Με επιστολή του, ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Ειδικής Αγωγής – Π.Ε.Σ.Ε.Α.- επισημαίνει την έντονη διαρροή πληροφοριών, το τελευταίο διάστημα, που αφορά τη μείωση στην Α΄ Φάση των διορισμών των Αναπληρωτών ως προς το ποσοστό των Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, ΕΕΠ και ΕΒΠ που πρέπει να προσληφθούν στην Παράλληλη Στήριξη, στα Τμήματα Ένταξης, στις ΣΜΕΑΕ και στα ΚΕΣΥ για το Σχολικό Έτος 2020-2021.
Ταυτόχρονα, παρά τις έντονες διαμαρτυρίες, το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει τοποθετηθεί επί του θέματος, γεγονός που έχει γεμίσει αγωνία παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς, καθώς τα κενά στην Παράλληλη Στήριξη, στα Τμήματα Ένταξης, στις ΣΜΕΑΕ και στα ΚΕΣΥ παραμένουν ανοικτά, με αποτέλεσμα να παραμένει αμφίβολο αν θα καταφέρουν να καλυφθούν όλες οι μαθητικές ανάγκες το σχολικό έτος που σε λίγες μέρες ξεκινά.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Σύλλογος σχετικά με τις διαρροές “Διαρροές από ανώνυμους κύκλους του Υπουργείου Παιδείας του τύπου: «στην Α΄ Φάση θα γίνει περιορισμένος αριθμός προσλήψεων Αναπληρωτών για την Παράλληλη Στήριξη» ή «θα γίνουν προσλήψεις αναπληρωτών με πολλές Συμβάσεις Μειωμένου Ωραρίου» προκαλούν τις δημοκρατικές και ανθρωπιστικές ευαισθησίες που έχει ο Ελληνικός Λαός για το κατοχυρωμένο Συνταγματικό Δικαίωμα στο δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που έχει το σύνολο των αναπήρων και μη αναπήρων ατόμων –το σύνολο των ατόμων με ή χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στις Κασσάνδρες αυτών των διαρροών που σοφίζονται την καταπάτηση του κατοχυρωμένου από το Ελληνικό Σύνταγμα και την Ελληνική Νομοθεσία που ενσωμάτωσε τις Διεθνείς Συμβάσεις για το δικαίωμα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε μια κατάλληλη και ποιοτική εκπαίδευση, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας οφείλει στη βάση των ίσων ευκαιριών να απαντήσει άμεσα, κατοχυρώνοντας την παροχή δημόσιας εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης σε όλες τις δομές της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.” ενώ υπογραμμίζει την απροθυμία στήριξης του τόσο ευαίσθητου αυτού τομέα εκπαίδευσης που έχει επιδείξει έως τώρα το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και η ηγεσία αυτού.
Κατόπιν των παραπάνω,
Ερωτάται η κα Υπουργός:
- Θα διαψεύσει το Υπουργείο τις σχετικές διαρροές παίρνοντας ξεκάθαρη θέση επί του θέματος;
- Θα προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες προσλήψεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής που θα μπορέσουν να προσφέρουν τις εξειδικευμένες υπηρεσίες τους για τους μαθητές και μαθήτριες που έχουν εγκεκριμένες Παράλληλες Στηρίξεις – Συνεκπαιδεύσεις ή φοιτούν σε Τμήματα Ένταξης ή έχουν Κατ’ οίκο διδασκαλία, από την πρώτη μέρα έναρξης λειτουργίας των Σχολικών Μονάδων;
- Ποιες πρωτοβουλίες θα λάβει ώστε να μπορέσουν οι μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να προσαρμοστούν έγκαιρα και κατάλληλα μέσα από την εξατομικευμένη υποστήριξη και καθοδήγηση που χρειάζονται στη νέα - λόγω κορονοϊού - σχολική πραγματικότητα;
Η ερωτώσα βουλευτής
Φωτεινή Μπακαδήμα
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη