Με δύο μάσκες πάνινες κι ένα παγουρίνο…ξορκίζουμε τον κορονοϊό!
Η σχολική χρονιά ξεκινάει στις 14 Σεπτεμβρίου, κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.

Οι εκπαιδευτικοί του ΣΕΠΕ Νέας Σμύρνης εκφράζουν την συμπαρασταση τους στους εκπαιδευτικούς στην Καλλιθέα και την οργή τους  για την απαράδεκτη αντιμετώπιση και του περιστατικού από το Υπουργείο Παιδείας.

Η Ανακοίνωση του Συλλόγου ΠΕ Νέας Σμύρνης "Ο Χρυσόστομος Σμύρνης"

Ενώ η επιστημονική κοινότητα θέτει ως απαράβατο όρο το τρίπτυχο μάσκες-αποστάσεις-υγειονομικοί κανόνες, το ΥΠΑΙΘ έχει δικά του συμπεράσματα:

Αν οι μαθητές φοράνε μάσκες, τότε δεν χρειάζονται αποστάσεις…

Ενώ σε ένα κατάστημα ή μια τράπεζα μπαίνουν 2-10 άτομα (ανάλογα με τα τετραγωνικά), στο δημόσιο σχολείο χωράνε μια χαρά 25 μαθητές σε 30 τετραγωνικά. Και μάλιστα το μεσημέρι, θα τρώνε χωρίς μάσκα  μαθητές από τουλάχιστον 2 ή 3 τμήματα, με εκπαιδευτικούς που λίγο πριν βρίσκονταν σε άλλο τμήμα και σε θρανία που λίγο πριν κάθονταν άλλοι μαθητές…

Η γελοιότητα σε όλο της το μεγαλείο από ανθρώπους που δεν έχουν περάσει ούτε έξω από ένα δημόσιο σχολείο.

Η κυβέρνηση με μια πρωτοφανή επίδειξη κυνισμού, θέτει σε κίνδυνο την υγεία των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονιών. Για να συγκαλύψει τις πολιτικές της ευθύνες επιστρατεύει μια σειρά από ψεύδη, που αναμεταδίδονται από τα φιλικά της ΜΜΕ με στόχο να εξαπατήσουν την κοινωνία!

Ψέμα 1ο: Τα σχολεία δεν άνοιξαν στις 7 αλλά στις 14 Σεπτεμβρίου, «επειδή οι γονείς δεν επέστρεψαν έγκαιρα από τις διακοπές τους».

Στην πραγματικότητα, τα σχολεία δεν άνοιξαν ακόμη επειδή η κυβέρνηση, το Υπουργείο Παιδείας και οι διοικητικοί του μηχανισμοί είναι εντελώς ανέτοιμοι (διορισμοί, τοποθετήσεις, προσλήψεις αναπληρωτών, διανομή μασκών και υγειονομικού υλικού κλπ.).

Ψέμα 2ο: «Ο μέσος όρος των μαθητών ανά τμήμα είναι 17»!

Στην πραγματικότητα, το 61% των μαθητών των δημοτικών σχολείων της χώρας φοιτά σε τμήματα με αριθμό μαθητών μεγαλύτερο των 17, στα δε αστικά κέντρα, συντριπτική πλειοψηφία είναι τα 25αρια τμήματα!

Ψέμα 3ο: Η φανταστική τάξη του «ειδικού» κ. Μαγιορκίνη (με την εξωπραγματική διάταξη, 16 θρανία σε σχήμα μακρόστενο 8 ζευγαριών θρανίων!) με τη μαγική ιδιότητα να διατρέχουν τον ίδιο κίνδυνο μετάδοσης του ιού είτε 15 μαθητές που κάθονται ανά ένας είτε 25 μαθητές που κάθονται ανά δύο στο ίδιο θρανίο!

Ψέμα 4ο: «Λύσαμε το πρόβλημα καθαρισμού των σχολείων».

Στην πραγματικότητα για πολλά σχολεία δεν έχει διασφαλιστεί η μόνιμη και διαρκής παρουσία καθαριστών/στριών και υπάρχει ανοιχτή παραδοχή από πολλούς Δήμους ότι ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ το προσωπικό! Και..το ερώτημα Πότε Θα Έρθουν Οι Καθαρίστριες/ες στα Σχολεία; ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΟ!

Ψέμα 5ο: «Έχουν δοθεί 75.000 υπολογιστές στα σχολεία». Αλήθεια, ποια σχολεία έχουν πάρει αυτούς τους υπολογιστές;

Ψέμα 6ο: «Η τάξη είναι σταθερή ομάδα», «κοινωνική φουσκάλα ή φούσκα»!!!

Προφανώς για τους αυτοαποκαλούμενους ειδικούς, δεν υπάρχει ολοήμερο, τουαλέτες, διαλείμματα (που είναι πρακτικά αδύνατον να γίνονται εκ περιτροπής), εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που μπαίνουν σε όλα τα τμήματα και πηγαίνουν σε 4 διαφορετικά σχολεία...

 Ψέμα 7ο: «Υπάρχει πλήρης κάλυψη υγειονομικού υλικού». Μιλάμε για τις δύο μάσκες και το περίφημο παγουρίνο. Άντε και λίγο αντισηπτικό.

