«Δεν ακούσαμε τίποτα για τα 25άρια τμήματα, για τα παιδιά που συνωστίζονται σε μικρές αίθουσες εν μέσω πανδημίας», σχολιάζει μεταξύ άλλων η Ενωτική Αγωνιστική Κίνηση Α΄ΕΛΜΕ Κορινθίας, με αφορμή την επίσκεψη της υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως.
Αναλυτικά:
Την Παρασκευή 25/9 η Υπουργός Παιδείας Ν.Κεραμέως επισκέφτηκε σχολικές μονάδες της Κορίνθου όπου συναντήθηκε και συνομίλησε με τον Δήμαρχο Κορινθίων, με τον Αντιδήμαρχο Παιδείας, τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού, με τους διευθυντές των συγκεκριμένων σχολείων κ.ά. Η τοπική ΕΛΜΕ ουδέποτε ενημερώθηκε για την επίσκεψη της Υπουργού, γεγονός βέβαια που δεν μας προκαλεί κατάπληξη, καθώς έχουμε εμπεδώσει την απαξίωση που δείχνει από τη μεριά της προς τα συλλογικά όργανα του κλάδου μας.
Στη συνάντηση αυτή, σχεδόν από όλους παρουσιάστηκε μια εικόνα λίγο-πολύ ειδυλλιακή, όπου στα σχολεία μας «…έχουν καλυφτεί για πρώτη φορά όλα τα κενά…» (!), «…διασφαλίζονται απολύτως τόσο η υγεία όσο και η εκπαίδευση…» σύμφωνα με τους άξονες της πολιτικής της κυβέρνησης και την «αμέριστη συμπαράσταση» (!!) του Υπουργείου. Όλα μέλι-γάλα λοιπόν, μέχρι και ότι είμαστε πανέτοιμοι για τηλε-εκπαίδευση μέσα από την τάξη ακούστηκε, όμως όλοι ξέρουμε ότι η πραγματικότητα είναι διαφορετική και ότι η αλήθεια βρίσκεται σε αυτά που δεν ειπώθηκαν σε αυτήν τη συνάντηση.
Δεν ακούσαμε τίποτα για τα 25άρια τμήματα, για τα παιδιά που συνωστίζονται σε μικρές αίθουσες εν μέσω πανδημίας, κατά παρέκκλιση κάθε επιστημονικής λογικής. Για τις δεκάδες ελλείψεις εκπαιδευτικών στην Κορινθία ακόμα και μετά την β' φάση των προσλήψεων αναπληρωτών, για τους διορισμούς που δεν γίνονται, για το αίσχος των 3μηνων προσλήψεων αναπληρωτών. Για τις -λιγότερες από πέρσι- καθαρίστριες και μάλιστα με 3ωρη απασχόληση. Για την απουσία εξειδικευμένου νοσηλευτικού προσωπικού στα σχολεία, για την άρνηση της πολιτείας να προχωρήσει σε μαζικά δωρεάν τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες. Για τον τραγέλαφο με τις μάσκες - αερόστατα στις οποίες εξαντλήθηκε η κυβερνητική ευθύνη απέναντι στη σχολική κοινότητα. Για τα χρονίζοντα κτιριακά προβλήματα: τα λυόμενα (όπως το Γυμνάσιο-ΛΤ Λεχαίου ή το ΕΠΑΛ Λουτρακίου ή το Γυμ/ΓΕΛ Αγ.Θεοδώρων κ.ά.), οι οροφές με τις προβληματικές μονώσεις (Βραχάτι), οι μικρές αίθουσες (2ο ΓΕΛ), το ασφυκτικά μικρό προαύλιο (3ο ΓΕΛ - 4ο Γυμνάσιο), το νοικιασμένο ή/και ακατάλληλο κτίριο (Μουσικό, 1ο ΕΠΑΛ Κορίνθου), ακόμη και σε νέα κτήρια οι κατασκευαστικές κακοτεχνίες (ΓΕΛ Λουτρακίου), και πολλά άλλα ων ουκ έστιν αριθμός. Αυτά ίσως τα «ασήμαντα θεματάκια» να συζητηθούν …μια άλλη φορά.
Μέχρι τότε, οι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί θα δηλώνουμε παρόντες στη μάχη για τη μόρφωση και την υγεία του λαού. Ξέρουμε ότι δεν έχουμε να περιμένουμε τίποτα θετικό από την πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ και οποιασδήποτε άλλης που υποτάσσει την Υγεία και την Παιδεία στα κέρδη των λίγων. Δεν τους εμπιστευόμαστε, είναι επικίνδυνοι! Η απάντησή μας θα δοθεί με τη συσπείρωσή μας, τα σωματεία μας και τους αγώνες μας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη