυασμό με το άρθρο 22 του ν. 4728/2020, ανεξαρτήτως αν και σε ποιο στάδιο εκκρεμούν, οι οποίες αφορούν ιδίως στην έδρα, τον αριθμό, τη σύσταση, συγκρότηση, σύνθεση, απαρτία και λειτουργία των Εφορευτικών  Επιτροπών των άρθρων 22 και 37 του π.δ. 1/2003, τα όργανα που εκδίδουν τις διοικητικές πράξεις για τη συγκρότηση και λειτουργία τους, την κατάργηση επιτροπών εκλογών, τις επαναληπτικές εκλογικές διαδικασίες, την κατάργηση, ανάκληση ή επανάληψη πράξεων που έχουν εκδοθεί στο πλαίσιο των εν λόγω διαδικασιών και εν γένει στον τρόπο διεξαγωγής τους, ακόμη και κατά παρέκκλιση του π.δ. 1/2003 και άλλων διατάξεων που ρυθμίζουν τα της διεξαγωγής των διαδικασιών αυτών με φυσική παρουσία.»

Ένα άρθρο εκ του προχείρου, με ιδέες ατάκτως ερριμμένας! Ένα άρθρο που είναι ηλίου φαεινότερον ότι πρόεκυψε ως αδήριτη ανάγκη να παρουσιαστεί  μετά την ισχυρή και ομόφωνη αντίδραση του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας στο άρθρο 22 του Ν. 4728/2020.

Αφού σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα,

  1. δήλωσε την απόσυρση των ψηφοδελτίων -και ω! της πρωτοτυπίας - το υπουργείο παιδείας δεν απάντησε επισήμως παρά μόνον με τον γνωστό τρόπο των διαρροών,
  2. αρνήθηκε να συμμετάσχει στην υποχρεωτική ηλεκτρονική ψηφοφορία,
  3. δεν πρότεινε συναδέλφους για τις εφορευτικές επιτροπές,

η νομικός και πολιτική προϊσταμένη του υπουργείου παιδείας απαντά σπασμωδικά, ευρισκόμενη σε πλήρη σύγχυση και παντελή εκνευρισμό.

Για πολλοστή φορά η περί της νομικής επιστήμης εντρυφήσασα πολιτική προϊσταμένη του υπουργείου παιδείας και αγνοούσα παντελώς τα της Δημόσιας Ελληνικής Εκπαίδευσης προτείνει τη ρύθμιση κάθε θέματος,

  1. που ανακύπτει και εστιάζει στην κριτική σκέψη των εκπαιδευτικών,
  2. που προκύπτει από την ομόφωνη άρνηση των εκπαιδευτικών,
  3. που δεν είχε προβλεφθεί εκ μέρους του υπουργείου λόγω άγνοιας,
  4. που δεν είχε αξιολογηθεί σωστά λόγω της ψευδαίσθησης ότι οι εκπαιδευτικοί είναι του χεριού τους,

με υπουργικές αποφάσεις!!!

Τόσο απλά, τόσο διεκπεραιωτικά, τόσο «δημοκρατικά», τόσο απαξιωτικά προς ημάς, τόσο ανερυθρίαστα και αυταρχικά, τόσο απολυταρχικά!!!

Και όλα αυτά,  για να φανεί ποιος είναι αυτός που αποφασίζει και διατάζει.

Και για όποιον σκεφτεί καλοπροαίρετα  να αντιτείνει: μήπως είναι υπερβολικά όλα τα ανωτέρω;;;

 το άρθρο καταλήγει:

«…ακόμη και κατά παρέκκλιση του π.δ. 1/2003 και άλλων διατάξεων που ρυθμίζουν τα της διεξαγωγής των διαδικασιών αυτών με φυσική παρουσία.»

Δηλαδή, μία υπουργική απόφαση, η οποία θα εκδίδεται όποτε χρειάζεται , για να παρακάμπτει τις ορθές και λογικές αντιρρήσεις και αντιδράσεις των μάχιμων εκπαιδευτικών! Στις όποιες έλλογες και έννομες αντιρρήσεις των εκπαιδευτικών το υπουργείο παιδείας θα αντιτείνει μία χρονικά καθυστερημένη υπουργική απόφαση με σκοπό τη χειραγώγηση της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Το παρόν άρθρο πρέπει να αναιρεθεί άμεσα από την νομικό-υπουργό,  αφού το μόνον που δηλώνει εμφατικά είναι την αποτυχία της να χειραγωγήσει και να διασπάσει το συνδικαλιστικό κίνημα. Δηλώνει απερίφραστα την αγωνία της  να πιστωθεί την νίκη της έναντι ημών. Αυτό όμως δεν είναι νίκη, είναι παταγώδης αποτυχία της πολιτικής της σκέψης.

Υ.Γ.

Πρώτιστα εύχομαι ολόψυχα στην υπουργό παιδείας περαστικά, ταχεία ανάρρωση, δίχως η ασθένειά της να αφήσει οποιοδήποτε πρόβλημα στην υγεία της.

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Κεραμέως: Νέο κρεσέντο αυταρχισμού για την αποχή από την αξιολόγηση;

Lockdown: Πρόστιμο σε φροντιστήριο και σε μαθητές

ΑΣΕΠ: Πιστοποίηση Αγγλικών LTE με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!)

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για τον ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Το Κορυφαίο Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στην Ελλάδα

σχετικά άρθρα

Κορονοϊός - Πρυτάνεις: Πίεση στο ΕΣΥ, αλλά είμαστε στο τέλος
Κορονοϊός - Πρυτάνεις: Πίεση στο ΕΣΥ, αλλά είμαστε στο τέλος
«Είμαστε προς το τέλος. Σωστή συμπεριφορά δική μας μαζί με τον εμβολιασμό θα μας βάλουν σε καλό δρόμο» λένε οι πρυτάνεις του ΑΠΘ και του ΕΚΠΑ για την...
Κορονοϊός - Πρυτάνεις: Πίεση στο ΕΣΥ, αλλά είμαστε στο τέλος
Εκπαιδευτικοί-Θεσπρωτία: Μεγάλη διασπορά του κορονοϊού στα σχολεία
Εκπαιδευτικοί-Θεσπρωτία: Μεγάλη διασπορά του κορονοϊού στα σχολεία
«Έξαρση κρουσμάτων» και μεγάλη διασπορά στα σχολεία παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες στη Θεσπρωτία, σύμφωνα με ανακοίνωση του συλλόγου...
Εκπαιδευτικοί-Θεσπρωτία: Μεγάλη διασπορά του κορονοϊού στα σχολεία
Αξιολόγηση: Τι θα περίμενε κανείς από ένα αυταρχικό μοντέλο διακυβέρνησης;
Αξιολόγηση: Τι θα περίμενε κανείς από ένα αυταρχικό μοντέλο διακυβέρνησης;
Αλήθεια, τι είδους εκπαιδευτική αξιολόγηση θα περίμενε κανείς από ένα αυταρχικό μοντέλο διακυβέρνησης; Γράφει ο Πολύβιος Ψήνας, Κοινωνιολόγος-...
Αξιολόγηση: Τι θα περίμενε κανείς από ένα αυταρχικό μοντέλο διακυβέρνησης;