Ψέμα 8ο: «Έχουν δοθεί οι απαραίτητες οδηγίες».  Στην πραγματικότητα, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ σαφές και εφαρμόσιμο πρωτόκολλο για τη διαχείριση κρουσμάτων. 

Οι όροι ανοίγματος των σχολείων που επιχειρεί να επιβάλλει η κυβέρνηση

αποτελούν μια εκπαιδευτική εκδοχή της πολιτικής της ανοσίας της αγέλης.

Η κυβέρνηση φέρει βαρύτατες ευθύνες για τις συνέπειες των επιλογών τηςΧαρακτηριστική είναι η αντιμετώπιση κρούσματος covid-19 σε εκπαιδευτικό, στις 2 Σεπτεμβρίου  σε Δημοτικό Σχολείο στην Καλλιθέα. Όπως καταγγέλλει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Καλλιθέας –Μοσχάτου,

«Ο/η Διευθυντής/τρια του σχολείου ζητά επίμονα να απαντηθούν μια σειρά ερωτημάτων: Αν το σχολείο θα κλείσει και αν θα γίνουν άμεσα οι απαραίτητες απολυμάνσεις. Ποιος θα το αποφασίσει αυτό; Τι πρέπει να κάνουν οι εκπαιδευτικοί; Τίθενται σε καθεστώς καραντίνας; Για πόσες ημέρες; Θα γίνει ιχνηλάτηση επαφών; Θα γίνουν διαγνωστικά τεστ στους ίδιους και τις οικογένειές τους; Θα γίνει ενημέρωση της σχολικής κοινότητας και με ποιον τρόπο; Καμία απάντηση δεν δόθηκε ούτε προφορικά ούτε γραπτά, ενώ έχουν ήδη περάσει 40  ώρες από τότε… Καμία απάντηση για τους 20 εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους που να απαλύνει την αγωνία τους για τη ζωή τους. Αντίθετα ο ένας φορέας παρέπεμπε στον άλλο. Ο λαός μας το λέει περίφημα: «Από τον Άννα στον Καϊάφα». Και όχι μόνο δεν δόθηκε απάντηση, αλλά το μεσημέρι της Πέμπτης ο/η Διευθυντής/τρια του σχολείου δέχτηκε τηλεφωνική κλήση από το ΥΠΑΙΘ. Ούτε λίγο ούτε πολύ του/της ζητήθηκε, σε ανακριτικό ύφος, να απαντήσει αν είχε αποφασίσει μόνος/η του να κλείσει το σχολείο (στο οποίο βρισκόταν έως και τις 3 το απόγευμα), να απαντήσει αν οι εκπαιδευτικοί φορούσαν μάσκες ( οι οποίοι συγκεντρώθηκαν σε εξωτερικό χώρο του σχολείου κρατώντας τις αποστάσεις), να απαντήσει γιατί δεν ενημέρωσε προσωπικά τη γραμματέα του ΥΠΑΙΘ»!!! Μέχρι και σήμερα δε, καμιά διαδικασία και κανένας μηχανισμός δεν έχει κινητοποιηθεί, ούτε καν έχουν γίνει τεστ στους υπόλοιπους δασκάλους και κανένας δεν ενδιαφέρεται. Δεν υπάρχει κάποιος μηχανισμός για να δώσει εντολή να τεθεί σε καραντίνα το σχολείο, να έρθει κλιμάκιο του ΕΟΔΥ να κάνει τα τεστ και να γίνει απολύμανση στο χώρο…

 Το Υπουργείο Παιδείας ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ για την υγεία εκπαιδευτικών μαθητών και γονέων!

Εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στους συναδέλφους μας στην Καλλιθέα και την οργή μας για την απαράδεκτη αντιμετώπιση και του περιστατικού από το Υπουργείο Παιδείας.

Εκπαιδευτικοί και γονείς, να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας! Να διεκδικήσουμε  αδιαπραγμάτευτα:

·Ολιγομελή τμήματα - Μέχρι 15 παιδιά στο τμήμα. Λύσεις υπάρχουν αρκεί να υπάρχει πολιτική βούληση. Να διατεθεί κάθε διαθέσιμος κατάλληλος χώρος από το δημόσιο και την τοπική αυτοδιοίκηση.

·Προσλήψεις μόνιμων και επαρκών καθαριστών/στριών – υπεύθυνων καθαριότητας για όλη τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου. Να έρθουν ΤΩΡΑ σε όλα τα σχολεία!

·Δωρεάν Υγειονομικό υλικό (μάσκες, αντισηπτικά, θερμόμετρα), διαγνωστικά τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

·Όταν διαπιστώνεται κρούσμα να κλείνει όλο το σχολείο (και όχι μόνο το τμήμα) για να γίνουν διαγνωστικά τεστ σε όλους τους εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες.

·Σαφές και εφαρμόσιμο πρωτόκολλο αντιμετώπισης κρουσμάτων.

·Νοσηλευτές/τριες σε όλα τα σχολεία ΤΩΡΑ!

·Να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά. ΚΑΙ τα κενά του Ολοήμερου ΚΑΙ τα κενά των συναδέλφων που παίρνουν ειδική άδεια, για τα οποία κενά υπάρχει πλήρης αδιαφορία από το Υπουργείο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα