Thumbnail
Επί τέλους το Υπουργείο Παιδείας αποδέχθηκε την πρόταση μας για μετονομασία του Γενικού Λυκείου Νάξου σε «Μανόλης Γλέζος», τόνισε η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής

Ανοικτά σχολεία ζήτησε η Φώφη Γεννηματά  στην χθεσινή τηλεδιάσκεψη του Τομέα Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής.

Η Πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ επεσήμανε ότι  Κυβέρνηση και  Υπουργείο Παιδείας έχουν μεγάλες ευθύνες για όσα συμβαίνουν στα σχολεία επειδή αμέσως μετά την πρώτη φάση της πανδημίας δεν διαμόρφωσαν έναν οδικό χάρτη για το άνοιγμα των σχολείων με ασφάλεια για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, και τους κατηγόρησε ότι αντί να ενώνουν, χωρίζουν. "Υποβαθμίζουν τους διευθυντές,σε ελεγκτές των καταλήψεων. Να σημειώνουν ονόματα, να αποκλείουν παιδιά από την τηλεκπαίδευση, να βάζουν απουσίες. Πρωτοφανή πράγματα, έχουν χάσει κάθε μέτρο"

Ωστόσο η κ.Γεννηματά τόνισε πως αν και η ΝΔ με την στάση της ρίχνει λάδι στη φωτιά, "εμείς θέλουμε ανοιχτά και ασφαλή σχολεία.Θα συνεχίσουμε να πιέζουμε την κυβέρνηση μέσα και έξω από τη Βουλή για να ανταποκριθεί έστω και τώρα στις ευθύνες της"

Όλη η ομιλία της κ.Γεννηματά

Φίλες και Φίλοι,

Συντρόφισσες και Σύντροφοι,

Η σημερινή Παγκόσμια Ημέρα του Εκπαιδευτικού, δεν προσφέρεται μόνο για αναφορές στο σημαντικό έργο των εκπαιδευτικών στη χώρα μας, τους οποίους τιμούμε.

Η σημερινή ημέρα και αυτή η εκδήλωση, δεν προσφέρονται μόνο για κριτική σε αυτά που δεν έχει κάνει η κυβέρνηση και είναι παρά πολλά.

Η σημερινή μέρα πρέπει να είναι μια ημέρα διαλόγου και προβληματισμού με στόχο να βγούμε από το τέλμα που μας έχει οδηγήσει η Κυβέρνηση και να σχεδιάσουμε το σχολείο της ψηφιακής εποχής που προάγει τη γνώση και την κριτική σκέψη.

Πιστεύουμε στην ανοιχτή κοινωνία, στην κοινωνία της γνώσης.

Ανοιχτή κοινωνία όμως με υποβαθμισμένα σχολεία δεν γίνεται.

Σήμερα βρίσκεστε όλοι στην πρώτη γραμμή της πανδημίας μαζί με τους υγειονομικούς, στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας για να κρατήσουμε την παιδεία ζωντανή, τα παιδιά κοντά στην γνώση, τους ορίζοντες για ένα καλύτερο αύριο ανοιχτούς.

Η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας έχουν μεγάλες ευθύνες για όσα συμβαίνουν στα σχολεία.

Αμέσως μετά την πρώτη φάση της πανδημίας δεν διαμόρφωσαν έναν οδικό χάρτη για το άνοιγμα των σχολείων με ασφάλεια για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Αδιαφορία;

Ανευθυνότητα;

Ανικανότητα;

Όλα αυτά μαζί , με αποτέλεσμα η Κυβέρνηση και η Υπουργός Παιδείας, να οδηγήσουν την εκπαίδευση σε εκρηκτική κατάσταση.

Πολλά σχολεία είναι κλειστά, από κορονοϊό και καταλήψεις.

Ενώ τον Μάιο η ίδια η Κυβέρνηση προέβλεπε με φεκ 15 παιδιά ανά τάξη, τελικά η ίδια η Κυβέρνηση σε αντίθεση με όσα θεσμοθέτησε επέβαλε τον συνωστισμό.

Άλλα έλεγαν, άλλα έκαναν, καμία συνεργασία με τους δήμους για να βρουν επιπλέον αίθουσες.

Καμία πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού.

Ούτε καν πρόσθετες προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας για να διασφαλίσουν την υγιεινή.

Καμία ενεργεία ουσίας, παρά μόνο επικοινωνίας.

Η κυβέρνηση που όφειλε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να προστατέψει την Παιδεία και τα παιδιά, χαρακτηρίστηκε ως η κυβέρνηση – παγουρίνο- κυβέρνηση της μάσκας –μαμούθ.

Τώρα βέβαια τους φταίνε τα παιδιά. Τα παιδιά που κάτι μας λένε και πρέπει να τα ακούσουμε.

Τα παιδιά που μας λένε ότι η μάσκα δεν αρκεί, πρέπει να δοθεί ένα τέλος στον συνωστισμό και η κυβέρνηση τα βγάζει αρνητές της μάσκας.

Τα παιδιά που θέλουν καλύτερη παιδεία και συνεργασία και βρίσκονται αντιμέτωπα με πρωτοφανείς μεθόδους στιγματισμού και διχασμού.

Η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας αντί να ενώνουν, χωρίζουν. Υποβαθμίζουν τους διευθυντές,σε ελεγκτές των καταλήψεων. Να σημειώνουν ονόματα, να αποκλείουν παιδιά από την τηλεκπαίδευση, να βάζουν απουσίες. Πρωτοφανή πράγματα, έχουν χάσει κάθε μέτρο.

Αντί να συνεργαστούν με τους εκπαιδευτικούς, αντί για διάλογο με πειθώ με τους μαθητές, καταφεύγουν στον αυταρχισμό και στην κατασυκοφάντηση των παιδιών.

Με Υπουργούς πρωταγωνιστές στα τηλεπαράθυρα.

Η ΝΔ με την στάση της ρίχνει λάδι στη φωτιά.

Εμείς θέλουμε ανοιχτά και ασφαλή σχολεία.

Θα συνεχίσουμε να πιέζουμε την κυβέρνηση μέσα και έξω από τη Βουλή για να ανταποκριθεί έστω και τώρα στις ευθύνες της.

Έχουμε προτάσεις.

Μείωση του αριθμού των μαθητών στους 15
Διορισμό εκπαιδευτικών
Επιμόρφωση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ιεράρχηση και μείωση της διδακτέας ύλης
Ουσιαστικά μέτρα υγιεινής στα σχολεία.
Σε σας πέφτει μεγάλο βάρος για να ξεφύγουμε από αυτό το αδιέξοδο που δημιούργησε η Κυβέρνηση

μπορείτε να αναλάβετε πρωτοβουλίες.

μπορείτε να συζητήσετε με τα παιδιά για την σημασία της ομαλής λειτουργίας του Σχολείου.

Μπορούμε να οδηγηθούμε σε ανοιχτά σχολεία, να αντιπαραθέσουμε απέναντι στον διχασμό και στον φανατισμό, τον διάλογο με τους μαθητές με ευαισθησία και χωρίς υπεροψία.

Φίλες και Φίλοι,

Αυτά προέχουν φέτος, είναι κρίσιμες οι στιγμές γι αυτό στάθηκα σε αυτά.

Γνωρίζω τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζετε.

Μισθοί που δεν φθάνουν για μια αξιοπρεπή ζωή, αδιοριστία, τόποι εργασίας μακριά από τα σπίτια σας, έλλειψη επιμόρφωσης, έλλειψη υποστηρικτικών υποδομών στην λειτουργία των σχολείων.

Είμαστε στο πλάι σας. Σε συνεχή συνεργασία, με ανοιχτή γραμμή. Για να αναδείξουμε τις διεκδικήσεις σας, να προτείνουμε λύσεις, να συμβάλλουμε στην αναβάθμιση της θέσης σας και ιδιαίτερα της δημόσιας εκπαίδευσης.

Σε μια εποχή που η πολιτική της ΝΔ την οδηγεί στην οπισθοδρόμηση και στην υποβάθμιση σε ένα σχολείο συντηρητικό,αναχρονιστικό. 

Με τους εκπαιδευτικούς στο περιθώριο.

Φίλες και φίλοι,

Συντρόφισσες και Σύντροφοι.

Η Παιδεία για την παράταξη μας ήταν,είναι και θα είναι προνομιακός χώρος. Το αποδείξαμε διαχρονικά με τις πολιτικές του ΠΑΣΟΚ, για την αναβάθμιση της, τις μεγάλες δημοκρατικές μεταρρυθμίσεις και τις τομές για τον εκσυγχρονισμό της.

H Παγκόσμια Τράπεζα μόλις δημοσίευσε την ετήσια έκθεση για το ανθρώπινο κεφάλαιο. Δυστυχώς η Ελλάδα χάνει έδαφος ακόμη και σε σύγκριση με την Τουρκία, ιδιαίτερα στον τομέα της εκπαίδευσης.

Εμείς είμαστε έτοιμοι για έναν ουσιαστικό Εθνικό διάλογο για την ανατροπή της κατάστασης, για τη θεμελίωση και διαμόρφωση της Παιδείας του 21ου αιώνα.

Διάλογο ειλικρινή, ανοιχτό, με παράθεση θέσεων και απόψεων και όχι προσχηματικό για επικύρωση τετελεσμένων. Όπως κάνει το Υπουργείο Παιδείας.

Έχουμε την ευθύνη να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες της νέας γενιάς στα νέα προτάγματα της κοινωνίας.

Η Παιδεία είμαστε εμείς, είναι η ίδια η πατρίδα μας που αξίζει το καλύτερο, τίποτα δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς το ανθρώπινο δυναμικό.

Επί τέλους το Υπουργείο Παιδείας αποδέχθηκε την πρόταση μας για μετονομασία του Γενικού Λυκείου Νάξου σε «Μανόλης Γλέζος».

Είναι φόρος τιμής στην προσφορά του. Ο Μανόλης Γλέζος είναι ένα σύμβολο της Εθνικής Αντίστασης, ένα σύμβολο του ασυμβίβαστου αγώνα για Δημοκρατία και Κοινωνική Δικαιοσύνη. Μας εμπνέει στον αγώνα για μια ασυμβίβαστη παιδεία.

Σας ευχαριστώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mourtzoukou
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από τη νονά του δεύτερου παιδιού της Ειρήνης Μουρτζούκου
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
άρωμα
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
Συνδέονται με προβλήματα όπως η αντίσταση στην ινσουλίνη, καρδιοπάθειες και ακόμη και μείωση της νευροανάπτυξης
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
iep_1.jpg
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
Αναθεώρηση προθεσμιών υποβολής και επανελέγχου διδακτικών πακέτων από το ΙΕΠ
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
αλτσ
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η συσσώρευση σπλαχνικού λίπους στο σώμα μπορεί να συσχετίζεται με την παρουσία παθολογικών πρωτεϊνών στον εγκέφαλο,...
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο